Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość BestZetor
Opublikowano

Ty jesteś nienormalny. Jak masz pisać takie rzeczy, to wyloguj się z froum.

Opublikowano

BestZetor

W mojej okolicy są C-360 3p,MF 255 i Ursusy 3512 i jakoś nikt nie narzeka w nich na silniki 3p Perkinsa.

Mi w nowych Ursusach z seri C podoba się głównie to że silnik jest z Perkinsa a reszta układu napędowego Carraro.

Kabina też jest na przyzwiotym poziomie.

Nie jest to ciągnik na miarę JD czy Fendta ale w swojej klasie prezentuje się dobrze.

Te ciągniki dopiero co weszły do sprzedaży i ciężko oceniać jak się będą sprawowały na dłuższą metę.

Cały czas wypisujesz jakieś schizy bez żadnego uzasadnienia,że silniki Perkinsa 3p w C-360 się psują to od razu najnowsza generacja Perkinsa też taka będzie,że to wstyd i hańba i zło że nowe Ursusy mają w nazwie nawiązanie do starych modeli.

Jak można oceniać najnowsze silniki Perkinsa na podstawie doświadczeń z silnikiem 3p który powstał w latach 60 czy 70?

Jakie znaczenie ma to jak nazwano ciągnik? To jest szczegół,to że nazwa jest zła nie znaczy że od razu ciągnik jest słaby.

Teksty na poziomie nastolatka który nie miał doczynienia z czymś innym niż Zetor.

Moim zdaniem jest stanowczo za wcześnie żeby mówić że ta seria Ursusów jest zła albo dobra.

  • Like 2
Opublikowano

A co znaczy "godny" do noszenia symboli po starych Ursusach? Od 40tki począwszy wszystko było klepane na uboższą wersję Zetora, z choinki się urwałeś? Gdyby koń miał moc starej 60tki to wygrywałby z nią ergonomią, więc nie wiem, gdzie chcesz szukać tych honorów po starych klamotach

Opublikowano

nie no może na klamoty to one nie zasługują aby je tak nazywać bo są wytrzymałe trochę popracować nad nimi stylistycznie unowocześnić to i owo i już nie jest wcale taki klamot tylko porządna maszyna

Opublikowano

Taa, krótko mówiąc wsadzić w nie ich równowartość po to, żeby mieć trochę tapicerki i poczucia komfortu (na poczuciu często się kończy). Te ciągniki nie mają nawet odpowiedniej ilości przełożeń, żeby efektywnie pracować, o efektowności często można zapomnieć. Nowy ciągnik z półbiegami pojedzie szybciej z pługiem, niż ursusowska 6tka z 3 metrową talerzówką czy kultywatorem.

Opublikowano

C-360 3P taki oszczędny i wytrzymały, a jak przyjdą prace polowe to od razu mechanicy zjeżdżają.

Ja mam mf  255 z tym silnikiem co ma 360 3p i nie pierdziel mi głupot o zlocie mechaników bo tak pierdzielić to moge o twoim pepiku, że cysterki z paliwem za nim latają bo na pewno w polu braknie :)

Opublikowano

Powiedzcie mi, co wy widzicie w tym nowym Ursusie ?!

 

Przede wszystkim parametry, podzespoły i cena. Reszta okaże się z czasem bo to praktycznie nowa marka na rynku więc nie można ich od razu skreślać... Ze starych ursusów też nawet jak by chcieli, nic nie wskrzeszą. Skrzynia przestarzała, a silnik nie miał by szans z obecnymi wymysłami ekologów itp.

Gość STIG0013
Opublikowano (edytowane)

Mam U3512 więc z silnikiem 3p i owszem była kapitalka przy 3500 mth ale tylko dlatego że przez te motogodziny to zazwyczaj na 2 kołach jeździł i dostawał w d*p* niemiłosiernie i pewnie dalej by mu nic nie było gdyby nie pęknięty wąż od powietrza i to że przez dłuższy czas nikt nie widział tego. Od 2004 jest Zetor 7340 więc seria Major, na start byli 2 razy gwarancyjni, przy 1200 rozpoławiany, wymiana uszczelniaczy, teraz zaczął przeciekać siłownik wspomagający, a podobno to jeszcze ta dobra seria Zetora, a z paliwem to też mit, także Best Zetor ten twój Zetor wychwalony to nic nie lepszy !

Gdyby postawić mojego 7340 i Ursusa o tej mocy z tamtych lat to myślę że Ursus spokojnie byłby lepszy

Edytowane przez STIG0013
Opublikowano

zapomniałem zapytać, czy mówiłeś chrzestnemu co chcesz dostać na I Komunie świętą? Może model Zetora "16v" taki w skali 1:50. Bajera no nie?

Hahaha

 

Padłem:)

Opublikowano

Przede wszystkim parametry, podzespoły i cena. Reszta okaże się z czasem bo to praktycznie nowa marka na rynku więc nie można ich od razu skreślać... Ze starych ursusów też nawet jak by chcieli, nic nie wskrzeszą. Skrzynia przestarzała, a silnik nie miał by szans z obecnymi wymysłami ekologów itp.

 

romek6340 masz pełną rację! Nie wolno nic skreślać od razu! Aby przekonać się czy dany produkt jest warty naszego zaufania trzeba zaryzykować i go kupić, w czasie użytkowania wszystko wyjdzie :) A ty BestZetor zajmij się swoim zetorkiem a nie kurcze wszędzie ta sama gadka "co ty/wy widzicie w tym nowym URSUSIE!" Nie podoba ci się to się nie wypowiadaj w tych tematach!

Gość BestZetor
Opublikowano

Dla mnie ni liczy się jedna marka, ale krytykujecie Zetora i przed czasem mówicie, że Ursus będzie lepszy. Przecież to dobry traktor, a Ursusa znamy tylko parametry i widzieliśmy go tylko na zdjęciach i wystawach. Ja tez jestem fanem rodzimej marki, ale nie miałem z nowymi modelami styczności, mało o niej wiem i nie porównuje jej z innymi firmami. Przy okazji informuje Was, że moim ulubionym traktorem jest Ursus C-330.

Opublikowano

Ludzie do rzeczy, jak macie jakiś problem to sobie dajcie po ryju i nie zaśmiecajcie forum.

Ciekawie się zapowiada z tą transmisją Vigus, kolego adikpl1 udało Ci się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, np kiedy planują wprowadzić ją do sprzedaży?

Albo chociaż co oznacza ta nazwa, do czego nawiązuje? :D

Wiadomo co będzie w ciągnikach poniżej 100 koni? Może skrzynia 16/16? 

 

Opublikowano (edytowane)

podejrzewam  że ciągniki poniżej mocy 100 km będą na skrzyni Carraro 12x12 (pod koniec roku dostępne z rewersem elektroh.) , na początku polska skrzynia miała mieć zastosowanie w ciągnikach 75-115km a teraz się zrobiło od 100-160 także 16x16 bo tak w gazecie jest napisane, ale w gazecie TPR gość wypowiadał się ze Ursus c 3102,392 będą na Carraro a okazuje się że będą na Hema czyli podzespołach Hattata:)które prawdopodobnie zastąpią serie H:) Zaraz wrzucę fotkę skrzyni polskiej i co najlepsze szykuje się chyba ciężka serii powyżej 100km bo gabarytowo jest dużo większa od Carraro:) jednak widzę że już jest fotka skrzynia :)

Edytowane przez 1994kuba1994
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Ta nowa skrzynia bardzo mnie zaskoczyła, w dodatku, że wcześniej nic nie było o niej wiadomo :) Wydaje mi się, że do mniejszych, poniżej 100KM zaprojektują 16x16, tą, o której mówił pan Zarajczyk w wywiadzie :) Co do skrzyni 12x4, o której było głośno widziałem ją (i pewno nie tylko ja) wczoraj na targach i jest ona stosowana w Ursusie 11014A, bo tak było na tabliczce :)

Parę słów do hejterów: Nie wiem co wy macie do URSUS`a, tylko krytyka i krytyka. Że to już nie ten sam URSUS, że wszysko na zachodnich podzespołach, że to są tylko składaki. URSUS przez te 4 lata, odkąd prezesem jest pan Zarajczyk zrobił więcej niż stary zarząd od upadku komuny do sprzedaży POL-MOT'owi. Projektują nowe własne skrzynie, kto wie może za kilka lat własne silniki :) Trzeba dać im szanse. Skoro fabryka daje 4 lata gwarancji to chyba muszą mieć pewność że ich ciągniki są dobre :) Ja również jestem zwolennikiem starych URSUSÓW, w szczególności serii ciężkiej. Dużo osób mówi że "jakby wprowadzili stare Ursusy do produkcji...", ale spójrzmy realnie, silnik Martina i silnik 4011, ogólnie silniki Zetora to strasze żłopy, nie przeszłyby norm spalania. Drugie, teraz wszystkie skrzynie są zsynchronizowane, więc stare konstrukcje odpadają. Poza tym nie wiadomo czy URSUS ma prawa do serii ciężkiej, chodź to Polacy ją skonstruowali. Zetor do tej pory modernizuje tylny most C-380, który był konstrukcją ZPC Ursus, według mnie bezprawnie. Polaków jak zwykle wyru*****. Tak czy owak przeszłości się nie zmieni.Zauważcie jeszcze, że Ursus powołuje ośrodek badawczo-rozwojowy Ursus R&D, który będzie współpracował z Politechniką Lubelską i  WAT-em. Być może za kilka lat będą po naszych polach jeździły w pełni polskie URSUS'y, ale to tylko od nas ależy czy damy NASZEJ marce się rozwijać, czy będziemy finansować zachodnie fabryki. 

Ktoś przede mną napisał, że zachodnie fabryki produkują w pełni swoje ciągniki. Na pierwszy ogień rzucę Valtrę A73. Wczoraj na targach potwierdziły się moje przypuszczenia, otóż ta "Valtra" to nic innego jak Ursusy H. Na przednim moście u Valtry odlane było logo Hattata. Następnym przykładem jest Class Arion 410 mojego wuja. Silnik JD skrzynia i most MF... Tak jak ktoś powiedział że Ursus ma tylko swoje plastiki, tak śmiało mogę powiedzieć, że mniejsze ciągniki zachodnich marek robią to samo - tylko swoje naklejki i plastiki. W pełni swoje konstrukcje to tylko ikony marek czyli te najpotężniejsze maszyny. 

Nowa skrzynia URSUSA 32x32 Vigus Power 160

Xj8ryZW.jpg

 

Edytowane przez pawel94
  • Like 3
Opublikowano

Taa, krótko mówiąc wsadzić w nie ich równowartość po to, żeby mieć trochę tapicerki i poczucia komfortu (na poczuciu często się kończy). Te ciągniki nie mają nawet odpowiedniej ilości przełożeń, żeby efektywnie pracować, o efektowności często można zapomnieć. Nowy ciągnik z półbiegami pojedzie szybciej z pługiem, niż ursusowska 6tka z 3 metrową talerzówką czy kultywatorem.

 

W którym ciągniku o tej mocy (75 km) znajdziesz więcej przełożeń w standardzie za tą cenę? Poczytaj najpierw i dopiero pisz. Co stare to stare ale teraz jest inna era, zapowiadają ciągniki o dużych mocach z nowymi skrzyniami więc będą chodziły zapewne tak jak zachodnie ;)

 

poczytaj ile ciągniki znanych producentów mają biegów w standardzie:

new holland ->http://www.konedata.net/Traktorit/NH_TD5.htm

SDF-> http://www.konedata.net/Traktorit/dfAgroplus310ecoline.htm

Landini -> http://www.konedata.net/Traktorit/LandiniPowerfarm80.htm

Valtra -> http://www.konedata.net/Traktorit/ValtraA83.htm

Opublikowano

Kolego pawel94 - obudź się i zejdź na ziemię. Te ochy i achy będziesz głosił jak ursus zacznie coś swojego produkować seryjnie. Na razie są tylko plany a rzeczywistość jest taka że to 100 % składaki. Marek produkujących własne rozwiązanie jest dużo. To że zobaczyłeś Valtrę podobną do Ursusa serii H to nie znaczy ze ktoś skopiował Ursusa tylko że Hattata jest właścicielem licencji na Valtrę A. Przecież już od początku produkcji Polmotów H było wiadome że to Valtra A z silnikiem Perkinsa. Fajnie że się rozwijają i zobaczymy czy coś swojego zrobią i zastosują w produkcji - kwestia aby nie testowali na polskich rolnikach:) a wprowadzili dobry niezawodny produkt. Z tym Zetorem i Ursusem to tak pewnie bym nie stwierdzał bo to były inne czasy - rzekoma współpraca i nie wiadomo kto to wymyślał do końca ( może jakiś szpieg z zachodu:)) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v