Skocz do zawartości
Marecki112

Podnosnik Renault 110 14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Marecki112    0

Witam wszystkich mam problem odnośnie podnosnika jest to dość uciążliwe przy podnoszeniu musze operować dwiema wajchami żeby podnieść czym to jest związane może ktoś już miał kiedyś taki problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Marecki112    0

żeby opuścić trzeba dać w dół ta pierwsza od szyby a później żeby podnieść trzeba dać spowrotem i żeby podnosił pierwszy od siedzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl




Marecki112    0

Wytłumaczę to na zdjęciu powyżej żeby podnosnik zadziałał pierwszy drążek od szyby daje do góry a później tym od strony siedzenia podnoszę z opuszczaniem juz nie mam problemu wystarczy pierwszy drążek od szyby ustawić w pozycji do dołu .Dobrze podnosi nic się nie zacina wszystko trzyma ale to jest uciążliwe przy dłuższej pracy może ktoś miał taki problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AleksanderXY    34

Temat dźwigni był już poruszany - czytałeś tematy dotyczące marki RENAULT?!

Wiesz do czego służą poszczególne dźwignie? Dlaczego są dwie a nie jedna? Czytałeś coś na temat regulacji pozycyjnej i siłowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


izydor6280    481

dalej nie za bardzo rozumiem, więc opiszę Ci dźwignie, może Tobie się coś rozjaśni lub napiszesz dokładnie których używasz

dwie krótkie przy siedzeniu to hydraulika zewnętrzna, jak widać może być nawet 4 dźwignie, ta bliżej biegów, ustawiona na 0 to sterowanie podnośnikiem, czyli góra/dół, ostatnia na foto, w pozycji 10, to regulacja głębokości, czyli ograniczenie wysokości do jakiej opadnie maszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marecki112    0

Ja używam tylko tych z przodu bez tej środkowej ta długa od drzwi daje do góry dopiero ta krótka od strony siedzenia mogę podnieść bez tego nie działa podnoszenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


witejus    120

pewnie rozdzielacz w plecaku padnięty i podnosi siłownikami pomocniczymi ,siłowniki podpięte do hydrauliki zewnętrznej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marecki112    0

Nie wiem dokładnie jak to jest podpięte bo ciagnik mam dopiero od kilku miesięcy .Napewno nie mam z tyłu siłowników pomocniczych które są zamontowane przy ramionach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

izydor6280    481

w 110 powinien być przynajmniej jeden siłownik pomocniczy

rozdzielacze są dwa od zewnętrznej i wewnętrznej hydrauliki, więc sprawdziłbym na początek połączenia, może ktoś wpiął zamiast pomocniczego główny i stąd te cyrki

regulacja głębokości działa, w orce, gdy ciągnik ma za ciężko czuć podnoszenie maszyny ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marecki112    0

Nie ma żadnego siłownika i wydaje mi się ze regulacja głębokości tez nie działa widocznie ktoś kiedyś pchal tam palce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

izydor6280    481

w takim wypadku skup się na rozdzielaczu od wewnętrznej, bo jak już wspomniałem mógł odmówić posłuszeństwa i ktoś się ratował drugim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marecki112    0

Napewno sprawdzę myślisz ze jeszcze można go uratować własnoręcznie czy raczej oddać to w ręce specjalisty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AlaCapone    4040

Mam obcykaną regulację pozycyjną (kopiującą), siłową, mieszaną, ciśnieniową oraz poślizgową, ale o głębokości nic nie wiem i chciałbym to zmienić. 

Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże, ponieważ chciałbym poznać i dowiedzieć się bardziej szczegółowo o "regulacji głębokości" - bo jeszcze o takiej nie słyszałem.

Jednak to prawda, że mądry człowiek uczy się całe życie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


farmervip    78

Koledzy potrzebna pomoc, chodzi o  renault 120.14  podnosnik z ehr, na wolnych obrotach wogóle nie reaguje dopiero przy 1100obr zaczyna podnośić i opuszczać ( na zimnym oleju) bo im cieplejszy tym jest gorzej a na bardzo rozgrzanym czasem podniesie a czasem szarpie lub w ogóle nie działa, pompa raczej jest dobra bo na wyjsciach hydraulicznych cały czas wszystko jest ok, filtry i olej zmienione, ktoś coś doradzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AlaCapone    4040

Sprawdź ciśnienie na wyjściach hydraulicznych i na siłowniku wspomagającym podnośnik. Jeśli go nie masz wepnij się w przewód idący do podnośnika (rozdzielacza podnośnika). Sprawdź ciśnienie dla kilku prędkości obrotowych (biegu jałowego, 1500 i 2100 obr/min) zarówno dla zimnego, jak i rozgrzanego oleju (szczególnie tego drugiego).

Jakim specyfikiem zalałeś skrzynię?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

farmervip    78

Zalane jest 10w30 utto, ćiśnienia pomierzę  ale na wyjśćiach na pewno będzie większe jak na podnośniku, jest jeszcze taki problem że jak podnośnik podczas długiej pracy przestaje całkowicie podnośić to wystarczy zgasić ciągnik i od razu zapalić, w tedy zaczyna działać ale tak na 50%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


AlaCapone    4040

Zrobiłeś już coś, COKOLWIEK w celu zlokalizowania przyczyny usterki? Jeśli tak, to CO?

Jak przedstawiają się pomiary ciśnienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

farmervip    78

Tak zrobiłem, wymieniłem filtry i zmierzyłem ćiśnienie, na zimnym jak i na gorącym 180bar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez TomekLOP
      Witam
      W mojej 103,54 nisko podnosi podnośnik pytałem innych to max podniesiony ma 105cm mój podniesie tylko na 85cm podnosząc rękami za ramiona podnośnika osiągnę te 105cm, gdzie szukać problemu może są jakieś zawory krańcowe źle poustawiane. Chyba że jest jakaś regulacja przy dźwigni do podnoszenia. Podnośnik zwykły mechaniczny bez ehr.
      Dodaje filmik jak to wygląda: 
       
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez V12
      Witam
      potrzebuje szybkiej porady jak dalej postąpić
      Ciągnik poszedł na wymianę sprzęgła przy zlewaniu oleju wyleciały jakieś igiełki .
      Nie wiem czy rozbierać skrzynię i szukać wiadomo to poważna i kosztowana robota ogólnie brak częsci
      Pod obciążeniem w skrzyni nic nie pukało ani wyło , biegi nie zgrzytają , jedyny hałas to stuk przy gaszeniu i trochę rzęzi na 4 biegu na reduktorze ale to tylko na małych obrotach powyżej 1200 obr sie wycisza
      Biorę pod uwagę że może ktoś kiedyś robił skrzynie i dobrze nie wyczyścił pozostałości
      Może ktoś z Was zna objawy rozsypanego łożyska igiełkowego w takiej skrzyni
      Pozdrawiam
×