Rychu332

Ursus 2812 38/47km

Polecane posty

Rychu332    1

Witam, jak wiadomo w ursusie 2812 siedzi ten sam silnik co np. w c 360 3p tylko, że w 2812 ma on 38km. Przeprowadzał ktoś operację zwiększenia mocy do 47km? z tego co się zorientowałem to jest on zblokowany na pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    460

To jaki problem śrubę podkręcić i zwiększyć mu dawkę paliwa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    285

Nie tak prosto, trzeba przepiąć sprężynę na regulatorze, żeby zmienić charakterystykę pompy, dopiero wtedy można regulować obroty. Poszukaj informacji o kodzie zapięcia sprężyny. Było kiedyś o tym pisane.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalus8    92

Tak się zastanawiam czy jest w ogóle sens zwiększać moc ursusowi 2812. Jest to tak lekki ciągnik że i tak grzebie kołami i nie brakuje mu dynamiki. No chyba że planujesz go konkretnie dociążyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    8612

On nie ma zwolnic, jest szybszy, jak dasz ogień na tłoki to korbowody wyjdą na boki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    460

Jak nie ma z przodu to nie ma i z tyłu :) także proste nie lepiej go wymienić na większy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rychu332    1

witejus

ursus 2812 nie posiada zwojnic, siła z mostu jest bezpośrednio przekazywana na piasty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    929
Napisano (edytowany)

udajesz czy naprawdę jesteś tak głupi? Mowa o 235 a wyskakuje z katalogiem od 255. Tak więc nie błaźnij się już dalej

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rychu332    1

Dobra bo temat schodzi w zły kierunek.... podkręcał ktoś w końcu 2812 na pompie? nie interesuje mnie opinia ludzi którzy coś tam słyszeli, chcę poznać opinie osób którzy mają/mieli ten ciągnik i wykonywali taką operację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    2533

udajesz czy naprawdę jesteś tak głupi? Mowa o 235 a wyskakuje z katalogiem od 255. Tak więc nie błaźnij się już dalej

błaznisz się sam to ten sam traktor inne nazwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rychu332    1

mf 255 to nie jest to samo co u 2812.....

mf 235 to to samo co 2812 

u 3512 to to samo co mf 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    929
Napisano (edytowany)

Rychu tak czy siak samemu to tu nic nie zdziałasz... Poszukaj pompiarza który ma doświadczenie w tego typu sprzętach bo o ile sprężynę na regulatorze przestawisz to i tak trzeba pompę otworzyć w celu dalszej regulacji... Ciekawe czy końcówki od 255 pasują w ogóle w obudowy wtrysków od 235 choć czasem odnoszę wrażenie że końcówki są te same dla obu silników... wg opisów w sklepach

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek94    15

jak wyobrażasz sobie ciągnik bez zwolnicy, to ze nie ma takiej jak c360 to nie oznacza że jej nie ma. A co do pompy to ja wykrec i zawieź do pomiarza niech ci przestroi albo kup do 255. nie wystarczy podkręcić mu obrotów żeby miał więcej siły musi być większa dawka co się wiąże z większym spalaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    393
Napisano (edytowany)

Co wy palicie? MF 235, czyli Ursus 2812 nie ma zwolnic, napęd ma przekazany bezpośrednio z mechanizmu różnicowego na koła. Po prostu nie ma i tyle. Tylko co ma to wspólnego z podkręcaniem mocy? Kolega nie chce zwalniać ciągnika, nie pisze też nic o poślizgu, chce tylko więcej mocy.

Koledze @Rolnik1973 zapewne chodziło że szybciej się coś rozwali i z całą pewnością ma racje bo większe obciążenia dostanie przekładnia główna oraz półosie ale to już problem kolegi @Rychu332.

 

rafalus8 - jak nie masz mostu to ktoś Ci ukradł, widziałeś ciągnik kołowy bez mostu?

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek94    15

nie ma zwolnić. A to co wychodzi z tylnego mostu to co jest nie zwolnice planetarne? rozbierz traktor i zobacz, skoro każdy ciągnik ser i 2xx tak ma to i twój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    416

Ja nie znasz się to nie pisz. MTZ 82  też nie ma, pół oś wchodzi od razu w układ różnicowy. 3512 i 255 ma  planetarne i popatrz się jak wygląda i porównaj z 2812

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek94    15

dobra skoro mówisz że mtz nie ma, to ja mam chyba inne ciągniki skoro mój 2812 ma i mtz też ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MANIU1208    36

nie ma zwolnic! rozbierałem cały tył bo robiłem dyfer i są tylko długie półosie wchodzące prosto w mechanizm różnicowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    393
Napisano (edytowany)

dobra skoro mówisz że mtz nie ma, to ja mam chyba inne ciągniki skoro mój 2812 ma i mtz też ma.

 

Skoro dla Ciebie hamulce są zwolnicami to jesteś bystrzak. 2812 nie ma zwolnic.

 

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jasiuhonda
      Witam mam problem z silnikiem pekins przy koparko ładowarce  cat . Poszedl Plyn do oleju, odkrecilem misę i widać było że cienkie między tłokiem a tuleja na 3 cylindrze. Odkręciłem głowice uszczelka niby ok więc dałem głowice do planowania i sprawdzenia szczelnosci ,nowa uszczelka. Po złożeniu to samo płyn w oleju... Jakieś pomyśle co może być przyczyną? Pozdrawiam
    • Przez Sadownikx2
      Witam Ursus 2812 przy dodawaniu gazu słychać głośne stukanie czym bardziej gwałtowne dodanie gazu tym głośniej stuka, najgłośniej stuka na zimnym silniku na dobrze rozgrzanym cichnie.
      Gdy jest chłodniej jak teraz  a w zimie to już w ogóle totalnie ciężko pali, podobno miał tak od nowości.
      Przebieg 2200mth 20lat.
      Luzy zaworowe ustawione.
    • Przez DamianChuchro
      Witam posiadam ursusa 3512 i od roku jakoś przy dość dużym obciążeniu lub przy wysokich obrotach zaczyna coś stukac w silniku (nie zawsze) myślałem że wtryski więc została przeprowadzona regeneracja ale dalej to samo. Czym może być to spowodowane bo już brak pomysłów i cierpliwości. 
    • Przez Sadownikx2
      Witam jaki powinien być luz zaworowy na zaworze ssący i wydechowym, na zimnym/gorącym silniku w Ursusie 2812? 
      I czy za duży luz zaworowy może powodować dymienie i mniejszą moc?
    • Przez Sadownikx2
      Witam czy te końcówki wtrysków będą dobre do ursus 2812.
      https://allegro.pl/oferta/rozpylacz-koncowka-wtryskiwacza-mf235-255-2812-8885959408
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj