Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@keeway a kiedy jak tak pisałem że mnie cytujesz ???!!!!! Patrz co robisz i kto co pisze k**wa mać !!

Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, bukat82 napisał:

@keeway a kiedy jak tak pisałem że mnie cytujesz ???!!!!! Patrz co robisz i kto co pisze k**wa mać !!

sorki nacisło mi sie dzieki za pomoc    a serbskie ta jak sie nazywaja

 

 

Edytowane przez keeway
Opublikowano (edytowane)

Dodam dla potomnych.Pracowałem na oponach bkt również w oborze przy wywozie obornika kilka sezonów,w chlewie ciasno z turem,tarłem niejednokrotnie o ściany fundamentu kantem bieżnika,mocno, czy o słupy betonowe,nie porwało gumy,owszem obdrapania wychodziły ale powierzchowne, ogólnie -stosunek-jakość-cena?polecam.

Edytowane przez Alamo
Opublikowano
23 minuty temu, keeway napisał:

sorki nacisło mi sie dzieki za pomoc    a serbskie ta jak sie nazywaja

 

 

No spoko ja chętnie tak pomagam :D

Opublikowano

kumpel miał komplet bkt w C330 - przednie zdarły się expresowo a tylne rozwarstwiły, inny miał na tyle w C360 jedną bkt a drugą starą stomilkę, po roku mi powiedział że bkt się zdarła a stara stomilka nadal w formie...  jest tyle osób zafascynowanych bkt, cultorami i innymi tralalalami.  dziwne, dlaczego nikt nie zachwala polskich? ludzie trochę patriotyzmu!

  • Like 1
Opublikowano

Stomilki najlepsze,:)

Kabat niech doda do.oferty radialki i będzie znakomicie.

Sam bym takie wybral.

A tak ogolnie moze ktos sie wypowie ile mtg wytrzymują wam radialki?

Czy w c360 czy innym traktorze inny rozmiar.czekam na wasze wypowiedzi.

Opublikowano

stomile wcale nie były takie super, dużo lepszą opcją była barum

 

kabat ma dobrą cenę, więc można ryzykować, nawet jeśli wytrzyma 5 lat, bo inne w tym przedziale nie mają dobrej opiniii

mam nadzieję że firma zacznie się rozwijać i zacznie produkować radialne i TL, bo chętnie bym złożył nowe koła bez dętki

Opublikowano (edytowane)

jak chcecie by kabat się rozwijał to kupujcie ich opony a nie cultory i bkt...  @adi96 nie wychwalaj ciągle swoich "wspaniałych" opon.

dlaczego niemcy kupują w większości swoje produkty a nie tureckie czy indyjskie? jak mówi mój znajomy naganiacz- głupi u nas był chłop i jest głupi...

Edytowane przez volvo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v