Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Jak sie nie myle to odpowiednik.

Czy identyczna ?? Heh teraz wezmiesz kilka opon 14.9 i beda sie roznic ;)

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Na niższym profilu to 420 możesz zakładać, zakładają nawet szersze.

 

Opublikowano

I co z tego?  Spadnie moc  bo będzie duży opór z szerokością nie ma co przesadzać,ja nie wiem po co jeszcze ten temat ciągnąć 40 stron tego tematu,ostatnie dobre 10 jest poruszone na temat radialek i diagonalnych średniej klasy które warto zakupić bo przepłacać i tak nie ma co do tego ciągnika.A tu jest zataczane błędne koło a jeden z drugim nie łaska cofnąć się i przeczytać posty

Opublikowano

Co z tego ?? Jak chcesz wiedzieć to zapytaj tych z co zakładają.

Opublikowano

@Adi96 mylisz się i to bardzo. 420/70/28 to idealny rozmiar dla tego ciągnika, poszukaj C360 na takich oponach, popracuj nim jak ja to zrobiłem i wtedy 

sam stwierdzisz że kupno cultorów, bkt 14.9 to strata pieniędzy. Ciągnik na tych oponach dostaje skrzydeł, nie ma spadku mocy, za to uciąg znacznie się zwiększa.

Opublikowano

Nie chodziło mi rozmiar 420/70/28 bo to jest odpowiednik 16.9-28 i też jestem tego zdania że poprawia uciąg  wtedy ciągnik idzie dopiero ale chodziło mi o rozmiar 480/70/28 gdzie to już jest przesada.Ja tylko ubolewam nad tym że opona jest trochę za wąska po bokach nie ma takiej nalewki gumy jak w starszych diagonalnych  model bieżnika jest ok.Sam faktem że żałuje że nie wziąłem Radialek bo ciągnik u mnie pracuje głównie w polu ale obawiałem się czy w lesie nie załatwie bo często gęsto wjeżdżam po pieńkach starych i czy boki Radialkach wytrzymają  chociaż do lasu mało jeżdżę,po drugie był problem z funduszami  by się znalazły te 3 tyś ale ja nie kupowałem a Ojciec powiedział że za oponę jak 1 tyś zł więcej nie da a Taurus jest po 1,500 zł trochę sporo więc padło wiadomo na co.A miałem dość że szczypało mi dętkę i musiałem zjeżdżać z pola co nie zmienia faktu że te  Diagonalne są 2x lepsze w pracy w polu niż Stomile poprzednie na jeden oponie miałem 35% 40% więc bieżnika trochę było.

Opublikowano

A może załóż 500/80/28  To w ogóle będzie silniejszy niż 70 konny ciągnik..... Wraz ze wzrostem szerokości opony trzeba zadbać o dociążenie koła i wtedy jest zapotrzebowanie na większa moc,dlatego nie ma co szarżować rozmiarami jeśli ciągnik pracuje w polu a nie w lesie

Opublikowano (edytowane)

Przy 420/70 czy też 16.9 nie potrzeba więcej dociążać ciągnika a efekt jest za***isty. A jak komu na tym zależy to można zamontować 6 obciążników  starej wersji C330/ C328 na tył i będzie git. Mocowanie takie same. A do lasu max ciśnienie. Mam 4.50 ha lasu i dwa ciągniki na radialkach i wiem co piszę.  Opona  to najważniejsza część w ciągniku, to ona przenosi moc silnika na powierzchnię gleby. Nie warto "oszczędzać" paru złotych kupując diagonalne. Radialki to inny świat. 

Edytowane przez volvo
Opublikowano
11 godzin temu, Adi96 napisał:

 faktem że żałuje że nie wziąłem Radialek bo ciągnik u mnie pracuje głównie w polu ale . . . .

. . . . czy boki Radialkach wytrzymają  chociaż do lasu mało jeżdżę

Przecież na Twoje warunki radialka jak złoto.

Opublikowano (edytowane)

Jest teraz bardzo popularny typ ludzi- sami sobie zaprzeczają w jednym zdaniu. Ale co zrobić... 

@bears sprzedać obciążniki jakie się ma, wtedy koszt kupna spadnie do 200 zł. Trochę pomyśleć trzeba.

Edytowane przez volvo
Opublikowano

Masz problem z czytaniem zrozumieniem? Podałem powód,zebym wiedział że takie waskie bym sie wstrzymal zakupem tylko sam dołożył,trudno ja na nie narzekam jesli chodzi o prace w polu i takue wystarczą.Nie uważam ze diagonalne to strata pieniędzy....

Opublikowano
3 godziny temu, volvo napisał:

Jest teraz bardzo popularny typ ludzi- sami sobie zaprzeczają w jednym zdaniu. Ale co zrobić... 

@bears sprzedać obciążniki jakie się ma, wtedy koszt kupna spadnie do 200 zł. Trochę pomyśleć trzeba.

Najpierw znajdź jakiegoś amatora na obciążniki i to w twojej okolicy bo jechać po nie ileś set km jest nieopłacalne tak samo jak wysyłka. Następnie znajdź w dobrych pieniądzach czyli około 100zł/szt obciążniki starego typu również w swojej okolicy a w tej chwili na jednym z serwisów jest jakieś 9 ofert gdzie połowa z nich to cena kosmos albo sztuk jedna/dwie. Łatwo powiedzieć a sam bujałem się z tym tematem rok i tak cudem skompletowałem...

 

Opublikowano
jak mówiłem, Zamówiłem kabaty razem z dętka i dostawa 960zl szt, wyszło ok 40zl taniej na sztuce niż w sklepach w okolicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v