Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
zetor12741

Ursus C-385A wspomaganie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
zetor12741    11

Cześć mam pytanie cz w waszych ursusach też ciężko się kręci fajero a szczególnie w C-385A

Edytowano przez Matey

Zetor Forterra 115, Ursus c-385+tur, Zetor 7745, Zetor 7211

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    29

Trzeba wymienić zawór w zbiorniku z olejem od wspomagania i będzie się kręcić lekko, a jeśli serwo szlak trafił, to lepiej przerobić na orbitrol, bo jakość regenerowanych serw pozostawia wiele do życzenia, a samo nowe serwo jest droższe od kompletnego orbitrolu.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CIAPEK1981    7

Witam Zetor 12741, u mnie jest to samo mam ursusa 912 (rocznik 1984)i też ciężko sie kieruje ale tylko na wolnych obrotach, (wina pompy) miałem wziąść pompe po regeneracji ale cena (ok. 400 zł) to dałem sobie spokój z resztą aż tak mi to nie przeszkadza, chciałem podkreślić że mam najstarszy typ wspomagania czyli pompa i rozdzielacz (czy jak to sie nazywa) znajdujący się pod chłodnicą , owy rozdzielacz jest połączony z kierownica za pomocą wałków połączonych ze sobą krzyżakami, pytałem sie jednego mechanika to w ciężkich ursusach występują 4 rodzaje wspomagań kierowniczych, jeżeli masz takie same objawy jak ja tzn. że masz pompe do wymiany, a jezeli niezależnie od obrotów silnika cały czas ciężko sie kieruje kierownicą tzn. że do wymiany jest to drugie (rozdzielacz, czy jak to tam zwą) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

look19    29

chciałem podkreślić że mam najstarszy typ wspomagania czyli pompa i rozdzielacz (czy jak to sie nazywa) znajdujący się pod chłodnicą , owy rozdzielacz jest połączony z kierownica za pomocą wałków połączonych ze sobą krzyżakami, pytałem sie jednego mechanika to w ciężkich ursusach występują 4 rodzaje wspomagań kierowniczych, jeżeli masz takie same objawy jak ja tzn. że masz pompe do wymiany, a jezeli niezależnie od obrotów silnika cały czas ciężko sie kieruje kierownicą tzn. że do wymiany jest to drugie (rozdzielacz, czy jak to tam zwą) Pozdrawiam

To się nazywa serwo. Typów wspomagania są 4, bo w 4x4 jest inne i w 2x4 też jest inne(słabsze). A tak ogólnie są 2 typy - serwo i orbitrol.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

a ja mam w 1204 i serwo i orbitrol.

Jak ktoś używa ursusów c385 i pochodnym jako główny ciągnik , i wogle ta maszyna nie będzie w najbliższym czasie sprzedawana lub ma na nie tura to wywalić te serwo dziadowskie i założyć orbitrol i siłownik tak jak jest w prawdziwych ciągnikach a nie jakieś wynalazki RWPG. My w 385 kilka razy serwo wymienialiśmy i daliśmy sobie spokój, jak się jedzie coś robić na cały dzień to kierowca bierze olej i sobie po obiedzie czy tam popoludniu doleje jak mu zacznie się ciężko kręcić. W 1212 serwo dobrze chodzi, jakiś lepszy egzemplarz. Dlatego 1212 nie przerabiamy, poza tym to ciągnik mało używany, tak samo c385 pracuje może tydzień w roku i nie ma sensu w niego inwestować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    487

Masakryczne błędy, do tego temat w złym subforum, przenosze


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Michal_90
      Witam z racji zastosowania ładowacza czołowego w ursusie 1224 1989r produkcji zainstalowałem orbitrol i mam z nim problem mianowicie mam dziwne bicie w kierownicy podczas skręcania nie ważne czy na miejscu czy w transporcie czy zna ktoś może przyczynę takiego zachowania wspomagania? dodam że orbitrol chodzi tak jak serwo bez tura sądziłem że komfort będzie nieporównywalnie większy orbitrol AGTECH 160. wymieniłem filtr ominęłem zawór bezpieczeństwa, olej w wspomaganiu nie był zmieniany na inny w serwie był lux 10 i taki olej zastosowałem do orbitrola chociaż mam wątpliwości czy to może być przyczyna. pompę wspomagania raczej mam dobrą dla świętego spokoju wymieniłem w niej usczelniena dodatkowo podmieniałem pompę od u 912 nie było żadnej zmiany... jeśli zna ktoś przyczynę tego problemu proszę o odpowiedź bo spodziewałem się czegoś więcej po 2 tysiącach wpakowanych w ten układ
    • Przez pawel
      Witam wszystkich czy już ktoś dokonywał takiej przerobki i jak to rozwiązaliście. Za wszystkie podpowiedzi i uwagi na ten temat z gory dziękuję.
    • Przez Filipkowski15
      Witam. Tak jak w temacie zacina mi się wspomaganiew 912 wymieniłem filtr i olej, wiele nie pomogło. Jest tak gdy zapale zimny ciągnik kierownica lekko chodzi bez zacinanania pojezdze tak z 5 minut i juz przy nagłym zatrzymaniu i chęci szybkiego wykręcenia kierownica strasznie cięzko chodzi podobnie jest przy cofaniu. Wie ktoś jak to naprawić ??Z góry dzięki za odpowiedzi POZDRO:P
    • Przez radzikus
      Szanowni koledzy- w 914 została przeprowadzona wymiana/modernizacja układu wspomagania kierownicy na bazie siłownika z bizona super.
      Niestety przy zakładanym kręceniem paluszkiem kierownicy pozostała tylko idea- aby zakręcić muszę nieźle sienagimnastykować a raczej nakręcić kierownicą.
       
      Nie wiem o co kaman- może pompa za sałaba jak na taki siłownik?
      Proszę o poradę za co z góry dziękuję.
       
      Poniżej fotki.
       
      http://zapodaj.net/10d223a8bc56.jpg.html
      http://zapodaj.net/5ef64a9efc4a.jpg.html
    • Przez sumek666
      Witam,
      macie jakiś dobry sposób na wymianę krzyżaków w Ursusku C-385? 
      mam je już zużyte krzyżaki oraz widełki te w serwomechanizmie. warto same krzyżaki czy również widełki? jak to jest zmontowane?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.