Skocz do zawartości
Krystianrolnik

Remont przyczepy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

najlepszy by był pistolet, a podkładu i farby to wystarczy po jednej warstwie, tylko farby nie kupuj śnieżki bo za rok wypłowieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gelo707    20

Najlepiej sprężonym powietrzem przedmuchać z pyłu i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną i można malować


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaka farba do konserwowania ramy ojciec chce poleciec Bitexem od podwozi samochodowych co o tym sądzicie ?? a i jaka farba na burty ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Bitexu ja bym nie polecał. Za twardy jest. Myślę że baranek byłby dobry. Konserwuje sie nim podwozia samochodowe.

Co do farb nawierzchniowych to ja bym brał farby akrylowe


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    1

Bitexem malowałem swoją przyczepę a dokładniej tylko ramę i spód. Tam gdzie nie była wyczyszczona dokładnie rama i nie odtłuszczona to odpadają całe płaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Ja chlorokauczukiem nie malowałem, więc nic na jego temat nie powiem. Malowałem w t25 maskę akrylem i farba trzyma się świetnie już kilka lat.


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    1

Najlepiej całą pomalować chlorokałczukiem dobrze się trzyma i nie blaknie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102

na podwozie to najlepszy będzie Hammerite bo bez podkładu i ogólnie fajnie się to sprawuje, a co do burt to autorenolak z nobilesu bym polecił tym malujemy prawie wszystko u siebie i jest naprawdę dobre bo nie blakuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

ja malowałem już nie jedną chlorokauczukiem dolewam rozpuszczalnika sporo bo inaczej leci taka pajęczyna i ładnie wychodzi śnieżką zwykłą też malowałem już kilka lat temu i nic nie blaknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiec na burty podkład i chlorokauczuk. A podłoge od spodu i całe podwozie czym zabezpieczy ?? u mnie jeden sasiad to przepalonym olejem przeleciał i mowie ze jeste ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

podłoge mozesz olejem bo nie jest tak bardzo narażone na czynniki wewnętrzne, a rame to moze czyms na bazie lepiku, podobno dobrze trzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Burty miałem kupic nowe ale to sa z grubej blach to zrobie wstawki gdzieniegdzie a podłoga bedzie nowa . I teraz wiadomo we szlifierka sie tak nie doczysci jak piaskowaniem. Wiec czy bedzie dobze podkład i chlorokauczuk na podłoge i burty ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

powiem jedno: hammerite to dobre na ogrodzenia. A i tak po kilku latach zardzewieje. Lepik? Dobry na dachy pokryte papą


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie mówiłem o lepiku, jest dużo śródków konserwujacych na bazie lepiku, np z gumą, a co do burt i podłogi to dobrze wyczyść i daj podkład mozna nawet 2 warstwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Baranek na podwozie. W samochodach osobowych zdaje egzamin to i na przyczepie tym bardziej :lol:


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    624

ja na twoim miejscu pomalowałbym najpierw podkładem maszynowym a pozniej piluretanem,renolaki to gówno w porównaniu do poliuretanu,oczywiście każdy ma prawo robic jak uważa a to jest tylko moje zdanie na ten temat.chlorokauczuku też nie polecam bo blaknie z biegiem czasu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie mi zabardzo nie chodzi o blask tylko o to aby jak najdłuzej nie było wiedac rdzy :lol:

 

A co to jest ten Baranek pierwsze słysze ?? bo jesli taki dobry to rame bym nim przeleciał :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    624

baranek to jest jakby guma i ma za zadanie chronić dolne lakierowane częsci podwozi przed uderzeniami kamyków lakier położony na baranka jest po prostu bardziej odporny na odprysnięcia.co do malowania przyczepy barankiem to raczej nie jest dobry pomysł no chyba że spód podłogi,a po za tym baranek odpadnie szybciej z nawet nie dużej rdzy niż jakaś farba antykorozyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez pawelgruta
      Witam !
       
      Jakie szerokie opony  do przodu C 330 4x4 ?
       
       Mam na sprzedaz most i przekladnie do C 330 M . Most razem z  silownikem skretu.  Dorabiam napedy 4x4 do C 330 . Ładowacze czolowe z rama wzmacniajaca ciagnik udzwig 1 t. .Wykonuje modyfikacje hydrauliki.




    • Przez zyzek
      Mam uszkodzony mechaniczny wskaźnik poziomu łyżki i w wolnym czasie udało mi się zrobić coś takiego:
      https://drive.google.com/file/d/1DV-LpymOYt_LPVW88BWWoJsXOtWNr4kL/view?usp=sharing
       
      Wskaźnik wyświetla poziom łyżki względem ziemi. Oparty jest o żyroskop i mikrokontroler. Obudowa wyświetlacza to obudowa od uniwersalnego czujnika cofania.
      W środku znajduje się kawałek adresowalnej taśmy led RGB WS2812B. Wszystko odpowiednio połączone i zaprogramowane.
      Nie testowałem jeszcze w praktyce, ale jeśli kogoś to zainteresuje, mogę zdać relację i podać więcej szczegółów na temat jego budowy  
    • Przez jendrek
      Witam,
      Znalazłem na Allegro Klimatyzację uniwersalną za przystępną cenę 690 zł,czy ktoś może wie czy było by możliwe zamontowanie takiej klimatyzacji w kabinie Zetora 6341, czy było by z tym dużo przeróbek ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.