Marecki112

Podnosnik Renault 110 14

Polecane posty

Marecki112    0

Witam wszystkich mam problem odnośnie podnosnika jest to dość uciążliwe przy podnoszeniu musze operować dwiema wajchami żeby podnieść czym to jest związane może ktoś już miał kiedyś taki problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki112    0

żeby opuścić trzeba dać w dół ta pierwsza od szyby a później żeby podnieść trzeba dać spowrotem i żeby podnosił pierwszy od siedzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

z pewnością masz coś namieszane

dla jasności odnieś się do zdjęcia:

b027148a8b135cef1a93b89d7542287abe8c7d0b


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Najlepiej zamieść zdjęcie dwóch dźwigni z własnej kabiny.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki112    0

Wytłumaczę to na zdjęciu powyżej żeby podnosnik zadziałał pierwszy drążek od szyby daje do góry a później tym od strony siedzenia podnoszę z opuszczaniem juz nie mam problemu wystarczy pierwszy drążek od szyby ustawić w pozycji do dołu .Dobrze podnosi nic się nie zacina wszystko trzyma ale to jest uciążliwe przy dłuższej pracy może ktoś miał taki problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AleksanderXY    42

Temat dźwigni był już poruszany - czytałeś tematy dotyczące marki RENAULT?!

Wiesz do czego służą poszczególne dźwignie? Dlaczego są dwie a nie jedna? Czytałeś coś na temat regulacji pozycyjnej i siłowej?


Być Polakiem to powód do dumy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

dalej nie za bardzo rozumiem, więc opiszę Ci dźwignie, może Tobie się coś rozjaśni lub napiszesz dokładnie których używasz

dwie krótkie przy siedzeniu to hydraulika zewnętrzna, jak widać może być nawet 4 dźwignie, ta bliżej biegów, ustawiona na 0 to sterowanie podnośnikiem, czyli góra/dół, ostatnia na foto, w pozycji 10, to regulacja głębokości, czyli ograniczenie wysokości do jakiej opadnie maszyna


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki112    0

Ja używam tylko tych z przodu bez tej środkowej ta długa od drzwi daje do góry dopiero ta krótka od strony siedzenia mogę podnieść bez tego nie działa podnoszenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

pewnie rozdzielacz w plecaku padnięty i podnosi siłownikami pomocniczymi ,siłowniki podpięte do hydrauliki zewnętrznej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki112    0

Nie wiem dokładnie jak to jest podpięte bo ciagnik mam dopiero od kilku miesięcy .Napewno nie mam z tyłu siłowników pomocniczych które są zamontowane przy ramionach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

w 110 powinien być przynajmniej jeden siłownik pomocniczy

rozdzielacze są dwa od zewnętrznej i wewnętrznej hydrauliki, więc sprawdziłbym na początek połączenia, może ktoś wpiął zamiast pomocniczego główny i stąd te cyrki

regulacja głębokości działa, w orce, gdy ciągnik ma za ciężko czuć podnoszenie maszyny ???


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki112    0

Nie ma żadnego siłownika i wydaje mi się ze regulacja głębokości tez nie działa widocznie ktoś kiedyś pchal tam palce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

w takim wypadku skup się na rozdzielaczu od wewnętrznej, bo jak już wspomniałem mógł odmówić posłuszeństwa i ktoś się ratował drugim


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki112    0

Napewno sprawdzę myślisz ze jeszcze można go uratować własnoręcznie czy raczej oddać to w ręce specjalisty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Mam obcykaną regulację pozycyjną (kopiującą), siłową, mieszaną, ciśnieniową oraz poślizgową, ale o głębokości nic nie wiem i chciałbym to zmienić. 

Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże, ponieważ chciałbym poznać i dowiedzieć się bardziej szczegółowo o "regulacji głębokości" - bo jeszcze o takiej nie słyszałem.

Jednak to prawda, że mądry człowiek uczy się całe życie.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Koledzy potrzebna pomoc, chodzi o  renault 120.14  podnosnik z ehr, na wolnych obrotach wogóle nie reaguje dopiero przy 1100obr zaczyna podnośić i opuszczać ( na zimnym oleju) bo im cieplejszy tym jest gorzej a na bardzo rozgrzanym czasem podniesie a czasem szarpie lub w ogóle nie działa, pompa raczej jest dobra bo na wyjsciach hydraulicznych cały czas wszystko jest ok, filtry i olej zmienione, ktoś coś doradzi?


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Sprawdź ciśnienie na wyjściach hydraulicznych i na siłowniku wspomagającym podnośnik. Jeśli go nie masz wepnij się w przewód idący do podnośnika (rozdzielacza podnośnika). Sprawdź ciśnienie dla kilku prędkości obrotowych (biegu jałowego, 1500 i 2100 obr/min) zarówno dla zimnego, jak i rozgrzanego oleju (szczególnie tego drugiego).

Jakim specyfikiem zalałeś skrzynię?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Zalane jest 10w30 utto, ćiśnienia pomierzę  ale na wyjśćiach na pewno będzie większe jak na podnośniku, jest jeszcze taki problem że jak podnośnik podczas długiej pracy przestaje całkowicie podnośić to wystarczy zgasić ciągnik i od razu zapalić, w tedy zaczyna działać ale tak na 50%


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Zrobiłeś już coś, COKOLWIEK w celu zlokalizowania przyczyny usterki? Jeśli tak, to CO?

Jak przedstawiają się pomiary ciśnienia?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj