Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
​Posiadam kombajn Claas Tucano 320 nowej generacji i mam problem z Adblue, że wyskakiwał błąd jakości Adblue, a Adblue było w porządku. Ktoś miał taki sam lub podobny problem. Proszę o odpowiedź.

Opublikowano

może adblue nie do końca było w porządku? ja leje z mausera i na żadnej maszynie nie mam problemów. kombajn taki jak twoj

Opublikowano

To powszechny problem i wielu posiadaczy Nowego wypasionego sprzętu. Wydali po kilkaset tysięcy na nowe klamoty ale nie wzięli pod uwagę że to nie stary Ursus gdzie lejesz paliwo, olej i jazda. Tu trzeba bulić systematycznie kasę na przeglądy i serwisy. W moich okolicach wśród znajomych jest tak samo. Jeden wydał 1,2 mln na maszyny a tylko kiedy go widzę to płacz ze musi tyle płacić za sewis i części ze jak miał Ursusy i bizony to było tanio.

Opublikowano

Zazdrość tyłek ściska? Sobie wsiadajcie na swoje bizony i się męczcie, wasza sprawa. Autor tematu ma problem to zapytał na forum, całe g nas obchodzą wasze poglądy czy opowieści kto co kupił, za ile i ile teraz wydaje na serwis. Po co pisać takie bzdety?

Opublikowano

Jak Ci przszkadza to nie czytaj. Ja piszę i ogólnym zjawisku kosztownego serwisu i utrzymania nowych maszyn rolniczych naszpikowanych do granic możliwości zbedną elektronika ale twój pusty łeb tego nie ogarnia. Jak niby ma mu ktoś pomóc przez te forum?Połączy się przez satelitę i skazuje błąd w systemie kombajnu? Czy wyśle smsa za 500+VAT z hasłem POMAGAM? Dzieci ogarnijcie się trochę-jeżeli miałeś pół bańki na kombajn wydaj 1,5 tyś na nowy czujnik Adblue i na serwis. A jak chcesz pozbyc sie ustrojstwa to dzwon do firmy to wywalą ci to na stałe i zmienia oprogramowanie silnika. To nie używany 25letni germaniec za 50tyś gdzie kilkadziesiąt kabelków, parę czujników a i tak jak coś nie działa to jedziesz dalej. Teraz nawsadzaną setki czujników, kilometry kabli i ch... wie co jeszcze.Jak zatnie się czujnik zamkniecia drzwi w kabinie to nie można silnika odpalić.

Opublikowano (edytowane)

Nikt nikomu nie zazdrości.Stać na maszynę to i stać na serwis.To są maszyny jak kolega pisze nasrane bajerami które wydają się bardzo potrzebne i ważne przy zakupie a potem pada czujnik i d*pa bo serwis ma 14 dni na naprawę a tu żniwa nie trwają 14 dni a stare gruchoty i tu nie pisze o bizonach tylko o innych czujnik siada a gruchot jedzie dalej.

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano

Pusty łeb... Inteligent się odezwał, przeczytaj sobie jeszcze raz pierwszy post w tym temacie. Człowiek ma problem, może ktoś miał podobny i mógł by mu jakoś pomóc, wytłumaczyć, od tego jest forum. Na pewno nie pomogą mu wasze wywody... Może i macie racje co do maszyn usranych elektroniką, zróbcie sobie inny temat i tam wylewajcie swoje żale.

Opublikowano

Problemem może być jeden z czujników Ad-Blue sprawdzający jakość spalin. Często potrafi sie "zaszronić" i wtedy przekłamywać wyniku testu. Wystarczy go przepłukać czystą wodą i maszyna będzie chodzić dalej. 

 

pozdrawiam

Opublikowano

Problemem może być jeden z czujników Ad-Blue sprawdzający jakość spalin. Często potrafi sie "zaszronić" i wtedy przekłamywać wyniku testu. Wystarczy go przepłukać czystą wodą i maszyna będzie chodzić dalej. 

 

pozdrawiam

To jest w starym typie ja mam nowy. 

Opublikowano

Serwis sprawdzał Adblue i wykasował błąd i do pewnego momentu wszystko było ok. Ten problem nie występuje tylko u mnie. Ma ktoś podobny problem ?

 

Tak właśnie jest serwis kasuje błąd i właściciela z kasy ale nie usuwa przyczyny błędu (dlatego bo  właściciel szuka po taniości, lub serwis nie potrafi poprawnie zinterpretować usterki i najłatwiej jest usunąć błąd).

 

Jakość każdego serwisu nie jest zależna od posiadanego sprzętu diagnostycznego tylko od profesjonalizmu załogi.

 

Kasowanie błędu to tak jak branie tabletki przeciwbólowej, nic nie dzieje się bez przyczyny.

 

To jest tak jak u znajomego w ciężarówce wyświetliło błąd AIR (powietrza) serwis wymienił osuszacz  i wykasował błąd za bagatela 800 zł  (błąd pojawił się ponownie po przejechaniu ok 1300 km), ale dorzucił też aby było dobrze wymienić sprężarkę i zawór APM (zawór główny zintegrowany z podstawą osuszacza) za kolejne 7000 zł/netto, zaryzykowaliśmy rozebraniem zaworu i wyczyszczeniem auto zrobiło już kilkadziesiąt tysięcy i błędu brak.

Opublikowano

Tak właśnie jest serwis kasuje błąd i właściciela z kasy ale nie usuwa przyczyny błędu (dlatego bo  właściciel szuka po taniości, lub serwis nie potrafi poprawnie zinterpretować usterki i najłatwiej jest usunąć błąd).

 

Jakość każdego serwisu nie jest zależna od posiadanego sprzętu diagnostycznego tylko od profesjonalizmu załogi.

 

Kasowanie błędu to tak jak branie tabletki przeciwbólowej, nic nie dzieje się bez przyczyny.

 

To jest tak jak u znajomego w ciężarówce wyświetliło błąd AIR (powietrza) serwis wymienił osuszacz  i wykasował błąd za bagatela 800 zł  (błąd pojawił się ponownie po przejechaniu ok 1300 km), ale dorzucił też aby było dobrze wymienić sprężarkę i zawór APM (zawór główny zintegrowany z podstawą osuszacza) za kolejne 7000 zł/netto, zaryzykowaliśmy rozebraniem zaworu i wyczyszczeniem auto zrobiło już kilkadziesiąt tysięcy i błędu brak.

To co trzeba zrobić w kombajnie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez gameplayakiho
      Witam.
      Zastanawiam się na zakupem ciągnika i mam problem z wyborem między Claasem Arion 430 oraz Valtra A114 lub N104
      ewentualnie New Holland T5.
       To będzie mój główny ciągnik więc zależy mi na wytrzymałości tego ciągnika dlatego moje pytanie który ciągnik był by najlepszy  w przedziale 100-120 KM
    • Przez artur04c
      Witam, Mam Claasa Airiona 640 i zauważyłem ze sam z siebie kręci się wałek odbioru mocy z tyłu choć jest wyłączony, jak go zahamuje to niby stoi ale po czasie lub po ponownym uruchomieniu silnika znów się kręci. Sytuacja jest wredna bo jak jadę z opryskiwaczem to mi zaczyna wałek kręcić i podczas transportu wiadomo co sie dzieje. Jakieś porady ? 
    • Przez POLAKPl
      Witam, potrzebuję instrukcji napraw claas ares 816 po polsku. Czy może ktoś tako posiada? 
    • Przez marekkucybala2
      Witam, posiadam od kilku lat kombajn zbożowy Claas Dominator 98sl. Nie było z nim wcześniej żadnych większych problemów. W tym roku problem polega na tym że kiedy chciałem wyjechać kombajnem to odpala ale nie chce jechać. Co może być przyczyną?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v