dawid2009

Nowa seria ciągników John Deere 5M

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jaro    166

Aż poszukałem swojej wypowiedzi na temat jazdy "prawie na pusto"-"Kris-ale ty pierdoły opowiadasz-6 godzin jazdy i spalił 130 l ?-tak-znaczy spalił ok. 21,5 l/h gdzie maksymalne spalanie tego modelu (przypominam-przy 100 % obciążeniu to ok. 18,5 l/h.To ile on tej słomy ciągnął na raz-po 30 ton ?biggrin.gif

Akurat krew mnie zalewa jak widzę tego typu posty-mam taki sam model-więc co nieco wiem ile potrafi spalić-najoszczędniejszy zapewne nie jest-ale udało mi się z byle jakim ładunkiem (w jedną stronę z pustą przyczepą a w drugą ze dwie tony na pace ) zrobić dokładnie 192 km na jakichś 50 litrach paliwa-a do Giżycka muszę trochę po górkach się potelepać (jechałem też nie z gazem w podłodze a raczej ekonomicznie)."- czyli jakieś 0,26 l/km a Twój 13:58=0,22 l/km-z tym iż ja mam trochę więcej koni i PowerShift (co też trochę owych koni zapewne zżera) a Ty masz pewnie już Euro 3 ?biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Ja jak miałem 3300 (75 km)to nie palił mi tak duzo aż tyle samo co MF 3060 a moc była większa :D Z reszto jak nie spali to i nie pociągnie ;):D


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

@jaro wyczyść skrzynkę PW bo chciałem o coś się Ciebie zapytać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miodu1616    0

Koledzy też zamierzam kupić John Deera M5100 i zastanawiam się nad pługiem do niego ,,Unia Grudziądz" tylko nie jestem pewien jaki będzie lepszy czy 3+ obrotowe, czy też 4 zagonowe. Ziemie mam cięższe. Byłbym wdzięczny jak by mi ktoś doradził:blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad1234    0

Musisz się liczyc ze jd seri 5m czy 5r to mały ciągnik [kogucik] Podobno zagonowe lzej chodzą ktos pisał ze do jd 5 chce podczepic 4obrotowe chyba pszesada Mam jd 6.... 115km pług 4 obrotowy plus przedpłuszki jest wsam raz

Edytowano przez robertbara
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

dlaczego zagonowy ma lżej chodzić??? Lżej ma podnośnik, ale na uciągu to niewielka różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamJD6230    9

taki jeden facet mówił mi że na pokazach orali JD5 M 70km pottingerami 3 obrotowym mówił że jak dla niego to w sam raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@b0gdan wbrew pozorom masa pługa ma znaczny wpływ na opór pługa. :blink: Przy orce do sił powodowanych przez charakter pracy odkładnic należy dodać siłę ciężkości pługa. :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin99    0

Witam.

Proszę o radę:

NH TD5050 czy JD 5090M ???

Plusy i minusy jednego i drugiego.

mam ok.30ha.

mam już decyzje z ARiMR i musze szybko zdecydować.

Pomocy!!! :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam! Zamierzam kupić ciągnik JD 5720 używany, tylko jedna rzecz, która mi w nim nie pasuje to szerokie ogumienie. Możę któremuś z was by to odpowiadało i chciałby się zamienić. Proszę o propozycje, myśle, że te koła pasują również do serii 5M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miodu1616    0

Witam.

Proszę o radę:

NH TD5050 czy JD 5090M ???

Plusy i minusy jednego i drugiego.

mam ok.30ha.

mam już decyzje z ARiMR i musze szybko zdecydować.

Pomocy!!! :blink:

 

Z tego co się orientuje to NH serii TD mają bardzo czułe na złe paliwo pompy paliwowe(u mnie jeden we wsi do nowego NH tej seri zaczął lać paliwo od ruskich to po dwóch miesiącach wsadził 3,5 tyś w remont pompy i wtryskiwaczy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    4

taki jeden facet mówił mi że na pokazach orali JD5 M 70km pottingerami 3 obrotowym mówił że jak dla niego to w sam raz.

 

Tylko że na pokazach jaka ta ziemia jest, 10 razy przeorana do tego uprawiana agregatami... No chyba że po ściernisku... A jaka szerokość zależy, bo pług pługowi nie równy :blink: No ale jakiś miejszy to czemu nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4728

Ciekawe czy to co lał było paliwem czy tylko mu tak mówili. Wszystko można popsuc i powiedziec że jest mało odporne. Nie jestem zwolennikiem nh ale ludzi etym jeżdżą. A decyzję musisz podjąc sam porównac który lepiej bedzie spełnial twoje oczekiwania i potrzeby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTR33    0

jestem z okolic radomia. czy ktoś mógłby mi wskazać najbliższą mi firmę lub dealera marki JOHN DEERE. wiem o radomsku firma BIS (130km) i firmie GRAVIT z lublina (200km). do NEW HOLLAND mam 15km a do DEUTZ około 60km. jeśli wie ktoś o firmie JD z okolic radomia. z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamJD6230    9

Z tego co się orientuje to NH serii TD mają bardzo czułe na złe paliwo pompy paliwowe(u mnie jeden we wsi do nowego NH tej seri zaczął lać paliwo od ruskich to po dwóch miesiącach wsadził 3,5 tyś w remont pompy i wtryskiwaczy)

jesli chodzi o paliwo przywożone przez naszych "braci" z Białorusi czy Rosji to powiem tyle że 99% z nich wozi mieszankę proporcje są mniej więcej takie: 70% to nafta lub opał, a pozostałe 30% to Białoruska odmiana ON bio. Więc taką mieszankę to tylko MTZ lub Włodymirec może wytrzymać. U nich prawdziwe ON kosztuje o 40 gr mniej niż u nas jedynie BIO jest po 2,45 ale to też syf, wiec chyba trzeba być idiotą aby wozić 100% ON.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jestem z okolic radomia. czy ktoś mógłby mi wskazać najbliższą mi firmę lub dealera marki JOHN DEERE. wiem o radomsku firma BIS (130km) i firmie GRAVIT z lublina (200km). do NEW HOLLAND mam 15km a do DEUTZ około 60km. jeśli wie ktoś o firmie JD z okolic radomia. z góry dzięki

 

 

Masz tutaj i sprawdź sobie najbliższego.

http://www.deere.pl/pl_PL/dealer_info/ag/dealer_list_ag.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

myślę, że ten dział będzie najopowiedniejszy. proszę szanownych użytkowników o podanie cen ciągników john deere: 5080 i 5090 wersji M oraz R (proszę też o podanie wszytskich możliwych standardu comfort/classic). Gdzie mogę znaleźć listę podzespołów jakie można dokupić lub wymienić ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kipper    1

jesli chodzi o paliwo przywożone przez naszych "braci" z Białorusi czy Rosji to powiem tyle że 99% z nich wozi mieszankę proporcje są mniej więcej takie: 70% to nafta lub opał, a pozostałe 30% to Białoruska odmiana ON bio. Więc taką mieszankę to tylko MTZ lub Włodymirec może wytrzymać. U nich prawdziwe ON kosztuje o 40 gr mniej niż u nas jedynie BIO jest po 2,45 ale to też syf, wiec chyba trzeba być idiotą aby wozić 100% ON.

 

 

Nie wiem jakie do Ciebie paliwo przywozili, ale do mnie tez przywozili Białorusini i jakos Lamborghini lampo 70 to ok 5000 mtg zrobil i wszystko bylo oki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4728

Fakt z tym bywa róznie kiedyś w mf 255 zauwazyłem że na polskim on osiągał 2250 jak zalałem ruskiej kręcił się do 2400. Róznice było widać. To samo było w passacie tdi z 04 roku. Ale to było juz kilka lat temu paliwo mieliśmy z zaufanego xródła passat zrobił na tym jakieś 50 tys km mf nie liczyłem. Jeszcze jedna ciekawostka gadałem z kolesiem który studiował na polibudzie w białym robili badania zawartości oktanów. Paliwo z polskiego cpn miało 48-49ktos przyniósł paliwo z białorusi i miało 63. Pewnie dlatego mf się tak krecił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam141090    0

Fakt z tym bywa róznie kiedyś w mf 255 zauwazyłem że na polskim on osiągał 2250 jak zalałem ruskiej kręcił się do 2400. Róznice było widać. To samo było w passacie tdi z 04 roku. Ale to było juz kilka lat temu paliwo mieliśmy z zaufanego xródła passat zrobił na tym jakieś 50 tys km mf nie liczyłem. Jeszcze jedna ciekawostka gadałem z kolesiem który studiował na polibudzie w białym robili badania zawartości oktanów. Paliwo z polskiego cpn miało 48-49ktos przyniósł paliwo z białorusi i miało 63. Pewnie dlatego mf się tak krecił

koledzy nie porównujcie ruskiego paliwa do polskiego co jak co ale paliwo to mają dobre. Polecam stacje Lukoil może kapkę droższe ale ma ropę niebieską a nie jak te polskie żółte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już chodzi o DIESLA to jego wartość przy spaleniu wyrażamy w licznie cetanowej, oktany to ma benzyna. A co do łukoila to u mnie akurat mają tańsze niż inni tylko mają ten problem że u nich litr nie ma 1000cm3...


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesiek88    0

witam, biore od dealera jd 5080m comfort bez klimy za 114 tys netto , brutto 139 tys, tak sie zastanawiam czy jet to dobra cena bo niby maja jakies 7 % upustu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miodu1616    0

Ja zamówiłem 5100 m terz w comforcie i z klimą to ma mnie wynieść 33000 euro netto(ok.130000 zł netto)

więc myślę że nie przepłaciłeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kobalt87
      Dzień dobry,
      Nie ładuje mi się program w JD 8320r jak na zdjęciu. Stało się tak jak padł mi akumulator. Zmieniono na nowy który potem okazało się, że robi zwarcie. Nie wiem czy to było przyczyno. Serwis już raz próbował wgrać od nowa soft i mu się nie udało. Co proponujecie? 
    • Przez PawelMohawke
      Witam,
       
      kupiłem sprowadzonego John Deera 7200R(2013r) z Belgii. Traktor na początku działał dobrze lecz po kilkudziesięciu motogodzinach pod obciążeniem komputer zaczął wywalać błędy...
      Na początku po ok 5 godzinach ciężkiej pracy z bezorkowcem wyskakiwał błąd, że jest za niskie ciśnienie w układzie chłodzenia. Z tego błędu wynikały następne min. że turbina nie działa w pełnym zakresie i ograniczona praca silnika. Serwis wymienił korek od zbiornika na płyn chłodniczy i czujnik (xD) i zasugerował, że po dmuchaniu chłodnicy należy każde plastiki dokładnie podomykać bo maszyna bardzo wrażliwa... Dalej lipa... Potem diagnoza była, że trzeba wymienić pasek od pompy wody  - wszystko wymienione i cyk... zima... i nie było jak później sprawdzić maszyny.
       
      Wiosną zostało zaaktualizowane nowe oprogramowanie poszedł w robote i po dwóch godzinach znowu ten sam błąd, że za niskie ciśnienie w układzie chłodzenia. Maszyne zgasiłem, poczekałem 10min odpaliłem i bez żadnego błędu zrobiłem 10 hektarów... aż tu nagle... kolejny błąd, że za wysoka temperatura w układzie wydechowym... Zostały do zrobienia 3 hektary do końca...  No ale cóż, agregat w góre i hop hop hop na baze, dmucham, przeglądam, domykam wszystkie plastiki i następnego dnia wjeżdżam na pole jade 5 minut i kur... to samo... błąd komputera... tym razem dostaje informacje, że mam sprawdzić chłodnice i filtry czy są czyste, że DPF jest zapchany i mam zrobić czyszczenie z pozycji komputera. W komputerze mam zaznaczoną funkcję automatycznego dopalania no ale cóż wchodzę w ustawienia wybieram opcje manualną dopalenia DPFa i chuuuu... nie idzie... 
       
      Nadmieniam, że przed każdą robotą robie kontrole maszyny i głaszcze ją po masce szczepcząc czułe słówka. Jak co to płyn chłodniczy oraz olej silnikowy cały czas w tej samej pozycji. 
       
      Czy ktoś miał podobny problem ?
       
      Pozdrawiam
    • Gość
      Przez Gość
      .
    • Przez Mariusz0492
      witam może wie ktoś jak łatwo dojść do tls z przodu w moim jelonku czy dużo rozbierania
    • Przez Mariusz0492
      Witam mam problem z osią przednią. A mianowicie wyskakuje mi ''System zawieszenia osi przedniej,, kod błędu SFA.001 myślę że coś z czujnikiem ale nie mam pojęcia gdzie o się znajduje. John deere 6150r.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj