Skocz do zawartości
Krystianrolnik

Remont przyczepy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

najlepszy by był pistolet, a podkładu i farby to wystarczy po jednej warstwie, tylko farby nie kupuj śnieżki bo za rok wypłowieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gelo707    20

Najlepiej sprężonym powietrzem przedmuchać z pyłu i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną i można malować


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Bitexu ja bym nie polecał. Za twardy jest. Myślę że baranek byłby dobry. Konserwuje sie nim podwozia samochodowe.

Co do farb nawierzchniowych to ja bym brał farby akrylowe


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    1

Bitexem malowałem swoją przyczepę a dokładniej tylko ramę i spód. Tam gdzie nie była wyczyszczona dokładnie rama i nie odtłuszczona to odpadają całe płaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Ja chlorokauczukiem nie malowałem, więc nic na jego temat nie powiem. Malowałem w t25 maskę akrylem i farba trzyma się świetnie już kilka lat.


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    101

na podwozie to najlepszy będzie Hammerite bo bez podkładu i ogólnie fajnie się to sprawuje, a co do burt to autorenolak z nobilesu bym polecił tym malujemy prawie wszystko u siebie i jest naprawdę dobre bo nie blakuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

ja malowałem już nie jedną chlorokauczukiem dolewam rozpuszczalnika sporo bo inaczej leci taka pajęczyna i ładnie wychodzi śnieżką zwykłą też malowałem już kilka lat temu i nic nie blaknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiec na burty podkład i chlorokauczuk. A podłoge od spodu i całe podwozie czym zabezpieczy ?? u mnie jeden sasiad to przepalonym olejem przeleciał i mowie ze jeste ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

podłoge mozesz olejem bo nie jest tak bardzo narażone na czynniki wewnętrzne, a rame to moze czyms na bazie lepiku, podobno dobrze trzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Burty miałem kupic nowe ale to sa z grubej blach to zrobie wstawki gdzieniegdzie a podłoga bedzie nowa . I teraz wiadomo we szlifierka sie tak nie doczysci jak piaskowaniem. Wiec czy bedzie dobze podkład i chlorokauczuk na podłoge i burty ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

powiem jedno: hammerite to dobre na ogrodzenia. A i tak po kilku latach zardzewieje. Lepik? Dobry na dachy pokryte papą


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie mówiłem o lepiku, jest dużo śródków konserwujacych na bazie lepiku, np z gumą, a co do burt i podłogi to dobrze wyczyść i daj podkład mozna nawet 2 warstwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Baranek na podwozie. W samochodach osobowych zdaje egzamin to i na przyczepie tym bardziej :lol:


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    426

ja na twoim miejscu pomalowałbym najpierw podkładem maszynowym a pozniej piluretanem,renolaki to gówno w porównaniu do poliuretanu,oczywiście każdy ma prawo robic jak uważa a to jest tylko moje zdanie na ten temat.chlorokauczuku też nie polecam bo blaknie z biegiem czasu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie mi zabardzo nie chodzi o blask tylko o to aby jak najdłuzej nie było wiedac rdzy :lol:

 

A co to jest ten Baranek pierwsze słysze ?? bo jesli taki dobry to rame bym nim przeleciał :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    426

baranek to jest jakby guma i ma za zadanie chronić dolne lakierowane częsci podwozi przed uderzeniami kamyków lakier położony na baranka jest po prostu bardziej odporny na odprysnięcia.co do malowania przyczepy barankiem to raczej nie jest dobry pomysł no chyba że spód podłogi,a po za tym baranek odpadnie szybciej z nawet nie dużej rdzy niż jakaś farba antykorozyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil103
      Witam! Mam pewien dylemat z układem pneumatycznym do MF-6270(sprowadzony z Francji)a tam, nie ma pneumatyki,jest tylko hamulec hydrauliczny.Posiadam też ursusa 4514 który ma pneumatykę(jednoobwodową)więc nie mogę przerobić przyczep na hydr-hamulce,I tu moje pytanie chciałbym sam zamontować pneumatykę do MF-tylko nie wiem od czego najlepiej nadał by się sprężarka-i oczywiście cały układ-Chciałbym się dowiedzieć co wchodzi w ten układ pneumatyczny(jakie zawory,reduktory)i jaki był by koszt tych części i różnica cenowa między Układem 1-obwodowym i 2-obwodowym,Widziałem gotowe układy ale cena jest ogromna http://allegro.pl/pneumatyka-kompresor-sprezarka-john-deere-i-inne-i1511814824.html,NO i czy trudno jest zamontować taki układ,I jaki elementy wchodzą w ten układ.Proszę o pomoc!!
    • Przez goolman19
      Witam. Chcę zrobić do tegorocznych ( i następnych <_< ) żniw przyczepę do balotów na której znajdowało sie przynajmniej 30 balotów 150 x 120 . Chciałbym wykonać to w miarę tanio i z dobrych podzespołów :lol: Chciałbym aby ktoś z was pomógł mi i podzielił się informacjami na ten temat, bo może robił ktoś już takie coś :lol: Chciałbym aby całkowity koszt nie przekroczył 2500 zł. Otóż też chciałbym aby koła były na 900 oponkach :lol: Pozdrawiam i czekam na propozycję <_< Jeżeli ktoś posiada taką przyczepkę to prosiłbym o zamieszczenie tutaj foty B) pozdro ;]
    • Przez marce127
      Witam serdecznie,
      Nasi Koledzy potrafią zdziałać wiele. Jak przypuszczam, nawet ze zwykłej aluminiowej drabiny może powstać super podajnik do warzyw (jak na zdjęciach):). Zastanawiam się czy mógłby ktoś podzielić się tutaj swoim doświadczeniem w tym temacie.
      Zasilanie hydrauliczne - czy np. trzeba dzielniki ciśnienia, może propozycja jaki silnik (jasne że wolnoobrotowy, itp.) ale może ktoś napisze coś konkretniej
      Bębny - może ktoś ma pomysł skąd wziąć gotowy itp.
      jasne że można na olx kupić gotową taśmę ale to nie o to chodzi:)
      dzięki z góry za ewentualną dyskusję


    • Przez Mf255fan
      Witam 
      Zamierzam zrobić wyciągarkę leśną do zrywki drewna w górzystym terenie (jak to bywa na podhalu) Bazą mojej wyciągarki była by wciągarka z Robura. http://www.bankfotek.pl/view/2050210
      Przełożenie 3:1 i to chciałbym jeszcze zredukować poprzez koła zębate i łańcuch, tylko ile tak aby mieć wystarczającą moc i wydajność (prędkość zwijania liny) bęben liny ma średnicę 17 cm. Jak obliczyć prędkośc zwijania liny? 
      Druga sprawa to hamulec wciągarka posiada bęben hamulcowy obok tego od zwijania liny, hamuje taśma taka jak w ursusie c 360 od ręcznego (u mnie akurat tego brakuje) jak zrobić automatyczny hamulec tego bebna wykorzystując tą taśmę gdyż ona pozwoliła by łagodnie luzować linę, ostatecznością była by zapadka.
      Mechanizm wciągarki to koło talerzowe i wałek atakujący, tryb ataku jest rozłączany sprzęgłem kłowym z bardzo drobnymi wypustami, http://www.bankfotek.pl/view/2050213 , czy była by możliwość załączania i rozłączania napędu w czasie ruchu ? Czy jednak to groziłoby uszkodzeniem wypustów?
    • Przez NABUCH
      Witajcie .
      Dokładamy z tatą silnik do naszej wialni . Mam pytanko ile macie obrotó na napędzię wentylatora? Tak sobie przeliczyłem że powinno być ok 130 obr / min Ktoś może potwierdzić. Mam silniczek 1400 obr /min 0.8 kW orginalnie z kołem 9 cm .Złożyliśmy to z kołem od roweru 24 cale ale obr są chyba zbyt duże bo wialnią dosyć mocno rzuca zwłaszcza górnymi sitami . Z czego można jeszcze wyciągnąć /ew zrobić koło pasowe o przyzwoitym rozmiarze. Pozdrawiam Wojtek
×