Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na wstępie sorki jeżeli wybrałem złą kategorię. Ale poszukuję dobrego, ale naprawdę DOBREGO mechanika do massey fergusona 3095, najlepiej z woj Łódzkiego , okolice Rawy Mazowieckiej. Proszę o jakieś namiary na kogoś sprawdzonego. Mam problem z hydrauliką.

Opublikowano

Właśnie potrzebuje naprawdę dobrego mechanika bo już miałem takiego który umiał zrobić a jest gorzej jak było a w dodatku gościu umarł. Problem wygląda następująco. Najpierw zaczęły się problemy z elektrozaworami bo opilki je zapychaly i ciśnienie hydrauliki też nie było tak jak powinno więc zapadła decyzja o wymianie oleju, filtra i pompy i po tym fakcie zaczęły się dopiero cuda. Bo teraz raz jest hydraulika raz nie ma. Ginie wspomaganie, podnośnik podskakuje, przyczepę jak kipowalem to też przewód cały latał. Ale jak wymieniłem filtr hydrauliczny to pomogło, opilkow było multum i dziwnie czarny olej był jak go wylewalem. Ale po tej wymianie było jak ręką odial ale niestety na krótki czas, bo zrobiłem 3-4 mth i jest od mowa. Ręce mi opadają, w mojej okolicy nie ma żadnego mechanika takiego z prawdziwego zdarzenia, bo takiego ' Pana Zdzisia ' ze sklepu który umie robić c360 to ja nie chcę.

Opublikowano (edytowane)

Hehe na to nawet Zdzisiu powinien wpaść że trzeba wpierw szukać źródła opiłków a nie grzebać bez sensu... Tyle to sam powinieneś wiedzieć a jak nie to sprzedaj ten traktor czym prędzej bo to początek problemów. Teraz to tylko laweta i oby udało się wyczyścić a nie wymieniać pół traktora

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Dobre ale prawdziwe tak jak napisałem jestem mechanikiem i robię takie ciągniki cały czas zajrzyj do galerii jak ci napisałem. Jedyne co ci mogę powiedzieć i napisał kolega wyżej to wywaliłeś parę tysi w błoto bo zaczęliście od d...y strony nie szukając przyczynny usunęliście skutek i jak napisałeś pomogło na parę godzin

Opublikowano (edytowane)
W dniu 9.08.2017 o 16:42, Mikruss napisał(a):

Dokladnie poszly pewnie od ręcznego. Rozbieraj ciągnik bo skrzynie rozwalisz

 

Raczej od nożnego no chyba, że kolega ciągle na ręcznym jedzie :D

 

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

I płukać płukać i płukać całą skrzynię z opiłków fajna zabawa ale nie w sezonie niestety doświadczyłem sytuacji skończonych tarcz hamulcowych i da się ogarnąć temat samemu jak coś się wie. Brak zainteresowania maszyną poza sytuacją jak coś się zepsuje właśnie skutkuje takimi kwiatkami jak kolega doświadczył za mało czytał o sprzęcie i nie potrafił skojarzyć faktów, mi na szczęście udało się wszystko połączyć w całość po wymianie jedynie filtra 70zł ale co za tym idzie pompę jeszcze na gwarancji wysadziło także kolega zmienił i ponowna wymiana się szykuje itd.

Opublikowano

Panowie przeraża mnie to co piszecie po prostu :( A orientuje się ktoś jaki może być koszt takiej naprawy ? A i jeszcze jedno nie wiem czemu jak zginie hydraulika i zgasze ciągnik i zaraz zapalę to wszystko powraca i jest dobrze tylko, że raz jest to długo a raz krótko i dlaczego tak się dzieje ?

Opublikowano

bo pompa zasysa jakiegoś kloca który wszystko zatyka?? heh i zapalaj go dalej, baw się i testuj a potem nie płacz, że trzeba wymienić wszystkie rozdzielacze, zawory i takie tam bo wyjdzie że lepiej sprzedać go na częśći... Robota jest prosta ale czasochłonna bo wymienić jakaś tam tarcze to pestka ale wymyć wszystko... 

Opublikowano

Troszke off top-sorry.
Od czasu do czasu czytam sobie tematy o sprzecie, którego nie mam, ale który bralem/będę brał pod uwagę i muszę powiedzieć, że nawet jak się z danym sprzętem styczności nie ma, to forum masę informacji daje-pierwsze co pomyślałem jak kolega zaczął temat, to hamulce. Czytać, czytać i jeszcze raz czytać.

Opublikowano

Miałem mf 3060 siadła skrzynia wodziki wyrobione potem padł moduł pod kabina następnie sprzęgło i nowa pompa made in Wrocław ktora wytrzymała rok calowe gwinty śrubki na 12,14,16 klucz i na koniec przetarte przewody od bolcow przeciażeniowych co powodowało himery podnośnika, ale jak czytam "lepiej nic nierób bo gorzej popsujesz" to odrazu mam lepszy humor

Opublikowano

Najpierw napraw hamulce główne (nożne) jak piszą co niektórzy co chcą coś konstruktywnie doradzić, usuniesz źródło opiłków a potem wymiana filtra co jakiś czas i potem oleju i powinno być tylko lepiej.

Opublikowano

Nie wiadomo czy to hamulce. Zakładam, że użytkownik raczej jest zielony w mechanice i nie oceni prawidłowo elementów do wymiany. Co do opiłków to co z ciśnieniem i smarowaniem skrzyni? Szkoda jeździć żeby nie zniszczyć wszystkiego. Lepiej oddać do sprawdzenia i podjąć wtedy decyzję czy złom czy naprawa. Tak czy inaczej trochę po kieszeni może szarpnąć.

Opublikowano

Zgadza się w mechanice zielony jestem i zaufałem "mechanikowi" który niby się znał (choć znajomy ma mf 3080 i u niego był problem z skrzynią A i B i faktycznie zrobił i był bardzo zadowolony). U mnie przed wymianą pompy takich cudów nie było, Tylko jak zaczeło blokować elektrozawór od opuszczania to wtedy przyjechał niby mechanik i po podłaczeniu zegara stwierdził że to pompa więc mu zaufałem i była wymieniona pompa, olej i filtr. Po pierwszych mth było dobrze ale później zaczeły się cuda jak wcześniej napisałem dziać.

Opublikowano

Pompa była padnięta jak robił pomiar bo opiłki ją wykończyły tak jak opuszczanie blokowały opiłki taki sam przypadek jak mój, wymienił ci pompę i olej z filtrem i znów pompę wykończyły opiłki tak samo i wieszają się elektrozawory itd konieczne jest znalezienie przyczyny bo stwierdzisz że nadaje się jedynie na dawcę organów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v