Skocz do zawartości
Bartek1994

Ciągnik Farmtrac 675 DT [połączone]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bartek1994    0

Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

Ciekawa alternatywa Ursusa 5314/5714. Silnik Perkins'a i skrzynia Carraro!(Ursus ma tylko 8/2) Kabina Podobna, ale trochę lepsze rozmieszczenie dźwigni. Może się dobrze sprawować, ale nie potwierdzę tego bo ani ja, ani ktoś inny w okolicy go niema.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam. Ja mam 70 4wd i wiele nie rozni sie od tego w temacie, prócz tego ze ten 675 ma rotacyjną pompe paliwową i tłumik przy słupku, a tak poza tym to takie same, zsynchronizowana skrzynia carraro 12/12, przedni most równiez carraro,no i dwie predkosci obrotowe WOM (ja mam jedną), kabina w miare wyciszona. W sumie przyznam ze 106.520 zł to jest tanio i dobrze i jeszcze mozna cene troche utargowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek1994    0

Escort Tomek,a miałeś jakieś niedociągnięcia w Farmtracu gdy go kupiłeś.Nie miem,nieszczelna pompa,nie wzhodził na obroty itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po zakupie nic nie bylo, moze tak po pol roku puscila chłodniczka olejowa od pompy do wspomagania,z pol roku dalej wymienili mi silnik ale to juz calkiem inna bajka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Silnik: oryginalny Perkins 1104C-44 EuroII chłodzony cieczą 74kM,

cichobieżny układ napędowy CARRARO HCR,

skrzynia biegów synchronizowana ( 12 + 12R ) z rewersem,

WOM 540/1000, kabina komfortowa KOJA

cena: 87.475 zł netto, 106.720 zł brutto (cena z 1.04.2007r.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tores    1

mi się zdaje troszke za lakka maszynka ma o ile się nie myle 3070 kg bez opciążenia :lol: nio do tego to opony standart diagonalne a z przodu tylko 11,2-24 ale to wszystko jest do dokupienia sprawa tylko za ile ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

komplet obciążników przednich 172kg (6szt+zaczep)- 806zł,

komplet obciązników tylnich 206kg (2x39kg+4x32kg)- 960zł

dodatkowy komplet obciązników przednich 88kg (4x22kg)- 550zł

opony niskoprofilowe przód 320/70R24, tył 480/70R30 kpl- 2200zł*

ogumienie przód 12.4R24, tył 18.4R30 kpl- 1900zł*

 

podane ceny są cenami brutto (ceny obowiązują od 15.02.2007r.)

*- dopłata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Na dokładkę:

Przedni TUZ i WOM- 14000zł

Sam przedni TUZ- 6000zł

Klimatyzacja- 5400zł

Siedzisko komfort- 600zł

Lampa błyskowa ("kogut")- 180zł

Radiootwarzacz z głośnikami- 600zł

Balka polowa- 140zł

 

podane ceny są cenami brutto (ceny obowiązują od 15.02.2007r.)

 

PS: Fabryka "tylko" tyle może dać za dopłatą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek1994    0

Kupiłem tydzień temu w poniedziałek Farmtraca 675 dt i na razie dobrze się sprawuje.Jedzie 35 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Edi01    0

W miare ładne ciągniki nawet dość zwrotne co do wykonania to napewno dużo lepiej niż w przypadku ursusa. Chociaz był taki przypadek ze ciągnik stał na placu w pewnej firmie i przy jego odpalaniu wydmuchnoł uszczelke pod głowicą .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalg80    1

Ja za swojego 675 DT dałem 103 tysie i mam: tylne obciążniki, zaczep przedni z obciążnikami, lepsze siedzenie, kolorek czerwony, belkę polową. Zależy od dilera ile możesz utargować. Escort tomek różnica miedzy 70 4WD a 675 DT jest dużo większa 675 DT ma cichobieżna skrzynie ze skośnymi trybami u ciebie będzie pewnie taka jak w 80 4WD, całkiem inny silnik ty masz AVL 3 cylindry a tu Perkins nowej serii 1104C-44 czyli taki jak w MF, NH i McKormicu. Jeśli chodzi o spalanie to od dłuższego czasu testuje Farmtraca jak zbiorę więcej informacji to napisze ale na razie test pokazuje że jest oszczędny (nawet bardziej od Zetora 5211 którego miałem wcześniej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Atlonik    0

ja niewiele miałem w życiu ztyczności z farmatrackiem ale czasami zdarzyło mi sie podziwieć te paszyny troche u dilerów jak i troche podczas pracy i naprawde musze im przyznać dość dobrą stylistyke i wygode jak za te pieniądze no i parematry tych ciągników są wręcz za te pieniądze bardzo dobre ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    12
Ja za swojego 675 DT dałem 103 tysie i mam: tylne obciążniki, zaczep przedni z obciążnikami, lepsze siedzenie, kolorek czerwony, belkę polową. Zależy od dilera ile możesz utargować. Escort tomek różnica miedzy 70 4WD a 675 DT jest dużo większa 675 DT ma cichobieżna skrzynie ze skośnymi trybami u ciebie będzie pewnie taka jak w 80 4WD, całkiem inny silnik ty masz AVL 3 cylindry a tu Perkins nowej serii 1104C-44 czyli taki jak w MF, NH i McKormicu. Jeśli chodzi o spalanie to od dłuższego czasu testuje Farmtraca jak zbiorę więcej informacji to napisze ale na razie test pokazuje że jest oszczędny (nawet bardziej od Zetora 5211 którego miałem wcześniej).

 

Jeśli dobrze pamiętam to NH montuje silniki IVECO a nie PERKINS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michu7    4

A czy to prawda, ze te Perkinsy w Farmtracach są z Indii?? Tak słyszałem u deelera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    179

Perkinsy to raczej nie ale układy napędowe są z indyjskiej fabryki Carraro w której zresztą Farmtrac ma trochę swoich udziałów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wojtal82
      witam wszystkich użytkowników farmtraca lub ewentualnie mechaników tych ciągników.
      mam problem z modelem 690 ma ok 3 lata i ok 300mth.
      dochodzą niepokojące odgłosy skrzypienia ze skrzyni biegów i nie wiem jak to "ugryźć"
      podobno wyszła jakaś trefna seria któregoś łożyska na jakimś wałku w skrzyni...
      może ktoś miał taki problem albo naprawiał coś podobnego to proszę o podpowiedź...
      dodam jeszcze że to skrzypienie pojawia się podczas jazdy i do przodu i do tyłu..
       
    • Przez pacio68
      co o tym sądzicie, jak Wam się podoba??
      http://farmtrac-sklep.pl/
      niezły pomysł
    • Przez ludwik1977
      Witam wszystkich. Mam następujące pytanie: czy coś wiecie na temat ciągnika FARMTRAC 9120 DTn (chodzi mi bardziej o wady niż zalety) bo przymierzam się do zakupu jego i chcę coś więcej wiedzieć?? np faktyczne spalanie przy pługu 4 obrotowym, talerzówce 3m i agregacie uprawowo-siewnym aktywnym. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziekuję przeczytam każdą
    • Przez Adam2940
      Mam Farmtraca 555DT i jestem ciekaw czy ja mam tylko pecha czy te traktory troche sie psują. Stan licznika 330MTG, traktor jest z marca br.
       
      1. wymiana pompy wtryskowej ponieważ ciągnik jak był zimny chodził ładnie a jak sie rozgrzał to robił się głośniejszy - nie pomogło. Pompa fabrycznie uszkodzona. Ciągnik nie zbiera sie na obroty
      2. Druga wymiana pompy. Ciągnik ładnie pracuje ale dalej zmienia głos.
      3. kierownica ciężko się kreci. Wymiana pompy wspomagania. Nie pomogło. Źle przykręcony orbutrol. podkładki załatwiły sprawę.
      4. Pękła guma koło drążka od hamulca. Wylał się olej. Awaria osunięta bez problemu.
      5. Odpadło koło pasowe z silnika. Ścięło śruby. Na szczęście udało się wykręcić. Awaria usunięta.
      6. Obrotościomierz.
      7. Ciekną szybko złączki hydrauliczne
      8 Siedzenie skrzypi jak szalone... Pomimo dwukrotnego smarowania przez mechanika
      9 No i jeszcze się drzwi zacięły...
       
      Jak na nowy traktor to wydaje się trochę dużo tego... Serwis też pozostawia sporo do życzenia ze swoją opieszałością.
       
      W codziennie pracy ciągnik sprawuje sie super.
    • Przez Dalas3345
      Witam wszystkich
      Posiadam ten ciągnik juz kilka lat kupilem go w 2011 roku zrobilem nim juz ponad 1100mtg i wszytko okej ale wciąż mnie nurtuje jedna kwestia. Dlaczego dymi jak mu sie da gazu? Z malych obrotow jak sie wkreca to kopci dopiero jak zlapie te 1500obr turbina jakby da mu dosyc powietrza i juz nie ma dymu i odrazu czuc sile. czy byla by to wina turbiny? ktos moze cos kombinowal w tej kwesti? dla mnie to jest dziwne powinien dostawac silnik dosyc powietrza juz na maych obrotach to by nie dymil tak mi sie wydaje moze ktos cos podpowie? moze jakis posiadacz takiego traktora cos z tym robil?
×