Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie również została zaspawana i święty spokój, od lat nie było do skrzyni zaglądane, chociaż teraz by się przydało, bo padł napęd obrotomierza i trzeba wszystko rozbierać...

Opublikowano

Wiem mam to cały czas w pamięci ale ostatnio mam sporo roboty traktor uwalony w błocie po uszy a chce żeby to jakoś schludnie wyglądało,

Planuje mały filmik a nie tylko zdjęcia żeby jakoś to fajnie zmontować.

 

 

Opublikowano

koledzy dziś podczas orki ja ciapek miał ciężko miejscami to skrzynia zaczęła hałasować i jak popuscilem gazu to przestawało i dalej jazda i cisza i tak ze 3 razy zrobiła-co to może być?czyżby i mi się nakrętka odkręciła?

Opublikowano

mam problem ze skrzynią w c330 polega on na tym że R i 1 wchodzą bez problemu ale nie mogę przesunąć dzwigni na 2 i 3 mogę dać na luz oraz znienić na szosowe gdzie jest podobna sytuacja po lekkim siłowaniu ze skrzyniom wskakuje 3 i 6 ale 2 i 5 ani rusz kupiłem ten ciągnik za bezcen ale chce żeby działał tak jak należy czy to problem z rewarkiem zmiany biegów czy coś poważniejszego w skrzyni?

Opublikowano

Witam mam problem ze skrzynią biegów w ursus c330m, ostatnio w moim ursusie dźwignia od zmiany biegów zablokowała się na luzie lecz ciągnik jechał do przodu jak by miał cały czas 4 bieg, i teraz nie moge wrzucić żadnego biegu tylko jest na luzie ale jedzie do przodu.

 

Opublikowano
1 minutę temu, Roki212 napisał:

Sprężynki z kulkami są od dołu pod wodzikami, natomiast nad wodzikiem reduktora a między wodzikami skrajnymi jest kołek ryglujący

ten kołek jakie ma zadanie ?

Opublikowano
1 minutę temu, Roki212 napisał:

Jak włączysz załóżmy 4 bieg przesuwając jego wodzik wtedy ten kołek przesuwa się i blokuje dwa pozostałe aby sie nie przesuneły 

A on się zużywa. ? 

 

włączając oraz jadac 1 i 4 bieg lewarek luzno wlacza i wyłącza bieg. Bez żadnego oporu. Czasem sam bieg wyskoczy. 

Sprezyna z kulka wymieniona dalej to samo.

Spróbuję jeszcze ta oske wymienić. 

Opublikowano
Witam, dzisiaj z ciekawości ponieważ mam ciągnik rozebrany praktycznie do zera przed malowaniem i stoii na pniakach chciałem zakręcić tylną piastą, i gdy kręciłem w takim kierunku jak jadąc do przodu druga piasta kręciła się w drugą stronę, gdy wrzuciłem bieg nie było oporu i kręciło się tak samo, dopiero później zauważyłem kiedy kolega przyszedł że na luzie kręcąc obydwiema piastami do przodu da sie kręcić, natomiast na biegu niby nie, i tu moje zastanowienie czy to normalne kiedy kręcę jedną piastą?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez KonradBugaj
      Witam serdecznie. Prosił bym, jeśli ktoś takową wiedzę posiada, i chciał by się podzielić, o sposób jeśli takowy istnieje uszczelnienia (naprawy) połączenia rozpylacza (czoła) z korpusem wtryskiwacza. Próbuję naprawić wtryskiwacz otworowy z ryską. Wymieniłem 3 rozpylacze Gwint kręcę na 80 Nm. Zawór w rozpylaczu trzyma, na otworkach nie cieknie, chrypi przy swoim ciśnieniu bardzo wyraźnie. Lecz ciśnienie Bardzo szybko spada od 150 do 50 bar i niżej. Jestem przekonany iż jest to spowodowane tym połączeniem. Dziękuję za wszelką pomoc. Zapomniałem dodać iż tester na szczelność, po nabiciu ciśnienia 180 bar po 30 minutach trzymał 150bar.
    • Przez marcinl43
      witam mam problem, na rozgrzanym silniku leci mi olej pomiędzy silnikiem a skrzynia . Czeka mnie zapewne rozpolowienie silnika do wymiany uszczelniacza. rozpolawialem już c360 c330 , czy poradzę sobie z rozpolowienie case? na co uważać? znajomy mówił że można uszkodzić walek od revers jak się za szybko to rozciagnie
    • Przez NorbertKolk
      Witam posiadam Renault 180.94 skrzynia multishift .
      Ciągnik ogólnie super skrzynia sama w sobie również ciekawa . Mam mały problem który wynika z faktu iż nie mogę w internecie znaleźć informacji serwisowych to tej skrzyni ani odnaleźć rzetelnych osób które posiadają jakąkolwiek wiedzę techniczną dotyczącą jej sterowania zależności itd .
      Mianowicie Ciągnik po wrzuceniu rewersu dosyć często próbuje ruszyć z ostatniego biegu tj 9 . Jest to problematyczne jadąc po w ruchu miejskim bo niestety traktor trzeba zatrzymać i ruszać rewersem kilkukrotnie aż zaskoczy na bieg pierwszy . Można kombinować również z zakresem itd  a to kłopotliwe.
      Jakie ta skrzynia ma zależności tj np jak ustawią się biegi po wciśnięciu sprzęgła  a jak powinny się ustawić po wyłączeniu  skrzyni rewersem i ponownym włączeniu jazdy . Cw przypadku gdy jedziemy z dużym obciążeniem i musimy skorzystać z ruszenia z zakresu pośredniego Żółw  (Ślimak żółw zając ) bo mój ciągnik się rozłącza i trzeba stanąć przerzucić na zakres szybki i ponownie ruszać nie mogę zrobić płynnego przejścia pomiędzy zakresami .?
      Jak to powinienem obsługiwać bo być może to ja popełniam błąd . Kto ma do tej skrzyni kody błędów bo są lampki które migają lecz nie mogę znaleźć żadnych informacji w internecie co one oznaczają . Pozdrawiam i z góry dziękują za pomoc .
      Potrzebuje informacji jak kalibrować tą skrzynię ? w jakich innych ciągnikach ona występowała konkretnie bo informacje na forach są ogólnikowe a być może z tych danych wyciągnę potrzebne informacje lub znajdę kogoś kto ma jakieś pojęcie . 
    • Przez DamianChuchro
      Witam. Zapewne temat już był poruszany nie raz ale nie ma nic nowego wszystko przed kilku lat.  Robię remont silnika i moje pytanie brzmi jakiej firmy zestaw naprawcze kupić ursus, thm czy mahle. Następne pytanie jakiej firmy panewki? I z jaką siłą skręcać to wszystko ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v