Jacek3p

bizon z056 pomocy!!!

Polecane posty

Jacek3p    0

witam panowie :) i o pomoc prosze , zakupiłem bizona z056 i podczas przygotowań i jazdy po placu kombajn stanoł biegi wchodza a nie jedzie tylko od czasu do czasu jakis trzask w skrzyni postanowiłem rozebrać dekiel i zagładnąć i wyszło na to że krzyżak mechanizmu różnicowego sie posypał i teraz jestem zielony jak to rozebrać mam zdjete duże koło od strony schodków wyjetą półoś długą i rozebrane chamulce po dwóch stronach i co dalej ??? nie mam pojecia jak to rozebrać i jak go naprawić mam na to jeszcze tydzien bo u mnie jeczmień już twardy prosze pomóżcie bo kupiony i tak troche wstyd nie wyjechać swoim a 3 ha do koszenia to prawie bym go sprawdził, prosze o opisanie tego od a do z prosto i dokładnie za odp z góry dziekuje :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zieleniak    5

Jak biegi wchodza a nie jedzie to raczej polos. Po zdjeciu dekla od skrzyni wszystko powinienes widziec nie ma tam nic skomplikowanego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek3p    0

w mechanizmie róznicowym z tego co wiem jest krzyżak on się rozsypał i bolce powylatywały a satelity luźne nic je nie blokuje półosie cale i sprzegło też 

 


ewidentnie widać że to jest to tylko powiedzcie mi jak go wyjąć ten mechanizm różnicowy ???

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek3p    0

Pomogę: Odszukaj najbliższego mechanika i zleć naprawę. 

dzieki kolego za takie coś mnie niezle skroją dam sb rade sam z fortschrittem 512 też wszystkiego sie uczyłem od początku i zawsze dało sie rade tylko to czekanie na czesci...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    7

Jak mechanizm ci sie rozpadl to musisz go calego wyciagac. Z tego co wiem taki sam jest w c 360 i jest tanszy wujo taki zakladal do swojego i smiga juz z 4lata. Napewno dwie polosie trzeba wysuwac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    224

Nie do końca taki sam. Zdejmujesz koła, hamulce, wysuwasz półosie, sciągasz duże koła zwonicowe, chyba trzeba wyjąc je ze skrzyni całkiem, nie pamiętam i mechanizm wtedy wyjdzie do góry. Piszę z pamięci. Ale najpierw sciągnij gardziel. Z przodu lepiej robić. Sprawdz jeszcze wałek sprzęgłowy, mógł się wysypać a roboty przy nim nieporównywalnie mniej. Poza tym o skrzyni jest bardzo obszerny temat. Tam jest wszystko wyczerpane do samego spodu.


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek3p    0

koledzy to nic innego jak ten mechanizm róznicowy ewidentnie rozsypany bo mam dekiel sciągniety i widze tylko nie wiem jak wyjąć i w tym problem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    196

On w całości nie wyjdzie. Musisz go rozkręcić i wyjmujesz w kawałkach. Podobnie z montażem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    924

gardzieli nie trzeba ściągać! pół oś trzeba wysunąć i cały wyjdzie do góry jeden warunek dwóch ludzi potrzeba bo jest zaj . ciężki ja z 5 razy tak wyciagalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    315

Jak odkręcisz belkę na skrzynią to wyjmiesz w całości kosz lub rozkręcaj w środku i składaj to belkę nad skrzynia zostanie i prawe koło z pół oską też .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek3p    0

Każdy to robi inaczej ja wszystko w środku złożyłem wysuwają tylko jedną półoś i bez problemu i wcale nie tak strasznie jak to opisywali , ale i tak dziękuję za porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ursusikc330m
      Witam.Mam pytanie czy wymieniał ktoś heder w starym typie kombajnu na nowy,czy dużo trzeba przerabiać i czy ma to w ogóle jakiś sens.Zastanawiam się nad tym dlatego że mój heder starego typu wymaga już generalnego remontu i nie wiem czy warto ładować w to kasę bo widziałem na OLX dużo ogłoszeń z hederami nowego typu w dobrym stanie i za rozsądne pieniądze.
    • Przez slawus
      Czeka mnie remont silnika w Bizonie, czy ktoś ma namiary na dobrego i sprawdzonego fachowca z woj. mazowieckiego, no i może zna ktoś orientacyjną cenę tego "zabiegu" bo może lepiej kupić drugi silnik np. po remoncie. Z góry wielkie dzięki.
    • Przez Mareczek78
      Posiadam Z056 i chodzi mi o zmniejszenie podatności na przegrzewanie się silnika.
      W tamtym roku o sasiada pracował bizon, który na wlocie (siatce) do chłodnicy była przykręcona osłona. Z początko nie zwracałem na to większej uwagi. Potem dowiedziałem się, ze wtedy siatka tak nie zachodzi plewami. Podobno 1-2 razy na dzień tąsiatkę czyści.
      Ja kombajn kupiłem w tym roku. Znalazłem gościa, który załatwił mi takią osłonę.
      Jest to powyginana blacha ocynkowana, która odstaje od siatki na jakieś 25 cm, wyprofilowana na coś w rodzaju skrzynki.
      otwarta jest jedynie góra.
      Na chłopski rozum powietrze zostaje zasysane jedynie z góry, tak, że plewy z hedery nie przykleją się do siatki. Wpadnie jedynie to, co wzleci ponad kombajn. Aha ta skrzynia ma dolną ścianę w postaci zasówy, tak, żemożna ją wyjąć i wszystkie plewy i śmieci spadną na dół po jej otworzeniu.
      w komplecie jest też zabudowa do filtra powietrza - na podobnej zasadzie działa. Jak zamontyje zrobię fotki i podeślę zainteresowanym bądź wrzycę do galerii.
      Mama pytanie - czy ktoś stosyje takie urzączenie na swoim bizonie. W galerii u nikogo nie widziałem. No i jeżeli ktoś to ma, to jak to się sprawuje. Tak jak wspomniałem - podobno nie zachodzi plewami siatka, wloty powietrza...
    • Przez ceston
      Witam od czego jest ta dźwignią po lewej obok dźwigni od wysuwu motowidel prowadzi do siłownika na gardzieli od boku.


    • Przez Chmielok56
      Na rozgrzanym silniku cisnienie jest 2,7-3.0 bara, dobry wynik? Bo czy wymiana zaworu redukcyjnego by coś pomogla.? 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj