Skocz do zawartości

Michal3512

Members
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    ok. Białystok Podlaskie
  • Zainteresowania
    mechanika
    praca przy zgrabiarkach Samasz

Ostatnie wizyty

2501 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Michal3512

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

4

Reputacja

  1. Z gory w podstawie jest sruba m10 z prawej strony. To chyba jakiś korek zaslepiony. W katalogu faktycznie w tejtulejce widac jakis poziomy otwór.
  2. Ciekawe. Kiedy przy okazji demontazu podlogi sprawdze se to odpowietrzenie. Przy filtrze dokladnego oczyszczania jest jakby sruba m10 do odpowietrzania- w podstawie filtra. Powiem szczerze ze tylko raz ja użyłem bo nie widze sensu uzywac tego przy kazdej wymianie Po co ona tam właściwie jest skoro to i tak jest powrót hydrauliki.? No chyba ze to jakies dodatkowe gniazdo zaslepione sruba.
  3. Kawalek cienkiej rurki przyspawany do gwintowanej rury masz w jaki sposob? To jakos wychodzi na wylot na otwartą przestrzen? Czy w miarce masz dziure? U mnie ta rura jest pełna cala w gwincie moze coś sie ulamalo. Wez narysuj jak to wyglada bo muszę koniecznie to sprawdzic u siebie czy jest jakies odpowietrzenie.
  4. Nie wiem o jaka rurke chodzi. U mnie taka miarka siedzi. I tak wyglada most i skrzynia
  5. Czy te ciagniki maja jakies odpowietrzenie skrzyni? Ja u siebie nie znalazłem zadnego odpowietrznika a zastanawiam sie jak to sie odpowietrzy np.po zmianie oleju w niej lub po zmianie filtra przy kabinie. Jest jakas procedura odpowietrzenia?
  6. Witam Mam luźny łańcuch zwijający. Żeby napiąć łańcuchy czy muszę kręcić nakrętka tą która znajduję się pod sprężyną (strzałka na foto) ? Może i proste pytanie ale mam obok nalepkę gdzie jest napisane że ta sprężyna ma mieć 320mm długości więc nie wiem czy ruszać tą nakrętkę bo nie wiem czy wtedy sprężyna nie będzie za twarda ale innej możliwości naciągu tu nie widzę. Proszę o radę. Pozdrawiam
  7. Dodam od siebie że kosa jak do małych robót starczy ale na coś wiekszego to szkoda kasy i nerów. Dokaszam u siebie mokre łąki i działkę. Około 20 baczków na sezon. Od razu na start: porządne szelki głowica np Stiga wywalić dolny czarny grzebień, nóżdo żyłki zamocować do osłony na blachowkręty Wymienione: sprężyny kosza sprzęgłowego gaźnik kpl - w starym urwała się śrubka wyłącznik zapłonu linka gazu łożysko głowicy Kose polecam osobom którzy znają się na mechanice bo przy niej zawsze coś trzeba grzebać przed koszeniem osobiście teraz dołożymbym i kupiłbym jakiegoś stihla za 1500zł i miałbym święty spokój.
  8. No właśnie trzeba by było porobić masywne mocowania dlatego myślę że szybciej mi będzie zamontować siłownik wzdłużnie do wąsa zwrotnicy. Mam w garażu wolny siłownik długości tłoka 40cm może udało by mi się go wykorzystać tylko nie wiem jak by go tu zamocować do kabiny/ramy... niesetny z jednej strony nie ma on odlewu z otworem/jabłkiem.
  9. Po przemyśleniu sprawy chyba i ja zamontuje siłownik w miejsce drążka wzdłużnego łączącego sie z wąsem zwrotnicy. Utne koniec drążka i przyspawam ewentualnie przykręce go do siłownika. Bedzie mniej roboty jak z zamontowaiem siłownika w miejsce tłumika drgań bo z tego co wiem trzeba dorobić mocne mocowania. Darek mogłbyś podesłać foto jak to u Ciebie wygląda ? I na oryginalnych mocowaniach czy dokupywałeś/dorabiałeś mocniejsze ? Mares a jak masz zamocowany siłownik ? Wzdłużnie czy poprzecznie ? Co do gałki to fakt jest dużo wygodniej operować układem no i szybciej da się kręcić
  10. Może to jest kwestia dobrego umiejscowienia/wyregulowania na środku siłownika ? Albo montaż siłownika z wózka widłowego ale to duże koszty. Słuchaj u ciebie zwrotnice przy skręcie w lewo i w prawo dotykają ograniczników ? Ile masz obrotów kierownicy w lewą stronę i w prawą ?
  11. Ha ha i to jest prosty dobry przelicznik :-) No nic zbieram informacje do montażu orbitrola i biorę są za montaż. Muszę popytać ludzi jaki siłownik, jak go ustawić żeby oba skrety były takie same i żeby zwrotnice dotykaly do ogranicznika. czy to prawda że na orbitrolu jadąc na wprost ciężko jest utrzymać tor jazdy?
  12. No fakt ciągnik ma juz swoje lata i niestety ale już tak cieknie że przez sezon poszły mi prawie 10l boxolu i nie wiem co z tym zrobić czy kupić nowa głowiczkę i mieć spokój ? Czy to któraś z części jest do wymiany ? Sama głowiczka i zawór suwakowy trochę kosztuje...ktoś ma może jakiś patent na ten wyciek z pod sworznia kulistego ?
  13. Witam Odkąd kupiłem zetora cały czas kapie mi olej do wspomagania. Wyciek jest z głowiczki dokładniej z okolic sworznia kulistego oraz delikatny wyciek z siłownika dokładnie w miejscu gdzie ściskamy go obejmą chyba z zaworu suwakowego. Kupiłem zestaw naprawczy - oring na zawór suwakowy, podkładki miedziane + osłony pyłoszczelne, całość poskładałem, sworzeń w miarę ciasno chodzi ale niestety dalej jest wyciek. Czy ktoś miał taki ? Zastanawiam się czy to juz czas na zakup nowej głowiczki ale chce się upewnić tutaj na forum Proszę o rady, pozdrawiam
  14. Wczoraj było pierwsze oddalenie. Zagadal po 4s kręcenia. Nie trzeba było odpowietrzac, tylko przepompowac. Trochę dymu niebieskiego puścił ale to wszystko się ułoży. Kontrolka oleju od razu gaśnie. Czekam na czujnik z manometrem. Różnica jaka zauważyłem to ciszej zawory chodzą i tylko tyle :-) Po 2minutach postoju na jałowym biegu od razu jazda na 1800-2000rpm. Po 70mth, ponowne dokrecenie glowicy i ponowna regulacja zaworów. Zalany olej 12l 15w40 LOTOS TURDUS
  15. Nie wiem czy ma to znaczenie tak pamiętam kiedyś mówili mi pompiarz ze w 60tce tak ma być. Tak, wtryskiwacz został posmarowany . Na końcówce wtryskiwacza dali mi cieniutką podkładkę miedzianą żeby lepiej się uszczelniło. Przyczyną zatarcia był bardzo zerdzewiały termostat lub mocno lejący 1 wtrysk. Wszystkie w sumie lały ale pierwszy bardzo mocno. Wszystkie te części zostały wymienione. Panowie mam jeszcze wykręconą pompę olejową. Da się ją jakoś sprawdzić czy jeszcze jest w dobrej kondycji? No oko tryby wyglądają nie zużyte. Po tym remoncie trzeba będzie sobie coś takiego zamontować:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v