Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, jak wiadomo w ursusie 2812 siedzi ten sam silnik co np. w c 360 3p tylko, że w 2812 ma on 38km. Przeprowadzał ktoś operację zwiększenia mocy do 47km? z tego co się zorientowałem to jest on zblokowany na pompie.

Opublikowano

Nie tak prosto, trzeba przepiąć sprężynę na regulatorze, żeby zmienić charakterystykę pompy, dopiero wtedy można regulować obroty. Poszukaj informacji o kodzie zapięcia sprężyny. Było kiedyś o tym pisane.

Opublikowano

Tak się zastanawiam czy jest w ogóle sens zwiększać moc ursusowi 2812. Jest to tak lekki ciągnik że i tak grzebie kołami i nie brakuje mu dynamiki. No chyba że planujesz go konkretnie dociążyć.

Opublikowano (edytowane)

udajesz czy naprawdę jesteś tak głupi? Mowa o 235 a wyskakuje z katalogiem od 255. Tak więc nie błaźnij się już dalej

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Dobra bo temat schodzi w zły kierunek.... podkręcał ktoś w końcu 2812 na pompie? nie interesuje mnie opinia ludzi którzy coś tam słyszeli, chcę poznać opinie osób którzy mają/mieli ten ciągnik i wykonywali taką operację.

Opublikowano (edytowane)

Rychu tak czy siak samemu to tu nic nie zdziałasz... Poszukaj pompiarza który ma doświadczenie w tego typu sprzętach bo o ile sprężynę na regulatorze przestawisz to i tak trzeba pompę otworzyć w celu dalszej regulacji... Ciekawe czy końcówki od 255 pasują w ogóle w obudowy wtrysków od 235 choć czasem odnoszę wrażenie że końcówki są te same dla obu silników... wg opisów w sklepach

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

jak wyobrażasz sobie ciągnik bez zwolnicy, to ze nie ma takiej jak c360 to nie oznacza że jej nie ma. A co do pompy to ja wykrec i zawieź do pomiarza niech ci przestroi albo kup do 255. nie wystarczy podkręcić mu obrotów żeby miał więcej siły musi być większa dawka co się wiąże z większym spalaniem.

Opublikowano (edytowane)

Co wy palicie? MF 235, czyli Ursus 2812 nie ma zwolnic, napęd ma przekazany bezpośrednio z mechanizmu różnicowego na koła. Po prostu nie ma i tyle. Tylko co ma to wspólnego z podkręcaniem mocy? Kolega nie chce zwalniać ciągnika, nie pisze też nic o poślizgu, chce tylko więcej mocy.

Koledze @Rolnik1973 zapewne chodziło że szybciej się coś rozwali i z całą pewnością ma racje bo większe obciążenia dostanie przekładnia główna oraz półosie ale to już problem kolegi @Rychu332.

 

rafalus8 - jak nie masz mostu to ktoś Ci ukradł, widziałeś ciągnik kołowy bez mostu?

Edytowane przez akmaly
Opublikowano

Ja nie znasz się to nie pisz. MTZ 82  też nie ma, pół oś wchodzi od razu w układ różnicowy. 3512 i 255 ma  planetarne i popatrz się jak wygląda i porównaj z 2812

Opublikowano (edytowane)

dobra skoro mówisz że mtz nie ma, to ja mam chyba inne ciągniki skoro mój 2812 ma i mtz też ma.

 

Skoro dla Ciebie hamulce są zwolnicami to jesteś bystrzak. 2812 nie ma zwolnic.

 

Edytowane przez akmaly

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez plati
      Witam
       
      Podrzucić ktoś jakis serwis który zajmuje sie generalna naprawa perkinsa włącznie z osiowaniem wału i obrabianiem bloku pod wymiar?
    • Przez masseyf12
      Witam, jak można wybić,wycisnąć tuleje z silnika perkins a4.236? Pękła mi jedna tuleja i chciałbym ją wyciągnąć bez odkręcania silnika. Czy da się ją jakoś wyciągnąć domowym sposobem, czy coś w tym stylu.( w c-360 nie ma problemu bo tuleje są ''mokre''), A w tym silniku są wciskane w kadłub. Czy ktoś sam wyciskał taką tuleje, jeśli tak to proszę o pomysły i propozycję.
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez cezar12
      Witam. Mam duży problem z nh Td 80. Historia jego nie znam  bo wziolem go w rozliczeniu. A problem jest taki jak w tytule czyli leci ciurkiem płyn chłodniczy z dołu głowicy od przodu silnika. Leci oczywiści na zewnatrz. Leci ciurkiem. I mam pytanie co to może być? Czy to brok w głowicy puścił czy co może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v