Polecane posty

akmaly    709

Nie ma sprawy. Pamiętaj tylko że filtry hydrauliczne na zasileniu pomp ( zew. i w tylnym moście ) są w oleju i aby je wymienić musisz wcześniej spuścić olej hydrauliczny:)

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Na błotniku masz dwa przyciski?

Jeśli tak to pierwszy jest od blokady a drugi od załączania przedniego mostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A na jakiej pozycji masz wyłączony WOM? Bo mi się kręci na każdej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Rocznik 1994 jedna dźwignia i są trzy pozycje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelpzo    0

Mój MF jest z 1992 i ma dwie dźwignie. Na razie wszystko działa prawidłowo. Mam też starszą wersję tych ciągników mf 590 i w nim też się cały czas kręcił WOM i musiałem zrobić sprzęgiełko a dokładniej wymienić tarczki o sprzęgiełka od WOM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Kolego MF355 - jeśli poczepisz maszynę pod wom ( oczywiście na zgaszonym silniku ) to powinien znaleźć się ten luz:) Czasami tak może robić się na gęstym oleju lub jak wyżej. W większości przypadków ten wałek kręci bez większej mocy, można ręką zatrzymać ( oczywiście nie polecam :)).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Pokrętło służy do ustawiania reakcji podnośnika ( szybciej - wolniej opuszcza i przy orce pływającej dynamiczniej lub mnie reaguje ).

Przycisk - masz dwa przyciski wyżej na tym błotniku co widać? Zrób większe zdjęcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelpzo    0

na błotniku nie mam przycisku, jest tylko ten co na zdjęciu. Od przedniego napędu przycisk znajduje się pod kierownicą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelpzo    0

Chyba tak, to może być przycisk od mechanizmu różnicowego. Tylko gdy go wcisnę to nie zapala mi się żadna kontrolka informująca o załączeniu mechanizmu różnicowego, to jest normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Tak, ewentualnie może być podświetlany przycisk

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Kontrolka zapala się dopiero gdy zazębi się blokada,nie zawsze na postoju, trzeba ruszyć.Czujnik jest w tylnym moście ,ew.żarówka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelpzo    0

Witam,

W moim MF 390 jak wciskam sprzęgło do końca nie wyłącza się wałek wom. Wom rozłącza się tylko dźwignią. Czy to normalne w tych ciągnikach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelpzo    0

Witam, 

Mam problem z odkręceniem filtra paliwa w MF 390. Może mi mi ktoś doradzić jak to zrobić nie uszkadzając tej nakrętki od spodu?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid381010    1

Witam kolegów ... 

Jestem od niedawna posiadaczem Mf 390 T i do was pytanie na co zwrócić uwage itp nie ma kalamitek smarowanie (bynajmniej nie rzuciała mi sie w oczy są gdzieś  ? 

do czego służa dźwignie z prawej strony wszystkie te na obrazku która od podnośnika itp http://sprzedambyka.pl/instrukcje-ciagniki/instrukcja-obslugi-mf-340-350-355-360-362-365-39985.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj