Skocz do zawartości

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie

Witam, na wstępie sorki jeżeli wybrałem złą kategorię. Ale poszukuję dobrego, ale naprawdę DOBREGO mechanika do massey fergusona 3095, najlepiej z woj Łódzkiego , okolice Rawy Mazowieckiej. Proszę o jakieś namiary na kogoś sprawdzonego. Mam problem z hydrauliką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


W Rawie chyba tylko przy pup ale czy dobry to mam mieszane odczucia.

Może w woli pękoszewskiej ? tam robią ciężarowe ale ciągniki chyba też.

co się dzieje?
ktoś już próbował naprawiać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Właśnie potrzebuje naprawdę dobrego mechanika bo już miałem takiego który umiał zrobić a jest gorzej jak było a w dodatku gościu umarł. Problem wygląda następująco. Najpierw zaczęły się problemy z elektrozaworami bo opilki je zapychaly i ciśnienie hydrauliki też nie było tak jak powinno więc zapadła decyzja o wymianie oleju, filtra i pompy i po tym fakcie zaczęły się dopiero cuda. Bo teraz raz jest hydraulika raz nie ma. Ginie wspomaganie, podnośnik podskakuje, przyczepę jak kipowalem to też przewód cały latał. Ale jak wymieniłem filtr hydrauliczny to pomogło, opilkow było multum i dziwnie czarny olej był jak go wylewalem. Ale po tej wymianie było jak ręką odial ale niestety na krótki czas, bo zrobiłem 3-4 mth i jest od mowa. Ręce mi opadają, w mojej okolicy nie ma żadnego mechanika takiego z prawdziwego zdarzenia, bo takiego ' Pana Zdzisia ' ze sklepu który umie robić c360 to ja nie chcę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukbold    411
Napisano (edytowany)

Hehe na to nawet Zdzisiu powinien wpaść że trzeba wpierw szukać źródła opiłków a nie grzebać bez sensu... Tyle to sam powinieneś wiedzieć a jak nie to sprzedaj ten traktor czym prędzej bo to początek problemów. Teraz to tylko laweta i oby udało się wyczyścić a nie wymieniać pół traktora

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mariusz(ZDUN)    167

Dobre ale prawdziwe tak jak napisałem jestem mechanikiem i robię takie ciągniki cały czas zajrzyj do galerii jak ci napisałem. Jedyne co ci mogę powiedzieć i napisał kolega wyżej to wywaliłeś parę tysi w błoto bo zaczęliście od d...y strony nie szukając przyczynny usunęliście skutek i jak napisałeś pomogło na parę godzin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Mikruss    64

Dokladnie poszly pewnie od ręcznego. Rozbieraj ciągnik bo skrzynie rozwalisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

andrewk    72

Dokladnie poszly pewnie od ręcznego. Rozbieraj ciągnik bo skrzynie rozwalisz

 

Raczej od nożnego no chyba, że kolega ciągle na ręcznym jedzie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mikruss    64

Mogą być i od ręcznego i od głównego hamulca. Badz co bądź ciągnik trza rozebrac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sznajdik    131

I płukać płukać i płukać całą skrzynię z opiłków fajna zabawa ale nie w sezonie niestety doświadczyłem sytuacji skończonych tarcz hamulcowych i da się ogarnąć temat samemu jak coś się wie. Brak zainteresowania maszyną poza sytuacją jak coś się zepsuje właśnie skutkuje takimi kwiatkami jak kolega doświadczył za mało czytał o sprzęcie i nie potrafił skojarzyć faktów, mi na szczęście udało się wszystko połączyć w całość po wymianie jedynie filtra 70zł ale co za tym idzie pompę jeszcze na gwarancji wysadziło także kolega zmienił i ponowna wymiana się szykuje itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie przeraża mnie to co piszecie po prostu :( A orientuje się ktoś jaki może być koszt takiej naprawy ? A i jeszcze jedno nie wiem czemu jak zginie hydraulika i zgasze ciągnik i zaraz zapalę to wszystko powraca i jest dobrze tylko, że raz jest to długo a raz krótko i dlaczego tak się dzieje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukbold    411

bo pompa zasysa jakiegoś kloca który wszystko zatyka?? heh i zapalaj go dalej, baw się i testuj a potem nie płacz, że trzeba wymienić wszystkie rozdzielacze, zawory i takie tam bo wyjdzie że lepiej sprzedać go na częśći... Robota jest prosta ale czasochłonna bo wymienić jakaś tam tarcze to pestka ale wymyć wszystko... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

daron64    107

Troszke off top-sorry.
Od czasu do czasu czytam sobie tematy o sprzecie, którego nie mam, ale który bralem/będę brał pod uwagę i muszę powiedzieć, że nawet jak się z danym sprzętem styczności nie ma, to forum masę informacji daje-pierwsze co pomyślałem jak kolega zaczął temat, to hamulce. Czytać, czytać i jeszcze raz czytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mikon71    6

Znawców za klawiaturą pełno a rozebrać to by żaden nie potrafił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach




mikon71    6

Miałem mf 3060 siadła skrzynia wodziki wyrobione potem padł moduł pod kabina następnie sprzęgło i nowa pompa made in Wrocław ktora wytrzymała rok calowe gwinty śrubki na 12,14,16 klucz i na koniec przetarte przewody od bolcow przeciażeniowych co powodowało himery podnośnika, ale jak czytam "lepiej nic nierób bo gorzej popsujesz" to odrazu mam lepszy humor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ptaszyna    125

Najpierw napraw hamulce główne (nożne) jak piszą co niektórzy co chcą coś konstruktywnie doradzić, usuniesz źródło opiłków a potem wymiana filtra co jakiś czas i potem oleju i powinno być tylko lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

romano82    4

Nie wiadomo czy to hamulce. Zakładam, że użytkownik raczej jest zielony w mechanice i nie oceni prawidłowo elementów do wymiany. Co do opiłków to co z ciśnieniem i smarowaniem skrzyni? Szkoda jeździć żeby nie zniszczyć wszystkiego. Lepiej oddać do sprawdzenia i podjąć wtedy decyzję czy złom czy naprawa. Tak czy inaczej trochę po kieszeni może szarpnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mikruss    64

Wymiana oleju to od razu z filtrem ale najpierw porządne mycie. W 3 tysiach z mechanikiem olejem itp spokojnie sie zmiesci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się w mechanice zielony jestem i zaufałem "mechanikowi" który niby się znał (choć znajomy ma mf 3080 i u niego był problem z skrzynią A i B i faktycznie zrobił i był bardzo zadowolony). U mnie przed wymianą pompy takich cudów nie było, Tylko jak zaczeło blokować elektrozawór od opuszczania to wtedy przyjechał niby mechanik i po podłaczeniu zegara stwierdził że to pompa więc mu zaufałem i była wymieniona pompa, olej i filtr. Po pierwszych mth było dobrze ale później zaczeły się cuda jak wcześniej napisałem dziać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

romano82    4

Tutaj @zdun się reklamował. To moje rodzime strony. Z tego co słyszałem to solidny fachowiec jednak nie najtańszy. Zapytaj się jak to widzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sznajdik    131

Pompa była padnięta jak robił pomiar bo opiłki ją wykończyły tak jak opuszczanie blokowały opiłki taki sam przypadek jak mój, wymienił ci pompę i olej z filtrem i znów pompę wykończyły opiłki tak samo i wieszają się elektrozawory itd konieczne jest znalezienie przyczyny bo stwierdzisz że nadaje się jedynie na dawcę organów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
×