Zaloguj się, aby obserwować  
MTZ82BOSTON

ciśnienie w skrzyni korbowej

Polecane posty

MTZ82BOSTON    0

witam mam zapytanie co to może być przyczyną tego że w skrzyni korbowej wytwarza sie ciśnienie aż silnik pluje olejem w miejscu połączenia sie kadłuba silnika z tą blachą która łączy silnik ze resztą ciągnika prosze o pomoc gdyż nie wiem co za diabeł tam siedzi tłoki tuleje cylindra i pierścienie w pożądku odma drożna na zimnym silniku nic sie nie dzieje :) ale jak sie nagrzeje to strasznie olejem rzyga w tym że miejscu :D z góry dziękuje za porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

jak na moje to ciśnienie w skrzyni korbowej może postać w wyniku nie szczelnych pierścieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

A próbowałeś w ten sposób sprawdzić, że jak Ci się zrobi to ciśnienie to wtedy wyjmij korek oleju silnika (tylko stań z boku, żeby Cię nie 'orzygał'), i jeśli ciśnienie wtedy 'uleci' to na bank odma.

Rozkręcałeś ją? Tam jest takie sitko pod tą 'konewką', może ono już jest 'zabite', trzeba je przemyć, lub wymienić (doraźnie to po prostu wywalić).

Choćby nie wiem jakie przedmuchy miał przez pierścienie to ta rurka spoko to odprowadzi, bo jeśli by ona nie dawała rady tego ulotnić na zewnątrz, to byś miał z niej normalnie drugi wydech, a pod maską wszystko dokumentnie opier... olejem.

 

Przy tak wielkich przedmuchach to by Ci ten silnik już chyba nie odpalał, na mój rozum...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpeniek26    5

Kolego wszystko jest ok tylko uszczelke musisz wymienić gdzie ta blacha śruby tam popuściły i tyle ja miałem to samo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ82BOSTON    0
A próbowałeś w ten sposób sprawdzić, że jak Ci się zrobi to ciśnienie to wtedy wyjmij korek oleju silnika (tylko stań z boku, żeby Cię nie 'orzygał'), i jeśli ciśnienie wtedy 'uleci' to na bank odma.

Rozkręcałeś ją? Tam jest takie sitko pod tą 'konewką', może ono już jest 'zabite', trzeba je przemyć, lub wymienić (doraźnie to po prostu wywalić).

Choćby nie wiem jakie przedmuchy miał przez pierścienie to ta rurka spoko to odprowadzi, bo jeśli by ona nie dawała rady tego ulotnić na zewnątrz, to byś miał z niej normalnie drugi wydech, a pod maską wszystko dokumentnie opier... olejem.

 

Przy tak wielkich przedmuchach to by Ci ten silnik już chyba nie odpalał, na mój rozum...

odma drożna ale jak otwoże korek wlewowy oleju to robi się prawdziwa fontanna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

MTZ82BOSTON, jeżeli ciśnienie uchodzi przez korek oleju, to odma jest NIEDROŻNA, inaczej być nie może, nie ma innej przyczyny.

Przecież niemożliwe jest żebyś miał szczelne te kanały w których 'chodzą' popychacze zaworowe, a to właśnie tamtędy ciśnienie uchodzi do góry, a dalej na zewnątrz przez odmę.

 

Jak tak jest to zrób jeszcze jeden test: jak ma ciśnienie to odkręć te cztery śrubki i zdejmij tą 'konewkę' razem z sitkiem, wtedy na pewno tamtędy wyleci, tak więc znowu musisz uważać, żeby nie zostać ochlapanym...

 

szeryff, a co ma ta głupia uszczelka do tworzenia się ciśnienia hę?? Myśl co piszesz, tamtędy może sobie ciec olej, ale to ma nic do tego, ciśnienia w skrzyni korbowej ma NIE BYĆ i już.


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szeryff    0

Sam myśl co piszesz.Jeżeli założymy,że w skrzyni zbiera się ciśnienie z powodu zapchanej odmy,to prędzej wysadziło by korek lub bagnet oleju,niż sadziło spod uszczelki,chyba że jej już tam wcale nie ma.Nie wiadomo też czy spod uszczelki lekko kapie,czy już żyga.Wyjęcie korka nie jest najlepszym pomysłem,lepiej wyjąć bagnet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Nie wiem jaki Ty masz korek i bagnet, ale u mnie są one wciskane na o-ringi i wchodzą ciasno, więc może być zaje... ciśnienie, a ich nie wysadzi, więc nie bądź taki do przodu.

 

Co ma piernik do wiatraka? Przecież on wyraźnie pisze, że mu się tworzy ciśnienie w skrzyni korbowej i to jest dla niego problemem, a ten wyciek z pod tej uszczelki to jest tego objaw, a nie PRZYCZYNA, więc co mu da to, że ją wymieni? Wycieku tam nie będzie, ale ciśnienie będzie nadal się tworzyć.

 

Miałem taki sam przypadek, zatkała się odma tylko, że mi wywalało olej z pod napędu obrotomierza. I co z tego, że bym wymienił tam uszczelkę ha? G*wno by to dało, ciśnienie byłoby nadal.

A tak przeczyściłem odmę i problem sam się rozwiązał...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez upadłymtz
      Witam. Czy mógłby ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie całego mechanizmu załączania świateł STOP pod pedałem hamulca w mtz Pronar? Z góry dziękuję
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DoorJan
      Witam serdecznie, jestem operatorem Belarusa 820 z 2022 roku. Mam problem z dźwignia walka wom która jest "luźna" i przy pracy z kosiarka bijakowa wałek zwalnia przy większym obciążeniu. Próbowałem zwiększyć naciąg na zewnętrznym mechanizmie. W starszym modelu dźwignia działała ciężej jednak "przeskakiwała" w pozycję włączona i nie było z tym problemu. Proszę o jakąś poradę, czy jako laik mechaniki będę w stanie coś z tym zrobić, czy będzie to wymagać interwencji doświadczonego mechanika ? Z góry dziękuję 
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj