dawid2009

Nowa seria ciągników John Deere 5M

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Rzeczywiście jest problem. laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Wzrośnie na pewno cena. Według mnie zmiany będą nie wielkie, przede wszystkim nowa maska.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes91    0

Ceny wzrosły

5070m compact 27714eur

5080m compact 28426eur

5080m classic 32728eur

Ceny netto do negocjacji

Edytowano przez jankes91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

A w ktorej z wersji wyposarzenia znajduje sie EH rewers?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristaps    9

W Comfort jest EH revers i taką wersję 5080M dealer oddałby mi za 155 tyś brutto. B) Drogo?


,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher

Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
naj1306    1

Który diler ,bo przy aktualnym kursie euro za 5070m cofort cena 180000 brutto do negocjacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CONDOR    10

Ciekawe czy po tym liftingu liczba chińskich części wzrośnie czy zmaleje?

 

a co Ci to przeszkadza? ważne żeby jakość John Deera została


JOHN DEERE
JOHN DEERE
only JOHN DEERE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristaps    9

@naj1306 Contractus po małych negocjacjach :D


,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher

Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes91    0

W Comfort jest EH revers i taką wersję 5080M dealer oddałby mi za 155 tyś brutto. B) Drogo?

To chyba jakiś powystawowy,bo taka cena za nówke to obecnie mało możliwa przy aktualnym kursie euro.Mi za ogołoconego 5080classica z kompletem obciążników przednich i paroma dodatkami zaproponowali w rolbracie 148brutto.No chyba że brałeś już tam sporo maszyn i masz spore upusty.Pozdro.

Edytowano przez jankes91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1013    0

a jaki ciezar moze podniesc 5100M? ja podnosze agregat który wazy 1300kg bez przednich obciaznikow i ciagnik nie ma problemów

a czy bylby problem gdybym podniósł siewnik 2400kg??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcelo    0

witam.Na stronie dealera JD Rol-Bratu ,jest opisana promocja na JD ,między

innymi na serię 5m w specyfikacji comfort i specjalna ,i właśnie chciał bym sie dowiedzieć jaką to jest specyfikacja specjalna .wie ktoś z was. z góry dzięki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bosman121    5

W specyfikacji specjalnej ja brałem w ubiegłym roku 5080R to jest nic innego jak wersja w której sam wszystko konfigurujesz i ta wersja zalicza sie do promocji kursu euro. Moim zdaniem najkorzystniejsza specyfikacja danej serii ponieważ nie masz nic narzucane z góry tylko sam sobie wszystko konfigurujesz.


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek80a    1

Dawno nikt nic nowego na temat M-ek nie napisał! Posiadacze! napiszcie coś o przebiegu i o ogólnym użytkowaniu tego ciągnika !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nowy1972    0

Witam jestem nowy na AF ale obserwuje to forum już od jakiegoś czasu.Mam 5080m już prawie 2 lata i jak na razie nie ma z nią najmniejszego problemu zrobione 800mth jak będzie dalej czas pokaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

Ja mam5070 M i muszę przyznać że mnie we wrześniu nieźle nastraszyła. Mam ją drugi rok i ma coś tam ok. 800 mtg. Podczas przerzucania trawy na kiszonkę chciałem zmienić kierunek jazdy a tu zonk! Zaświeciła się kontrolka od rewersu N i miga. Silnik pracuje ale nie chce ruszyć. Po godzinie kombinacji kumpel mnie zcholował do domu. Jak mi serwis przez tel. wytłumaczył zawiesił się czujnik od biegu postojowego. Wypiąłem kostkę, zmostkowałem i chodzi. Kabel ładnie polutowałem, zaizolowałem, a ten uchwyt od biegu post. wywaliłem żeby się ktoś nie pomylił. Serwis mi oferował ten czujnik ale ceny się wystraszyłem, poza tym nigdy tego biegu nie używałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzym18    0

Nie wiem czego niektórzy się boją w traktorach serii M, ja także posiadam od maja 2010 roku 5080M z ładowaczem JD 583 mam około 700 godzin pracy i "odpukać" sprawuje się dobrze. A tak nawiasem mówiąc jak się kupuje traktor za taką cenę to wiadomo, że są w nim części rodem z chin. Tyle tylko, że JD nie wstydzi się tego umieścić na tabliczkach znamionowych, czego nie można powiedzieć o innych markach. A z tematem spalania jest tak że u mnie jest wykorzystywany głównie w pracy ładowaczem gdzie spala ok. 5litrów na 1 mtg. Trzeba tylko pamiętać aby nie katować silnika obrotami bez potrzeby a jedynie około 1500-1800 obr/min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

A tak nawiasem mówiąc jak się kupuje traktor za taką cenę to wiadomo, że są w nim części rodem z chin. Tyle tylko, że JD nie wstydzi się tego umieścić na tabliczkach znamionowych, czego nie można powiedzieć o innych markach.

 

 

 

Kolego juz raz pisale JD jaki firma nie robi łaski umieszczajac na np moscie napedowym lub innych podzespolach tabliczke z napisem "Made in China", a to dla tego iz taki obowiazek naklada prawo i zareczam Ci ze gdyby takiego obowiazku prawo nie nakladalo to napewno by tej tabliczki nie bylo. Wiec to iz firma JD "ujawnia" mniejsce produkcji niektorych podzespolow nie jest wynikiem ponadprzecietnej uczciwosci lecz zasranego ustawowego obowiazku ktory obliguje do takiego zachowania

Inna sprawa jest to czy sa one wykonane w odpowiednim reżimie technologicznym, lecz to wyjdzie na jaw przy dluzszej eksploatacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziufanJD    12

Odświeżone 5M

531775-5100r-john-deere.jpg

Jedyne co mi się w nim/niej nie podoba to kabina, ale pewnie zostawili starą ze względu na cene. W 5R mogli by dać taką kabine jak np. w 6105R B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    28

rzadki widok John wygrał przeważnie zaczynają podskakiwać i wiooo do tyłu :)

Edytowano przez strzymek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mbpiotr    0

JD świetnie sobie poradził ,pomimo występującej różnicy mocy (JD 70KM ,ZT303 100KM).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PawelMohawke
      Witam,
       
      kupiłem sprowadzonego John Deera 7200R(2013r) z Belgii. Traktor na początku działał dobrze lecz po kilkudziesięciu motogodzinach pod obciążeniem komputer zaczął wywalać błędy...
      Na początku po ok 5 godzinach ciężkiej pracy z bezorkowcem wyskakiwał błąd, że jest za niskie ciśnienie w układzie chłodzenia. Z tego błędu wynikały następne min. że turbina nie działa w pełnym zakresie i ograniczona praca silnika. Serwis wymienił korek od zbiornika na płyn chłodniczy i czujnik (xD) i zasugerował, że po dmuchaniu chłodnicy należy każde plastiki dokładnie podomykać bo maszyna bardzo wrażliwa... Dalej lipa... Potem diagnoza była, że trzeba wymienić pasek od pompy wody  - wszystko wymienione i cyk... zima... i nie było jak później sprawdzić maszyny.
       
      Wiosną zostało zaaktualizowane nowe oprogramowanie poszedł w robote i po dwóch godzinach znowu ten sam błąd, że za niskie ciśnienie w układzie chłodzenia. Maszyne zgasiłem, poczekałem 10min odpaliłem i bez żadnego błędu zrobiłem 10 hektarów... aż tu nagle... kolejny błąd, że za wysoka temperatura w układzie wydechowym... Zostały do zrobienia 3 hektary do końca...  No ale cóż, agregat w góre i hop hop hop na baze, dmucham, przeglądam, domykam wszystkie plastiki i następnego dnia wjeżdżam na pole jade 5 minut i kur... to samo... błąd komputera... tym razem dostaje informacje, że mam sprawdzić chłodnice i filtry czy są czyste, że DPF jest zapchany i mam zrobić czyszczenie z pozycji komputera. W komputerze mam zaznaczoną funkcję automatycznego dopalania no ale cóż wchodzę w ustawienia wybieram opcje manualną dopalenia DPFa i chuuuu... nie idzie... 
       
      Nadmieniam, że przed każdą robotą robie kontrole maszyny i głaszcze ją po masce szczepcząc czułe słówka. Jak co to płyn chłodniczy oraz olej silnikowy cały czas w tej samej pozycji. 
       
      Czy ktoś miał podobny problem ?
       
      Pozdrawiam
    • Gość
      Przez Gość
      .
    • Przez Mariusz0492
      witam może wie ktoś jak łatwo dojść do tls z przodu w moim jelonku czy dużo rozbierania
    • Przez Mariusz0492
      Witam mam problem z osią przednią. A mianowicie wyskakuje mi ''System zawieszenia osi przedniej,, kod błędu SFA.001 myślę że coś z czujnikiem ale nie mam pojęcia gdzie o się znajduje. John deere 6150r.
    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj