wladyslaw1

Members
  • Ilość treści

    200
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

40 Excellent

O wladyslaw1

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

12447 wyświetleń profilu
  1. https://sklep.mizar.com.pl/kolo-zebate-napedu-przekaznika-c-330-p-1477.html https://sklep.mizar.com.pl/kolo-zebate-walka-przekaznika-c-330-p-1430.html Kupujesz te dwa koła, z górnego linku zakładasz na wałek ataku i zabezpieczasz segerem 40mm, z dolnego linku zakładasz na wałek wom zamiast mufki która załącza wom. Do tego trzeba ściągnąć podnośnik i rozjechać traktor między skrzynią a mostem. Jak już zrobisz to możesz sobie wymienić oringi 14x2 na laskach od wom i pompy oraz oring 22,3x2,4 w gnieździe pompy.
  2. Tu na zdjęciu koło 1200zł. Drugie tyle pewnie zje przystawka
  3. Koło zjadło z tej strony bo jest krzywe, z drugiej strony są normalne zęby. A nalot rdzy jest bo kółko leży już tydzień na złomie po naprawie
  4. I twierdzi chłop uparcie, że biegi nie wyskakiwały
  5. Oglądałem te odciągi w sklepie i to są te same co za 25zł, tylko naklejek więcej. No i regulacja trochę inna, ale reszta to samo.
  6. wladyslaw1

    Sipma PR600 Eko

    Od siebie dodam tylko, że burta po drugiej stronie tak samo wyglądała. Pewnie nie odtłuszczona blacha i skutki są jakie są.
  7. wladyslaw1

    Sipma PR600 Eko

    System samo-rdzewny
  8. wladyslaw1

    Ursus c-328

    C328 mają grubsze panewki, od koła zamachowego panewki są z kołnierzem. 25 miała tłoki 98mm, głowica z przewodem wody z boku nad kolektorem wydechowym. Inne są też pompy olejowe w silnikach, a 25 miało odprężnik w bloku.
  9. Co z tego, ze miały jak mój nie miał przodka Coś się dorobi by lepiej trzymał się moich górek
  10. Wszystko co potrzeba do przeróbki sprzedaje ten Pan pod Częstochową :https://www.olx.pl/oferta/silnik-ciagnik-ursus-c-330-sadowy-perkins-3p-CID757-IDiGAiW.html , ja tam brałem u niego kryzę. Kryza u niego była 650zł, ceny wspornika nie znam , tuleja do łożyska sprzęgłowego chyba 250, albo przedłużyć ją samemu. Do przeróbki trzeba silnik (wiadomo), kryzę, wspornik, chłodnicę, tarcze sprzęgłowe. Sama kryza dosyć ładna, ale za gruba też nie jest :DKoło zamachowe najlepiej od 360 3p, docisk z 30tki do niego pasuje. Do tarczy sprzęgłowej jezdnej trzeba dospawać 1 cm freza, bo tyle brakuje by mogła dosięgnąć wałka sprzęgłowego. Tulejkę co jest nabite łożysko sprzęgłowe trzeba wydłużyć o 1cm. W kole zamachowym trzeba dotoczyć tulejkę, która powinna wystawać ponad koło zamachowe 1 cm, a w nią wbić łożysko wałka sprzęgłowego. Inaczej wałek nie sięgnie łożyska. Trzeba jeszcze przedłużyć flanszę łożyska oporowego, ale już nie pamiętam ile. Do rozrusznika dokupić flanszę i bendiks od 360 3p i można złożyć tak rozrusznik na zwykłym od 30tki. Powrót do baku paliwa to zakuć sobie ładnie wężyk. Wspornik albo od od niego, albo od 360 3p. Chłodnica od 60tki. Kolektor ssący ma ten Pan do sprzedania, albo coś samemu dorobić. Z tego co wiem, jest to kolektor z wózka widłowego. Ja u siebie mam robiony wspornik z blachy 16tki, oraz chłodnice od 30tki. Nie wiedziałem wówczas, że sprzedaje odlewane wsporniki.
  11. wladyslaw1

    URSUS C-360

    Ja polecam to, jest cicho, wygodnie i nie wygląda się jak idiota: http://images1.laweekly.com/imager/u/original/6061498/earplugs-quinn-dombrowski-flickr.jpg
  12. Wspomaganie, ale do 30tki z napędem z rozrządu kompletowane oddzielnie 1500zł z wężami (siłownik od motowideł Bizon) dźwignie + drążek poprzeczny używany 150zł, 150 zł podstawa orbitrola jeśli nie chce nam się jej robić, razem koło 1800zł. Do dorobienia tylko mocowanie siłownika, około 5 stów w kieszeni zostaje. Osobiście, jako że mam możliwości to robiąc samemu elementy metalowe, koszta jestem w stanie zbić do 1300zł
  13. wladyslaw1

    Tuleja do Zetora

    Mahle ma 2 rodzaje tych zestawów, za 2 stówki z tym tłokiem no name i za 3,5-4 drugi z tłokiem gorzyckim. W środku powinno być wszystko takim brązowym papierem owinięte, żadnych wiór.
  14. wladyslaw1

    Tuleja do Zetora

    Nikt za 2 stówki nie da tam tłoka np. gorzyckiego, bo on sam jest tyle wart bez tulei i pierścieni.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj