Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
20 godzin temu, mf362 napisał:

@volvo stomil Olsztyn radialne.

Tak felgi z gwiazda.

Za stare opony gosciu klient daje mi 600 zl za dwie 

Tanio sprzedawac czy nie?

Śmiesznie pieniądze.

 

za same opony ? 

masz chętnego to sprzedawaj, bo możesz się bujać rok czy dwa a oddasz jeszcze taniej

Opublikowano
8 minut temu, izydor6280 napisał:

za same opony ? 

masz chętnego to sprzedawaj, bo możesz się bujać rok czy dwa a oddasz jeszcze taniej

Za same opony 600zl 2 szt.

A takie felgi ile warte??

Opublikowano

najwazniejsze ET bo szerokosc felgi malo daje gdyz gdyby "gwiazda" bylaby jak w polskich wypukla rowna z rantem felgi to tuning jak w aucie tzn dystanse trzeba toczyc z powodów wspawania zwrotnicy lub ciac ranty belki opony maja zakres felg np 14.9 r28 czesto maja zakres W11-W13  czyli wejda np na felge od 330 gdzie org opona ma 12.4 przy np 6,5 r16 okragla os poprostu trze o opone przy skrecie

Opublikowano

Pieknie leży ta oponka na szerszej feldze:)

Jak bede przy kasie to tez kupuje 5.5j :)

Ostatnio widziałem w zetorku na feldze 5.5 opone 9.0-16 jakos weszla.

Nie bylo tragedii.

Niby opona dwa razy szersza od felgi ale to taka sama tytuacja jak felga 4.5 i opona 7.50.

 

 

Opublikowano

ale kola zamontowane odwrotnie zazwyczaj felgi maja tarcze/gwiazde wspawana asymetrycznie w stosunku 2/3 glebokosci felg lub 3/4 a montujac odwrotnie zyskuje sie ta przestrzen miedzy opona a zwrotnica czego nie mozna powiedziec o polskich chociaz spotkalem sie z ukladen blizniak tzn wewnetrzna zetorowska a polska w srodku na jednych szpilkach polaczone

Opublikowano

tylko mowie bo kol @mf362 mowi ze widzial zetora na 9tkach to montaz takich laczkow tylko dzieki takiej opcji chociaz widzialem jak gosciu montowal te od gownowozu 15.3 szersza str do srodka nie weszlo to musialem mu zalozyc normalnie chociaz wiecej hamuja niz normalne waly ziemi przed kolami

 

Opublikowano

O jakim hamowaniu pleciesz ? Przy czym tak ziemia przed takim kołem ?

Opublikowano (edytowane)

Wyobraź sobie że na takich śmigam i łatwiej się zatrzymują 16x750 w błocie niż 11/ 80 x15,3 , bo wąskie się bardziej zapadają .

Edytowane przez zetorki12
Opublikowano

kolego prawa fizyki sie klaniaja im wieksza opona tym mniejsze opory toczenia u mnie na 20stkach ciezko sie utopic tez nawet przy rzece a kolega ma w miedze pole to normalnie gabka sie podnosi i ma w rzepaku sciezki technologiczne chociaz sialem mu bez sciezek poprostu wypchal wszystko do gory moze to tez wina tego ze ma lyse jak kolano 

Opublikowano

Taaa , fizyka . Kuźwa chyba kwantowa . Może sam się pokłoń tej fizyce , bo zgodnie z Twoją logiką to najlepiej rowerowe koła zakładać . Opory toczenia na utwardzonej drodze będą mniejsze , na miękkich podłożach będzie odwrotnie , bo masa będzie się rozkładać na większą powierzchnię . Zresztą znam to z praktyki .

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, zetorki12 napisał:

Taaa , fizyka . Kuźwa chyba kwantowa . Może sam się pokłoń tej fizyce , bo zgodnie z Twoją logiką to najlepiej rowerowe koła zakładać . Opory toczenia na utwardzonej drodze będą mniejsze , na miękkich podłożach będzie odwrotnie , bo masa będzie się rozkładać na większą powierzchnię . Zresztą znam to z praktyki .

A wiesz może czy koła od Zetora pasują do C360 3P? Przerabiam C360 na Zetora bo ojciec mówił że za dużo kosztuje a ja chciałbym mieć Zetora i już kabinę kupiłem, silnik oglądałem na internecie a jeszcze nie wiem co z kołami.

Edytowane przez bears
Opublikowano

Perkinsa lepiej,spalanie o połowę mniejsze.

@PaweMariuszMokrzycki racja.Większe koło nie tonie,przylega większą powierzchnią, nacisk na grunt jest mały,oczywiście średnica koła powinna być w granicach rozsądku.Jakby ktoś deptał po kolana w śniegu napewno nie zastanawiał by się,tylko zapiął by rakiety śnieżne.

Opublikowano
8 godzin temu, bears napisał:

A wiesz może czy koła od Zetora pasują do C360 3P? Przerabiam C360 na Zetora bo ojciec mówił że za dużo kosztuje a ja chciałbym mieć Zetora i już kabinę kupiłem, silnik oglądałem na internecie a jeszcze nie wiem co z kołami.

Wiem . Jak również wiem to , że o tak późnej porze powinieneś spać , bo w przedszkolu znowu będziesz przysypiał .:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v