Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W poprzedniej c360 bylo troszke powyzej kreski minimalnej i kosiarke podczas jazdy trzeba non stop podnosić. I nie wlałem nic ,potem sie sprzedała.Ale coś bylo nie tak bo zeby podnieść maszyne to trzeba było włączyć wałek wom.

Opublikowano

Witam puka mi skrzynia biegów w c 360 tu z przodu stoi w miejscu i słychac na włączonym pukanie a jak jade to najwiecej na 4 i 5 puka jak szybko jade ;/ rozebraliśmy i wymieniliśmy 23 igiełki żadnej nie brakuje wszystkie sa i były stare były dużo mniejsze i założony został nowy wałek sprzęgłowy oraz łożysko oporowe myslałem że luz zginie i przestanie pukać bo tego luzu już nie było czuć ale sie myliłem jak jade to nadal puka i po siewach jak przyjdzie ciepło trzeba kabine akumulatory zwalać silnikiem odjechać i dyfrem zajrzeć tam oczywiście przy okazji i całą skrzynie rozebrać i wymienić wałek główny i łożyska oraz na pewno zębatke 2 i 3 biegu ale to cieplej musi być bo dziś to prawie zamarzłem ;/ 

Macie jakies sugestie w tej sprawie może źle diagnozuje ? albo jakiś błąd robię ? 

Opublikowano (edytowane)

sprawdź łożyskowanie kół zębatych pośrednich od wstecznego, wystarczy rozjechać skrzynię od tylnego mostu

Edytowane przez rafff24
Opublikowano (edytowane)

Witam mam taki problem z biegami w c 360 .Mianowicie urwałem wajchę od wom i musiałem ściągnąć pokrywę po złożeniu z powrotem ciężko jest wbić 1i R i zauważyłem że podczas puszczania sprzęgła  na każdym biegu pyka  prawa wajcha nie wiem w czym problem co mogło się przestawić.

 

Edytowane przez rolpol17
Opublikowano

montowałem osobno.

Mam takie  pytanie czy wszystkie 3 wodziki przy drążku zmiany biegów powinny być równo ustawione (rowki) bo po zdjęciu pokrywy wodzik od 1 i R był przesunięty do przodu a i po wykręceniu zatrzasku lekko wchodzą biegi ba można je wbić.

Opublikowano (edytowane)

Mam takie pytanie  wajcha od wom/pompy normalnie wlaczona wałek wom się kręci a hydraulika zewnętrzna nie działa ani nie podnosi podnośnik ,jedynie podnosi przez skrzynie (jak by wysypało łożyska igiełkowe w mostku sprzegła pompy to by wcale nie podnosił) ?

Edytowane przez leonardo111
Opublikowano

Witam.
Posiadam 60 z 76r.
Mój problem jest następujący :
-wyskakuje 3 i 5 bieg.
3 bieg wyskakuje dlatego,że jest "ścięty" tryb ,a "piątka"? wyskakuje tylko wtedy gdy silnik pracuje powyżej 1200obr/min poniżej nie wyskakuje prawie wcale. Co może być tego przyczyną?
Dodam jeszcze że 5 bieg wyskakuje pod obciążeniem tzn. jak ciągnie (ciągnik) jakąś przyczepę czy coś w tym stylu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v