Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bo opony radialne nie mają oznaczeń 16,9 R28, 18,4 R34 czy też przykładowo 20,8 R38 tylko np. 420/75/28 itd. wyjątkiem są jedynie opony rosyjskie, dlatego właśnie to wiem.

 

mylisz sie mam opony Pirelii 18.4-38 16.9-24 Barum 20.8-42 i są radialne. Tak że twoja teoria upadla. To że opona ma rozmiar wyrażony w calach nie znaczy ze jest diagonalna.

Opublikowano

Ursus55 opisany rozmiar nie ma tu nic do rzeczy. Forma 18,4R34 itp. tyczy opon o pełnym wymiarze i ma swój odpowiednik w drógej rozmiarówce 460/85R34.

Zależność o której mówisz jest tylko z tego powodu że nie spotyka się opon diagonalnych niepełnowymiarowej. Czyli występują tylko w profilu 85, pełnowymiarowa a nie niskoprofilowa.

Opublikowano (edytowane)

Jak na tych oponach jest napisane 16,9 R28 to już nie jest radialna tylko diagonalna. Ja przy swoim C355 mam 16,9 R28 Mitas TD-02 ma bardzo mocny bieżnik i nie ma wcale ciężko ani w orce ani w agregacie.

 

Bez R jest napisane,czyli chwalisz sobie te oponki,a więcej pali czy różnica jest minimalna,wczoraj je przywiozłem jutro będe zakładał.

Edytowane przez sybiuszek24
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Ja także byłem przekonany o tym, że R przed średnicą felgi to radial.

 

http://www.google.pl....43828540,d.Yms

 

Może kolega chce % za pisanie bzdur? :blink:

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano

cena myśle max 100 zł za sztukę.używane może i trudno dorwać takie felgi ale w pronarze zrobią ci nawet indywidualne zamówienie na dwa koła bez żadnego problemu choć raczej sądzę ze te koła na 4 śruby to są standardowe a nie jakieś nietypowe

Opublikowano

Ja też cofam to co pisałem wcześniej rozmawiałem wczoraj z przedstawicielem z Tech-Rolu z działu opon i pytałem o tą R i okazało się jednak że to jednak oznacza Radial. Także zwracam honor mieliście racje. :P

 

Sam sposób opisania rozmiaru nie świadczy absolutnie o tym w jaki sposób ma ułożone płótna bo to właśnie jest różnicą pomiędzy diagonalną a radialna.

Na diagonalnych jest napisane ile ma płócien np.16,9*28 8PR a na radialnych nie ma tej informacji bo opona radialna nie ma płócien tylko jest zbudowana z tzw. siatki.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

O co chodzi? W starej radialnej Stomilce mam napisane "replaces 8PR" czyli ma przekładki.Ty też dobrze popatrz i znajdziesz taki napis

Gość Profil usunięty
Opublikowano

W znaczeniu - nie ma podanej ilości przekładek. Płótna być przecież muszą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v