ModliX

Wałek zależny w c330, co potrzeba?

Polecane posty

ModliX    0

Witam posiadam c330 niestety fabrycznie bez wałka zależnego. Bardzo zależy mi go posiadać w ciapku. Chcialbym sie dowiedzieć od was koledzy jakie modyfikacje są potrzebne. Liste rzeczy ktore musze kupić. Dodatkowo zapytać sie czy jest mozliwosć wyjechać w celu załozenia wom zaleznego tylko tylnym mostem nie ruszajac skrzyni i pochew. Bardzo prosze o pomoc. Przegladalem katalog ursusa i nie widze tam tego elementu. Rozumiem ze brakuje jakiś kół zębatych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysiekC    16
Z tego co wiem potrzebny jest jeden tryb na walku od ataku chyba. A co do montażu to nie wiem czy jednak nie trzeba będzie zdjąć pół osi i nie wyjąć Mechanizm roznicowy. Trzeba by zobaczyć jak tam to jest zrobione bo już nie pamiętam także nie jestem pewien i też walka zaleznego nie robiłem także to tylko moją obiektywna sugestia. Pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    812

http://www.retrotraktor.pl/readarticle.php?article_id=131

Masz elegancko rozrysowane. Przed samym dyferencjałem jest zębatka która porusza się już po wałku wom 14.   Musisz ciągnik rozkopać żeby wiedzieć czego ci brakuje , co jest inne, trzeba dokupić i założyć lub wymienić na odpowiedni typ.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LTZ55a    113

Parę dni temu robiłem kulkę w tulejce WOM i  zastanawiałem się, po co dźwignia ma trzy położenia mimo, że do przodu nic się nie włącza.

Dobrze mieć Seweryna w obserwowanych, można się zawsze czegoś nauczyć. 9_9


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladyslaw1    40

https://sklep.mizar.com.pl/kolo-zebate-napedu-przekaznika-c-330-p-1477.html

https://sklep.mizar.com.pl/kolo-zebate-walka-przekaznika-c-330-p-1430.html

Kupujesz te dwa koła, z górnego linku zakładasz na wałek ataku i zabezpieczasz segerem 40mm, z dolnego linku zakładasz na wałek wom zamiast mufki która załącza wom. Do tego trzeba ściągnąć podnośnik i rozjechać traktor między skrzynią a mostem. Jak już zrobisz to możesz sobie wymienić oringi 14x2 na laskach od wom i pompy oraz oring 22,3x2,4 w gnieździe pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kacperkakoll
      Witam mam problem z moim t25 otóż dzwignia włącznika wałka Wom wychodzi z bloku wraz z bolcem w ktorym jest tak jakby urwana śruba jak to naprawić?


    • Przez rolnik324
      Witam, tak jak w tytule chciałbym w jakiś sposób przyśpieszyć obroty wałka wom w ursusie c360 (możliwe że nasz ciągnik to c355, sami dobrze nie wiemy). Zacznę może od tego że ursus ten pracuje z agregatem prądotwórczym, a agregat wytwarza prąd do pompy głębinowej która wyciąga wode do dosć małej deszczowni do podlewania truskawek. Pompa zasilana jest napięciem 400v i aby uzyskać taki wynik na agregacie ursus pracuje na 2000 obrotów. Mi i tacie nie podoba się to ze względu że ciągnik niekiedy musi pracować tak ponad 5h (a przydałoby się aby pracował dłużej ponieważ mamy spory areał i nie wystarcza to na podlanie wszystkiego w czasie suszy) i to powoduje że ciągnik paliwa spali "swoje" i do tego wychodzą małe nieszczelności silnika (poci się spod korka oleju i paru innych elementów silnika) i zdąży się przez kilka godzin nazbierać na ziemi oleju. Przechodząc do sedna, czy jest możliwość zrobienia lub kupna jakiejś przekładni albo czegoś co zaproponujecie do ciągnika żeby chodził na niższych obrotach? Słyszałem o przerobieniu jakoś trybów albo wymiana skrzyni ursusa na zetora, ale jednak wolałbym nie ingerować teraz w wnętrze ciągnika i wolałbym coś na zewnątrz. Z góry dziękuje. Nieścisłości będę rozwijał w komentarzach.
    • Przez ogrodniczek39
      Witam Forumowiczów ,
      Czy ktoś może pomóc i podać sprawdzony kontakt gdzie mogę zakupić nowy wałek atakujący do przedniego napędu dla Ciągnika 3115 ?
      Są ogłoszenia na internecie ale nie chcę wydawać pieniędzy na marne . 
      Awaria była w ubiegłym roku , lecz postanowiliśmy zregenerować wałek . Ciągnik przepracował może 10 Ha i problem nadal wystąpił .   
       




    • Przez PuZ
      Witam,
      Mam problem z ciągnikiem Ursus 2812 - jest to odpowiednik MF 235 - urwało mi tuleje WOM i przy okazji urwało cześć wałka który wychodzi ze skrzyni biegów (zaznaczyłem na dołączonym zdjęciu na czerwono) - czy dobrze myślę, że jest to wałek sprzęgłowy I stopnia?

      I żeby go wyciągnąć to w którym miejscu rozpołowić sinik - pomiędzy sinikiem i skrzynią biegów czy tez pomiędzy skrzynia biegów i tylnym mostem?
      Wymieniał już ktoś taki wałek i może się podzielić jakimiś radami?
      Z góry dziękuje i pozdrawiam

    • Przez Marcin8145
      Witam mam problem na wiosnę zakupiłem zetora 8145 tak to wszystko ok. Podpielismy rozrzutnik obornika i zaczelismy pracę tak to wszystko dobrze działało wałek dobrze pracował poza tym że włączal się z 3-4 sekundowym opóźnieniem po podpięciu sieczkarni wałek też włączal się z tym opóźnieniem i było słychać bardzo duże uderzenie w skrzyni gdzieś tak mniej więcej pod siedzeniem porostu wałek nie ruszał powoli tylko raptownie ale nic się nie działo innego więc kosilismy i na uwrociach go nie wylaczlismy po skoszeniu około 3h gdy pracownik wyjechał z rządku nie włączając wałka nawrucil i wiechał w rządek a wałek nie chodzi. Co mogło się stać wajcha przy kierownicy normalnie chodzi a ta pod siedzeniem  leciutko lata nawet bez sprzęgła (wcześniej tak nie było wajcha bardzo scisło chodziła) czy coś obcieło co rozbierać bo gadałem z jednym mechanikiem i powiedział że może będzie go trzeba rozpolowic pomiędzy tylnim mostem a skrzynią. Z góry dzięki za odpowiedź. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj