ModliX

Members
  • Ilość treści

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O ModliX

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

1169 wyświetleń profilu
  1. Witam posiadam c330 niestety fabrycznie bez wałka zależnego. Bardzo zależy mi go posiadać w ciapku. Chcialbym sie dowiedzieć od was koledzy jakie modyfikacje są potrzebne. Liste rzeczy ktore musze kupić. Dodatkowo zapytać sie czy jest mozliwosć wyjechać w celu załozenia wom zaleznego tylko tylnym mostem nie ruszajac skrzyni i pochew. Bardzo prosze o pomoc. Przegladalem katalog ursusa i nie widze tam tego elementu. Rozumiem ze brakuje jakiś kół zębatych.
  2. Kolego do napedu platformy sadowniczej. Mam silnik sprawdzilem go pod rozdzielaczem z tura. Dziala kreci sie dla mnie wystarczajaco. Platforma ma rozdzielac jednosekcyjny. Mysle zeby zmienic na dwu albo trzysekcyjny aby zamontowac silnik do sprezarki do sekatorow.
  3. Witam, koledzy potrzebuję informacji o przełożeniu wałka WOM z obr na metr przejechany do mf 255 z 88 roku. Nie udało mi się samemu nic znaleźć, do c360 i c330 znalazłem, ale do mf 255 już nie. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziekuję.
  4. lukbold, masz racje, dziekuję pójdę z zapytaniem bez zamiaru na zakup bo mogą mnie naciągnąć. Myślałem że uzyskam tu informacje mniej więcej w jaki sposób to podłączyć.
  5. Gdybym chcial wydać pieniadze kupilbym to co chce zrobić za 20 tysiecy. Ale po co jak Polak moze zrobić samorobke.
  6. Nie chodzi o to że nie mam, tylko jak to zrobić najtańszym kosztem? Wydając krocie każdy może, ale zrobić jak zrobić taniej? zawór kosztuje ok 80 zł i zawór trójdrożny może być regulatorem przepływu w zależności i kierunku.
  7. Witam, bardzo prosiłbym kogoś znającego się na hydraulice o narysowanie schematu podłączenia i wypis potrzebnych przewodów, końcówek i zaworów tak aby silnik miał możliwość kręcenia się w lewo lub w prawo o różnej prędkości w zależności od otwarcia zaworu. Wiem że w silniku należy obrócić obwód oleju tak jak w silnikach elektrycznych aby zaczął kręcić się w drugą stronę. Silnik ma być podpinany standardowo pod tylne wyjścia hydrauliczne w mf 255. Zastanawiam się nad zaworem trójdrożnym aby jednocześnie regulować przepływ i kierunek ale jak zrobić powrót do ciągnika? I proszę o rozsądne podejście jeśli chodzi o koszty tego . Zależy mi na tanim rozwiązaniu. Wolałbym zawór niż rozdzielacz dlatego że zależy mi na regulacji prędkości i zostawaniu w tej pozycji. Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj