Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam, na wstępie sorki jeżeli wybrałem złą kategorię. Ale poszukuję dobrego, ale naprawdę DOBREGO mechanika do massey fergusona 3095, najlepiej z woj Łódzkiego , okolice Rawy Mazowieckiej. Proszę o jakieś namiary na kogoś sprawdzonego. Mam problem z hydrauliką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    193

Zerknij do galerii i sam zdecyduj


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Rawie chyba tylko przy pup ale czy dobry to mam mieszane odczucia.

Może w woli pękoszewskiej ? tam robią ciężarowe ale ciągniki chyba też.

co się dzieje?
ktoś już próbował naprawiać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Właśnie potrzebuje naprawdę dobrego mechanika bo już miałem takiego który umiał zrobić a jest gorzej jak było a w dodatku gościu umarł. Problem wygląda następująco. Najpierw zaczęły się problemy z elektrozaworami bo opilki je zapychaly i ciśnienie hydrauliki też nie było tak jak powinno więc zapadła decyzja o wymianie oleju, filtra i pompy i po tym fakcie zaczęły się dopiero cuda. Bo teraz raz jest hydraulika raz nie ma. Ginie wspomaganie, podnośnik podskakuje, przyczepę jak kipowalem to też przewód cały latał. Ale jak wymieniłem filtr hydrauliczny to pomogło, opilkow było multum i dziwnie czarny olej był jak go wylewalem. Ale po tej wymianie było jak ręką odial ale niestety na krótki czas, bo zrobiłem 3-4 mth i jest od mowa. Ręce mi opadają, w mojej okolicy nie ma żadnego mechanika takiego z prawdziwego zdarzenia, bo takiego ' Pana Zdzisia ' ze sklepu który umie robić c360 to ja nie chcę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    500
(edytowany)

Hehe na to nawet Zdzisiu powinien wpaść że trzeba wpierw szukać źródła opiłków a nie grzebać bez sensu... Tyle to sam powinieneś wiedzieć a jak nie to sprzedaj ten traktor czym prędzej bo to początek problemów. Teraz to tylko laweta i oby udało się wyczyścić a nie wymieniać pół traktora

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    193

Dobre ale prawdziwe tak jak napisałem jestem mechanikiem i robię takie ciągniki cały czas zajrzyj do galerii jak ci napisałem. Jedyne co ci mogę powiedzieć i napisał kolega wyżej to wywaliłeś parę tysi w błoto bo zaczęliście od d...y strony nie szukając przyczynny usunęliście skutek i jak napisałeś pomogło na parę godzin


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    199

Najprędzej skończyły się hamulce, ale nikt o tym nie pomyślał, bo jest z tym masę roboty.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    121

Dokladnie poszly pewnie od ręcznego. Rozbieraj ciągnik bo skrzynie rozwalisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Dokladnie poszly pewnie od ręcznego. Rozbieraj ciągnik bo skrzynie rozwalisz

 

Raczej od nożnego no chyba, że kolega ciągle na ręcznym jedzie :D


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    121

Mogą być i od ręcznego i od głównego hamulca. Badz co bądź ciągnik trza rozebrac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    147

I płukać płukać i płukać całą skrzynię z opiłków fajna zabawa ale nie w sezonie niestety doświadczyłem sytuacji skończonych tarcz hamulcowych i da się ogarnąć temat samemu jak coś się wie. Brak zainteresowania maszyną poza sytuacją jak coś się zepsuje właśnie skutkuje takimi kwiatkami jak kolega doświadczył za mało czytał o sprzęcie i nie potrafił skojarzyć faktów, mi na szczęście udało się wszystko połączyć w całość po wymianie jedynie filtra 70zł ale co za tym idzie pompę jeszcze na gwarancji wysadziło także kolega zmienił i ponowna wymiana się szykuje itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie przeraża mnie to co piszecie po prostu :( A orientuje się ktoś jaki może być koszt takiej naprawy ? A i jeszcze jedno nie wiem czemu jak zginie hydraulika i zgasze ciągnik i zaraz zapalę to wszystko powraca i jest dobrze tylko, że raz jest to długo a raz krótko i dlaczego tak się dzieje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    500

bo pompa zasysa jakiegoś kloca który wszystko zatyka?? heh i zapalaj go dalej, baw się i testuj a potem nie płacz, że trzeba wymienić wszystkie rozdzielacze, zawory i takie tam bo wyjdzie że lepiej sprzedać go na częśći... Robota jest prosta ale czasochłonna bo wymienić jakaś tam tarcze to pestka ale wymyć wszystko... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    340

Troszke off top-sorry.
Od czasu do czasu czytam sobie tematy o sprzecie, którego nie mam, ale który bralem/będę brał pod uwagę i muszę powiedzieć, że nawet jak się z danym sprzętem styczności nie ma, to forum masę informacji daje-pierwsze co pomyślałem jak kolega zaczął temat, to hamulce. Czytać, czytać i jeszcze raz czytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

Znawców za klawiaturą pełno a rozebrać to by żaden nie potrafił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

Miałem mf 3060 siadła skrzynia wodziki wyrobione potem padł moduł pod kabina następnie sprzęgło i nowa pompa made in Wrocław ktora wytrzymała rok calowe gwinty śrubki na 12,14,16 klucz i na koniec przetarte przewody od bolcow przeciażeniowych co powodowało himery podnośnika, ale jak czytam "lepiej nic nierób bo gorzej popsujesz" to odrazu mam lepszy humor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Najpierw napraw hamulce główne (nożne) jak piszą co niektórzy co chcą coś konstruktywnie doradzić, usuniesz źródło opiłków a potem wymiana filtra co jakiś czas i potem oleju i powinno być tylko lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

Nie wiadomo czy to hamulce. Zakładam, że użytkownik raczej jest zielony w mechanice i nie oceni prawidłowo elementów do wymiany. Co do opiłków to co z ciśnieniem i smarowaniem skrzyni? Szkoda jeździć żeby nie zniszczyć wszystkiego. Lepiej oddać do sprawdzenia i podjąć wtedy decyzję czy złom czy naprawa. Tak czy inaczej trochę po kieszeni może szarpnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    121

Wymiana oleju to od razu z filtrem ale najpierw porządne mycie. W 3 tysiach z mechanikiem olejem itp spokojnie sie zmiesci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się w mechanice zielony jestem i zaufałem "mechanikowi" który niby się znał (choć znajomy ma mf 3080 i u niego był problem z skrzynią A i B i faktycznie zrobił i był bardzo zadowolony). U mnie przed wymianą pompy takich cudów nie było, Tylko jak zaczeło blokować elektrozawór od opuszczania to wtedy przyjechał niby mechanik i po podłaczeniu zegara stwierdził że to pompa więc mu zaufałem i była wymieniona pompa, olej i filtr. Po pierwszych mth było dobrze ale później zaczeły się cuda jak wcześniej napisałem dziać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

Tutaj @zdun się reklamował. To moje rodzime strony. Z tego co słyszałem to solidny fachowiec jednak nie najtańszy. Zapytaj się jak to widzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    147

Pompa była padnięta jak robił pomiar bo opiłki ją wykończyły tak jak opuszczanie blokowały opiłki taki sam przypadek jak mój, wymienił ci pompę i olej z filtrem i znów pompę wykończyły opiłki tak samo i wieszają się elektrozawory itd konieczne jest znalezienie przyczyny bo stwierdzisz że nadaje się jedynie na dawcę organów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez john1
      Witam nie moge wbić grupy A ani to tyłu ani do przodu zawór ten od gory odkrecalem i nie jest przycienty co to moze byc
       
      Jeszcze zapomnialem do dac ze zgrzytów wogle nie ma
    • Przez dawid1983
      witam chcialbym zrobic dolewke oleju do skrzyni bo troche mam malo tylko niewiem jaki
    • Przez Peron
      Witam
       
      Ma ktoś może jakiś schemat układu klimatyzacji do MF6180? Nie działa mi klima, a w ciepłe i suche dni jazda ciągnikiem to męczarnia.
       
      U mnie coś było z tą klimą grzebane. Załączanie klimy jest z dorabianego przełącznika ON/OFF. Początkowo kompresor się załączał, a teraz już nie reaguje. Wszedłem do góry, na kabinę, zauważyłem, że zawór załaczający i sterujący tempraturą jest odcięty od takiego zaworu, do któtrego wchodzą przewody z czynnikiem (a powinien być połączony takim cienkim przewodem jesli się nie mylę). Nie ma też 3 stopnia nawiewu. Żeby było śmiesznie, to w lato się nie dało nawet ustawić samego chłodnego nawiewu, chociaż zawór zamykający wg pracuje popraweni (tzn, zamyka się i otwiera). Może to było subiektywne odczucie, zawór był zamknięty, a to ciepłe powietrze było spowodowane rozgrzaniem się dachu i nagrzewnicy od słońca?
       
      Prosiłbym o pomoc i naprowadzenie na trop
    • Przez bandit1945
      Witam.
      Mam problem a mianowicie nie przełącza mi na zająca....
      Czujnik uderzeniowy 1000 procent dobry....
      Podaje sygnał po uderzeniu... Na wyświetlaczu kontrolka się zmienia a nie podaje prądu na elektrozawór....
       
      Gdy dam prąd na ostro na elektrozawór to przełącza na zajaca...
       
      Pomocy MF 3095 dynashift
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.