Zaloguj się, aby obserwować  
MTZ82BOSTON

ciśnienie w skrzyni korbowej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MTZ82BOSTON    0

witam mam zapytanie co to może być przyczyną tego że w skrzyni korbowej wytwarza sie ciśnienie aż silnik pluje olejem w miejscu połączenia sie kadłuba silnika z tą blachą która łączy silnik ze resztą ciągnika prosze o pomoc gdyż nie wiem co za diabeł tam siedzi tłoki tuleje cylindra i pierścienie w pożądku odma drożna na zimnym silniku nic sie nie dzieje :) ale jak sie nagrzeje to strasznie olejem rzyga w tym że miejscu :D z góry dziękuje za porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

jak na moje to ciśnienie w skrzyni korbowej może postać w wyniku nie szczelnych pierścieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

A próbowałeś w ten sposób sprawdzić, że jak Ci się zrobi to ciśnienie to wtedy wyjmij korek oleju silnika (tylko stań z boku, żeby Cię nie 'orzygał'), i jeśli ciśnienie wtedy 'uleci' to na bank odma.

Rozkręcałeś ją? Tam jest takie sitko pod tą 'konewką', może ono już jest 'zabite', trzeba je przemyć, lub wymienić (doraźnie to po prostu wywalić).

Choćby nie wiem jakie przedmuchy miał przez pierścienie to ta rurka spoko to odprowadzi, bo jeśli by ona nie dawała rady tego ulotnić na zewnątrz, to byś miał z niej normalnie drugi wydech, a pod maską wszystko dokumentnie opier... olejem.

 

Przy tak wielkich przedmuchach to by Ci ten silnik już chyba nie odpalał, na mój rozum...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpeniek26    5

Kolego wszystko jest ok tylko uszczelke musisz wymienić gdzie ta blacha śruby tam popuściły i tyle ja miałem to samo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ82BOSTON    0
A próbowałeś w ten sposób sprawdzić, że jak Ci się zrobi to ciśnienie to wtedy wyjmij korek oleju silnika (tylko stań z boku, żeby Cię nie 'orzygał'), i jeśli ciśnienie wtedy 'uleci' to na bank odma.

Rozkręcałeś ją? Tam jest takie sitko pod tą 'konewką', może ono już jest 'zabite', trzeba je przemyć, lub wymienić (doraźnie to po prostu wywalić).

Choćby nie wiem jakie przedmuchy miał przez pierścienie to ta rurka spoko to odprowadzi, bo jeśli by ona nie dawała rady tego ulotnić na zewnątrz, to byś miał z niej normalnie drugi wydech, a pod maską wszystko dokumentnie opier... olejem.

 

Przy tak wielkich przedmuchach to by Ci ten silnik już chyba nie odpalał, na mój rozum...

odma drożna ale jak otwoże korek wlewowy oleju to robi się prawdziwa fontanna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

MTZ82BOSTON, jeżeli ciśnienie uchodzi przez korek oleju, to odma jest NIEDROŻNA, inaczej być nie może, nie ma innej przyczyny.

Przecież niemożliwe jest żebyś miał szczelne te kanały w których 'chodzą' popychacze zaworowe, a to właśnie tamtędy ciśnienie uchodzi do góry, a dalej na zewnątrz przez odmę.

 

Jak tak jest to zrób jeszcze jeden test: jak ma ciśnienie to odkręć te cztery śrubki i zdejmij tą 'konewkę' razem z sitkiem, wtedy na pewno tamtędy wyleci, tak więc znowu musisz uważać, żeby nie zostać ochlapanym...

 

szeryff, a co ma ta głupia uszczelka do tworzenia się ciśnienia hę?? Myśl co piszesz, tamtędy może sobie ciec olej, ale to ma nic do tego, ciśnienia w skrzyni korbowej ma NIE BYĆ i już.


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szeryff    0

Sam myśl co piszesz.Jeżeli założymy,że w skrzyni zbiera się ciśnienie z powodu zapchanej odmy,to prędzej wysadziło by korek lub bagnet oleju,niż sadziło spod uszczelki,chyba że jej już tam wcale nie ma.Nie wiadomo też czy spod uszczelki lekko kapie,czy już żyga.Wyjęcie korka nie jest najlepszym pomysłem,lepiej wyjąć bagnet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Nie wiem jaki Ty masz korek i bagnet, ale u mnie są one wciskane na o-ringi i wchodzą ciasno, więc może być zaje... ciśnienie, a ich nie wysadzi, więc nie bądź taki do przodu.

 

Co ma piernik do wiatraka? Przecież on wyraźnie pisze, że mu się tworzy ciśnienie w skrzyni korbowej i to jest dla niego problemem, a ten wyciek z pod tej uszczelki to jest tego objaw, a nie PRZYCZYNA, więc co mu da to, że ją wymieni? Wycieku tam nie będzie, ale ciśnienie będzie nadal się tworzyć.

 

Miałem taki sam przypadek, zatkała się odma tylko, że mi wywalało olej z pod napędu obrotomierza. I co z tego, że bym wymienił tam uszczelkę ha? G*wno by to dało, ciśnienie byłoby nadal.

A tak przeczyściłem odmę i problem sam się rozwiązał...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj