Rychu332

Members
  • Ilość treści

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Rychu332

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

937 wyświetleń profilu
  1. Dobra majstry zostawiłem to bo nie ma co ruszać g*wna puki nie śmierdzi, orientujecie się co to za element w układzie hamulcowym i jakie ma zadanie? zawór? jest to między pompką a hamulcami A propo hamulcy to złożyłem prawą stronę odpowietrzyłem wszystko git tylko jest problem tego typu że po odbiciu pedału zostaje ciśnienie w układzie które napiera na tłoczki i nie idzie ruszyć piasty bo klocki trzymają, po spuszczeniu ciśnienia odpowietrznikami piasta kręci się praktycznie bez oporów, pompki do regeneracji?
  2. Dobra dzięki panowie będę dalej próbował z ustawieniem pługa
  3. Okey rozumiem, myślałem że regulacja siłowa jest trochę inaczej rozwiązana w tym ciągniku Zabrałem się za hamulce, wałek hamulcowy powinien się minimalnie bujać? z tego co wybadałem jest na jednym łożysku więc sztywno raczej nie będzie
  4. właśnie o to chodziło bo zaciągając samą dźwignię jest znacznie wygodniej Jakie zadanie spełniają te elementy? oprócz tego że mocuje się do nich ramiona podnośnika i można je chyba regulować na tym frezie Zdj zapożyczone
  5. Pług Staltech u170jh 4 skibowy jednobelkowy z regulacją szerokości orki 28-40cm rozstawiony na 40cm ciągany Renault 113.14, problem polega na tym że pług strasznie ściąga w stronę nie zaoranego, jak temu zaradzić? Punkt uciągu? bo to chyba właśnie punkt uciągu ustawia sie tymi 6 śrubami z przodu ciągnika prawda? Pług kupiony jeszcze z farbą na odkładniach od jakiegoś dziadka który ciągał go ursusem 914, 40x4 = 160cm w teori a był tak skręcony że brał ponad 180 a korpusy były pod takim kontem |/ względem bruzdy a powinny być równolegle prawda?
  6. Stoję przed zakupem prasy rolującej, wybór padł na starszy model John Deere, ojciec chce Metal-Fach 562 ale nie widzi mi ta prasa do słomy, nastawiony byłem na model 550 z własną hydraulika ale po wizycie u jednego z handlarzy dał mi do myślenia nad modelem 590. Twierdził że w 550 padają pompy ponieważ sprzedaje takie na części i już ze wszystkich pras ma pozamawiane (używka 1tys nowa 3tys) Stała u niego 590-tka, szeroki podbieracz, sznurek pasy w dobrym stanie (max 3 spinki) koła zębate nie najgorsze, guma na wale napędowym pasów bdb, nie spawana nie poobijana. Podobno, że 550 były lepsze od 590 choć wiadomo zależy od egzemplarza, macie jakieś doświadczenia z tymi modelami pras i podzielili byście się wrażeniami? Czytałem wiele tematów na AF większość jest przedawniona choć dzięki nim nabyłem sporo wiedzy
  7. Z tego co się orientuję to w 103.54 jest okrągły licznik motogodzin a w mojej jest prostokątny ale na dniach podeślę jakieś zdjęcia Pytanie: W Renault mam dwie dźwignie od WOM tzn. jedna jest od prędkości 540/1000/zależne a druga taka sama jak od ręcznego to sprzęgło, są jakieś przeciwwskazania do pracy na zaciągniętym sprzęgle np. na uwrociach z prasą lub rozrzutnikiem alby nie musieć ponownie wbijać dźwigni od prędkości?
  8. Dokładnie tak jak piszesz simmering, orientujesz się może czy w tej renówce zwrotnice i krzyżaki na półosiach są bezobsługowe?
  9. Co do zegara to był dobrany razem z czujnikiem Uszczelnienia puszczają a tak są oringi czy może jakieś zimeringi? Obrotomierz oddam jeszcze do kogoś ogarniętego może coś wyczaruje z niego Dzięki za pomysły odnośnie wybieraka
  10. Renówka cała mechaniczna kupiona niedawno trochę porobiła w polu i pasowało by ogarnąć to co wyszło w trakcie tzn jest kilka problemów: 1 - na zimnym oleju podnośnik podnosi znośnie chociaż mógłby szybciej, wspomaganie działa wzorowo ale gdy się rozgrzeje trzeba ostro gazować by podnieść (np. agregat bomet 3,8m) i wspomaganie zaczyna gorzej działać, trzeba dawać gazu by się lekko kręciło a gdy trzymam kierownicę do oporu np. w lewo to powoli zaczyna puszczać i zmieniać swoją pozycje ( koła do oporu w lewo trzymam kierownicę do oporu i zaczyna puszczać i dalej się obracać) w tym tyg zacznę od zmierzenia ciśnienia manometrem chyba że macie inne propozycje 2. Na zdjęciu poniżej dolna część dźwigni od biegów (od zakresów to samo) NR1 jest po prostu wybita i luźno lata przez co jest duży luz na dźwigni biegów, jakiś sposób na usztywnienie tego pomijając wymianę na nowe? NR2 poci się z pod tego elementu zaznaczonego na zdjęciu (tak samo jak od zakresów czy rewersu) jest tam jakiś uszczelniacz? ewentualnie jak sobie z tym poradzić 3. Obrotomierz-licznik motogodzin oczywiście stary po latach odmówił posłuszeństwa nowy jest nie do dostania, sprawny używany tak samo. W temacie sprzed kilku lat na AF ktoś opisywał jak dokładał jakiś uniwersalny z allegro niestety linki powygasały, robił ktoś z was taką rzeźbę i chciałby się podzielić? Wskaźnik temperatury w raz z czujnikiem zaadaptowałem z jakiegoś zetora, coś takiego jak na zdjęciu poniżej, trzyma cały czas troszkę za początkiem czerwonego pola ale można się przynajmniej zorientować czy trzyma temp żeby nie przegrzać 4. Hamulce po hamowaniu nie odbijają i trzymają koło przez jakiś czas, coś się zastało czy może pompka trzyma ciśnienie? niedługo będę to rozbierał ale może macie jakieś cenne wskazówki
  11. Delikatny luz na obu tylnych kołach to po prostu łożyska do wymiany? wyczytałem że w tym ciągniku rozkręca się różnicowy i dlatego pojawia się luz na kołach, przerabiał ktoś ten temat?
  12. Rychu332

    Dyferencjał Ursusa 2812

    również przerabiałeś luz koła w 2812? bo u mnie pojawił się luz na obu kołach i byłem pewny że to łożyska ale z tego co widzę to może być przez różnicowy
  13. Niestety mają w ofercie jedną ładowarkę tego typu i to tylko z łychą ale dzięki za link
  14. Orientuje się koś czy można gdzieś wypożyczyć mini ładowarkę pokroju bobcat s70 najlepiej z krokodylem na około 2 dni? większość ogłoszeń wynajmu takich maszyn to ogłoszenia budowlane z widłami do palet i łychą.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj