Skocz do zawartości
Marecki112

Podnosnik Renault 110 14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Marecki112    0

Witam wszystkich mam problem odnośnie podnosnika jest to dość uciążliwe przy podnoszeniu musze operować dwiema wajchami żeby podnieść czym to jest związane może ktoś już miał kiedyś taki problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki112    0

żeby opuścić trzeba dać w dół ta pierwsza od szyby a później żeby podnieść trzeba dać spowrotem i żeby podnosił pierwszy od siedzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    4997

Najlepiej zamieść zdjęcie dwóch dźwigni z własnej kabiny.

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki112    0

Wytłumaczę to na zdjęciu powyżej żeby podnosnik zadziałał pierwszy drążek od szyby daje do góry a później tym od strony siedzenia podnoszę z opuszczaniem juz nie mam problemu wystarczy pierwszy drążek od szyby ustawić w pozycji do dołu .Dobrze podnosi nic się nie zacina wszystko trzyma ale to jest uciążliwe przy dłuższej pracy może ktoś miał taki problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AleksanderXY    41

Temat dźwigni był już poruszany - czytałeś tematy dotyczące marki RENAULT?!

Wiesz do czego służą poszczególne dźwignie? Dlaczego są dwie a nie jedna? Czytałeś coś na temat regulacji pozycyjnej i siłowej?


Być Polakiem to powód do dumy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    537

dalej nie za bardzo rozumiem, więc opiszę Ci dźwignie, może Tobie się coś rozjaśni lub napiszesz dokładnie których używasz

dwie krótkie przy siedzeniu to hydraulika zewnętrzna, jak widać może być nawet 4 dźwignie, ta bliżej biegów, ustawiona na 0 to sterowanie podnośnikiem, czyli góra/dół, ostatnia na foto, w pozycji 10, to regulacja głębokości, czyli ograniczenie wysokości do jakiej opadnie maszyna


Polska B

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki112    0

Ja używam tylko tych z przodu bez tej środkowej ta długa od drzwi daje do góry dopiero ta krótka od strony siedzenia mogę podnieść bez tego nie działa podnoszenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    161

pewnie rozdzielacz w plecaku padnięty i podnosi siłownikami pomocniczymi ,siłowniki podpięte do hydrauliki zewnętrznej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki112    0

Nie wiem dokładnie jak to jest podpięte bo ciagnik mam dopiero od kilku miesięcy .Napewno nie mam z tyłu siłowników pomocniczych które są zamontowane przy ramionach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    537

w 110 powinien być przynajmniej jeden siłownik pomocniczy

rozdzielacze są dwa od zewnętrznej i wewnętrznej hydrauliki, więc sprawdziłbym na początek połączenia, może ktoś wpiął zamiast pomocniczego główny i stąd te cyrki

regulacja głębokości działa, w orce, gdy ciągnik ma za ciężko czuć podnoszenie maszyny ???


Polska B

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki112    0

Nie ma żadnego siłownika i wydaje mi się ze regulacja głębokości tez nie działa widocznie ktoś kiedyś pchal tam palce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    537

w takim wypadku skup się na rozdzielaczu od wewnętrznej, bo jak już wspomniałem mógł odmówić posłuszeństwa i ktoś się ratował drugim


Polska B

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki112    0

Napewno sprawdzę myślisz ze jeszcze można go uratować własnoręcznie czy raczej oddać to w ręce specjalisty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997

Mam obcykaną regulację pozycyjną (kopiującą), siłową, mieszaną, ciśnieniową oraz poślizgową, ale o głębokości nic nie wiem i chciałbym to zmienić. 

Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże, ponieważ chciałbym poznać i dowiedzieć się bardziej szczegółowo o "regulacji głębokości" - bo jeszcze o takiej nie słyszałem.

Jednak to prawda, że mądry człowiek uczy się całe życie.

  • Thanks 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Koledzy potrzebna pomoc, chodzi o  renault 120.14  podnosnik z ehr, na wolnych obrotach wogóle nie reaguje dopiero przy 1100obr zaczyna podnośić i opuszczać ( na zimnym oleju) bo im cieplejszy tym jest gorzej a na bardzo rozgrzanym czasem podniesie a czasem szarpie lub w ogóle nie działa, pompa raczej jest dobra bo na wyjsciach hydraulicznych cały czas wszystko jest ok, filtry i olej zmienione, ktoś coś doradzi?


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997

Sprawdź ciśnienie na wyjściach hydraulicznych i na siłowniku wspomagającym podnośnik. Jeśli go nie masz wepnij się w przewód idący do podnośnika (rozdzielacza podnośnika). Sprawdź ciśnienie dla kilku prędkości obrotowych (biegu jałowego, 1500 i 2100 obr/min) zarówno dla zimnego, jak i rozgrzanego oleju (szczególnie tego drugiego).

Jakim specyfikiem zalałeś skrzynię?

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Zalane jest 10w30 utto, ćiśnienia pomierzę  ale na wyjśćiach na pewno będzie większe jak na podnośniku, jest jeszcze taki problem że jak podnośnik podczas długiej pracy przestaje całkowicie podnośić to wystarczy zgasić ciągnik i od razu zapalić, w tedy zaczyna działać ale tak na 50%


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997

Zrobiłeś już coś, COKOLWIEK w celu zlokalizowania przyczyny usterki? Jeśli tak, to CO?

Jak przedstawiają się pomiary ciśnienia?

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez haroldII
      Witam chciałem wymienić olej w Renault ares 630  w skrzyni biegów i tylnym mości tylko nie wiem ile jest korków spustowych oleju i gdzie się znajdują .
    • Przez Kolo12
      Witam, mam taki problem moja Renaulta dymi na biało taki gesty biały dym pojawia się on zaraz po za kręcenia rozrusznikiem, uprzedzam pytanie płyny chłodniczy w normie. Ten dym pojawia się na wolnych obrotach i podczas schodzenia z obrotów)(odpuszczenie gazu). Moje podejrzenia padły na lejace wtryski idąc tym tokiem myślenia wtryski są zrobione i dym jest dalej może mniejszy ale jest. Paliwo dobrej jakości. Tu moje pytanie gdzie szukać przyczyn może zawory są zle wyregulowane i się nie domykaja. Bo już nic nie przychodzi mi do głowy moc silnika jest w normie. 
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez piotrekbial1
      witam mam rozebrany  silnik mwm 226-6 na cienkich, suchych  tulejach
      dwie z nich sa pęknięte,  co mogło być  przyczyną  ? przegrzanie/ zalanie gorącego  układu  zimnym płynem? 
      przegrzanie  wydaje sie być  najbardziej  prawdopodobne
      co o tym sadzicie ? może  sa jakies wady tego silnika ? 
    • Przez kondziu123
      Witam wszystkich mam taki problem ze skrzynią w reni 155.54 z 3 półbieganmi i rewersem elektrohydraulicznym : podczas ruszania ciągnik prawie nigdy nie rusza łagodnie tylko trochę szarpie i nie wiem czy tak w tych ciągnikach jest czy coś w niej jest nie tak, czasami też renia zaczyna wariować kontrololka (na panelu od skrzyni) za z wykrzyknikiem miga rewers nie przerzóca w ogóle biegu do tyłu a do przodu rusza po dłuższym czasie ale i to samo przeżuci na drugi póbieg . Wie ktoś jaka może być tego przyczyna??
×