Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na dobrych częściach, skrzynia jest strasznie wyjechana. ciągnik kiedyś pracował w opryskach w sądach w pgr.


Skrzynia obecnie jeden łomot na rozgrzanym oleju i strasznie buczy coś w środku jak podniosę ciężka maszynę na podnośniku.

Opublikowano

Za robotę mechanik pewnie weźmie ponad tysiąc blisko twa tysiące . Zależy jakiej jakości części . Jeśli wszystko nowe a robisz to sam i tak taniej nie będzie niż 5 tys .

Opublikowano

No to na obecne czasy by się zgadzało. Jak robiłem silnik na tip top w 3p to wyszło podań 5 tys z wymianą wału korbowego a za robotę wziął 1200zł.


tyle że 7 lat temu

Opublikowano
macius11157 napisał:

Robiłem skrzyni na skropolu wyszło coś koło 3.5 tys 

Dawno temu? dużo zostało starych części dobrych czy wszystko niemal wymienione?


Skropol podobno ok. Cicho jest?

Opublikowano

Nie działa normalnie, hałas jest przy maksymalnym obciążeniu pompy. na filmie używam dźwigni wywrotu. tak to rzęzi że nie da się jeździć z podniesioną maszyna. rozdzielacz też jest do roboty bo podbija jak podniosę maszyne.


i bardzo ciężko załączyć wom. skrzynia w tym ciągniku jest bardzo zurzyta.

Opublikowano

Traktor obecnie rozebrany, wałki sprzęgłowe ok, koła wom też ok. Luźne nity na tarczach sprzęgłowych. Cały plecak został zregenerowany. Złożymy i zobaczymy. Zostaje tylko pompa i zawór, ale czy to możliwe by pompa tak wyła? podnosi szybko na rozgrzanym i zimnym.


Bo brakuje pomysłów.

Opublikowano (edytowane)

napęd pompy czyli wspornik też wymieniony, od tego zacząłem. Ale to nie to, choć igiełek już nie było. Wyło również jak dałem dźwignię wywrotu do tyłu tak jakbym kiprował przyczepę. Słychać było obciążenie dla silnika więc chyba pompa ok, jest z 2011 roku pompa hydrotor 36l.

Edytowane przez jack2006
Opublikowano

Jak przełączasz dźwignie na kiprowanie, to masz wówczas podpięty przewód od przyczepy do gniazda w tyłu ciągnika?

Luz między zębny, sprawdź wówczas jak przykręcisz pokrywę z pompą, poruszając wałek napędu pompy  od góry, jak jeszcze masz nie zalaną skrzynię olejem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v