Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Zmieniając koło zwolnicy i półoś lepiej szukać dobrej używki czy raczej nowe ? Jak oceniacie nowe ? słyszałem że słaba jakość ogólnie że się szybko zużywają  no i cena nie mala 

U mnie strasznie w słabym stanie jest koło zwolnicy pół os widać że kiedyś ktoś zmieniał al strasznie hałasuje 

Opublikowano
macius11157 napisał:

Zmieniając koło zwolnicy i półoś lepiej szukać dobrej używki czy raczej nowe ? Jak oceniacie nowe ? słyszałem że słaba jakość ogólnie że się szybko zużywają  no i cena nie mala 

U mnie strasznie w słabym stanie jest koło zwolnicy pół os widać że kiedyś ktoś zmieniał al strasznie hałasuje 

jak coś to ja mam koło zwolnicy na sprzedanie

Opublikowano
macius11157 napisał:

@bartek1992 podesnlesz jakieś zdjecia? W jakim stanie jest koło 

@PaweLisowicz właśnie jest drogie i troche szkoda kasy tyle wydawać a te najtańsze to też pewnie i jakościowo nic nie warte będę szukał chyba używki 

 

 

 

podaj nr tel na priv bo tutaj jakoś nie mogę wstawić foto

Opublikowano
Dnia 24.12.2021 o 20:13, izydor6280 napisał:

nie jeden jeździ na różnych przełożeniach kupę lat i nic się nie dzieje :P

Ta nie dzieje potem kosz staliet to gniazdo luzów wszytko wylatane... Potem panie skąd te stuki przy ruszaniu...

Opublikowano

Właśnie miałem jedną zwolnicę od 60, a drugą od 40. Kilka lat temu zauważyłem to po ich rozebraniu i zrobiłem z tym porządek, a teraz niekiedy przy ruszaniu słychać stuknięcie, jakby łupnięcie. To może być zużyty kosz satelit?

Opublikowano
9 godzin temu, piotrp88 napisał:

Właśnie miałem jedną zwolnicę od 60, a drugą od 40. Kilka lat temu zauważyłem to po ich rozebraniu i zrobiłem z tym porządek, a teraz niekiedy przy ruszaniu słychać stuknięcie, jakby łupnięcie. To może być zużyty kosz satelit?

Może być i koszt lub zbyt luz między zębny na przekładni głównej.Jak nie rozbierzesz to się nie przekonasz,nikt tu szklanej kuli nie ma.Skoro słychać niekiedy stuki trzeba było by to kiedyś zrobić dla świętego spokoju.

 

Opublikowano

Ze zwolnicy dochodziło piszczenie, po jej zdjęciu okazało się, że bieżnie obu łożysk na których umieszczony jest wał koła dość luźno wchodzą w korpus zwolnicy co było prawdopodobnie przyczyną  tego, że to duże koło zębate tarło wewnątrz o korpus zwolnicy. Koło zębate duże ma tylko drobne wyszczerbienie na jednym zębie, natomiast na półosi zęby są bardzo sfatygowane i teraz pytanie:

1. czy z  wymiana półosi wymieniać też to duże koło zębate które dosyć sporo kosztuje?

2. co do łożysk to znalazłem tu sposób aby punktakiem zrobić "ślady" i potem klej. Czy takie połączenie jest trwałe ewentualnie czy jest inna metoda "domowa" aby to ogarnąć?

3. Łożyska stożkowe wału koła wyglądają na solidne i dobre lecz przez to, że były luźno osadzone w korpusie zwolnicy to nie wiem czy je zostawiać czy dla świętego spokoju wymienić?

Opublikowano
thor1984 napisał:

Półoś kup nową. Koło zwolnicy to duże możesz zostawić. Żadne punktowania ani kleje nie dadzą rady, poszukaj drugiej obudowy. Łożyska musisz kupić nowe gdyż prawdopodobnie też mogą być poddtarte na zewnątrz. (szalki) ale to trzeba sprawdzić na kupionej drugiej obudowie jak wejdą ciasno czy luźno.

Opublikowano

Szybkie pytanie bo mam problem. Jak wybić obydwa łożyska półosi? Palnik i 3kg młot nie dają rady. Macie coś sprytnego? Łożyska jeszcze USSR a półoś chyba ma bicie bo że szczęk zdarło po końcach nawet nity, a bęben wydaje się mieć bicie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v