Zaloguj się, aby obserwować  
rzeznik13

Jak wyprostować widełki od skrzyni biegów w zetorze 7211

Polecane posty

martinezo    31

ja kiedyś prostowałem przy C-360, ale robiłem to po wcześniejszym demontażu.

W pewnych granicach można je wyprostować przez uderzenie, nie radziłbym jednak podgrzewać ponieważ materiał z którego są wykonane może stracić swoje właściwości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzeznik13    286

ten materiał to ani plastki an metal jakies tworzywo

a ile takie nowe widełki kosztują?/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertuss    1483

albo bedziesz miał sztuk conajmniej 2 ja bym kupił nowe chyba że ktoś chce często się tak bawić poza tym kawałek przy ewentualnym peknięciu w czasie pracy gdy wpadnie między tryby narobi bałaganu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kubaursus3p
      witam. być może temat już był ( nie mogę odnaleźć). mam pewien problem a może i pytanie. Po regulacji sprzęgła wymianie tarczy ( wedle instrukcji) tłoczek wysprzeglik wysuwa się jakieś 8mm poza obudowę do tego stopnia że widać oring. Co może być źle? tarcza nowa, łopatki ustawienie książkowo (jezdne 25mm wom 37mm od zagłębiania w pokrywie).
    • Przez eeliasz14
      Witam, Zetor 7745 jubile. Zmieliło mi koło zębate 1 biegu, wsteczny i 3 bieg stuka. Poza tym biegi blokują. Ogólnie skrzynia do roboty. Zaprowadziłem traktor do majstra ten po oględzinach stwierdził że remont może trochę potrwać bo miał kiedyś taki przypadek że po rozebraniu okazało się że nie ma części że różnią  się czymś i trzeba było dorabiać na zamówienie. Rzekomo traktory które były wysłane na rynek zachodni były inne stąd te problemy. Spotkał się ktos z takim przypadkiem? Robił ktoś kiedyś ta skrzynie? Bo nie chce mi się wierzyć że z zetorem mogą być takie problemy. 
    • Przez wolender
      Witam, chciałbym zapytać jak zdjąć tę pokrywę, odkręciłem wszystkie śruby i nie wiem co robić dalej, z góry dziękuję za odpowiedzi

    • Przez daron64
      Witam
      Pacjent - Zetor 7011. Gdzieś z 6 lat temu była robiona skrzynia biegów - stukalo na 3ce, poza tym nie było z nią żadnych problemow. Po rozebraniu do wymiany poszła część trybów, wałków, wszystkie łożyska, uszczelniacze, pierścienie te cienkie ja synchronizatorze. 
      Chodziło niby ok, ale po jakimś czasie, (już nie pamiętam po jakim, bo miał jeszcze pomocnika, potem sam został pomocnikiem) zaczęły się problemy. Mianowicie  jak poszedł w pole, to powiedzmy 2-3h chodziło wszystko super, naprawdę biegi wchodziły świetnie, ale jak troszkę właśnie porobił, to zaczynał się dramat - ciezko było zmienić bieg, trzeba było bardzo wprawnie z miedzygazem, bo inaczej jeden wielki zgrzyt. Potem zaczęło mi blokować skrzynie. Tak, że nie szło jej rozblokowac. Po zdjęciu pokrywy wyglądało to tak, jakby zewnętrzny pierścień synchronizatora szedł za daleko do przodu i takie kamienie co są pod nim wychodziły za daleko i go blokowały. W rezultacie nie mógł się zejść. 
      Znajomy mechanik stwierdził, że może trzeba tylko na wodziku wyregulować. Skróciliśmy go trochę, i niby było ok. Tzn nie zakleszczal się, ale problem z wrzuceniem biegu po rozgrzaniu pozostał. Po jakimś czasie znów mi się zblokowała skrzynia. Zdjalem pokrywę, ale nie dałem rady zjechać do kupy tego synchronizatora (bo znowu tak jakby ten pierścień poszedł za daleko).
      Kabina zdjęta, ciągnik w garażu. Udało mi się zjechać synchronizator, ale zauważyłem, że tryb od 2ki jest trochę zmasakrowany, a 2-3 była napewno wymieniana na nową. Wszystkie części kupowane ori. Rozbił to stary mechanik.
      No i teraz
      - co może być przyczyną problemów ze zmianą biegów po rozgrzaniu?
      - co moze być przyczyną rozlazenia się tego synchronizatora?
      - co może być przyczyną, że te tryby tak po d*pie dostały? Np jak byl problem ze zmianą biegów to najbardziej dostał po d*pie, po 2-3 w sumie najczęściej w polu używana, czy to raczej nie to?
      Ten syf, to z powodu tego, że troszkę stał bez pokrywy. Niby przykryty, ale coś tam naleciało. To i tak wszystko będziemy rozbierac, to się wyczyści.




       
       




    • Przez Radek000111
      na 3 i 4 biegu przy obciążeniu strasznie w niej wali,co moze byc tego przyczyną??jakie były by koszty i czas naprawy??jest to zetor 6718
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj