News
AdGraPL

Problem Adblue w Claas Tucano 320 (nowa generacja)

Polecane posty

AdGraPL    0

Witam.
​Posiadam kombajn Claas Tucano 320 nowej generacji i mam problem z Adblue, że wyskakiwał błąd jakości Adblue, a Adblue było w porządku. Ktoś miał taki sam lub podobny problem. Proszę o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kali2107    267

może adblue nie do końca było w porządku? ja leje z mausera i na żadnej maszynie nie mam problemów. kombajn taki jak twoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Tak to właśnie jest że stać na nowe kombajny i ciągniki a potem biadolić że coś nie tak a serwis kasuje i to grubą kasę za byle usterkę. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AdGraPL    0

Serwis sprawdzał Adblue i wykasował błąd i do pewnego momentu wszystko było ok. Ten problem nie występuje tylko u mnie. Ma ktoś podobny problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    1091

To powszechny problem i wielu posiadaczy Nowego wypasionego sprzętu. Wydali po kilkaset tysięcy na nowe klamoty ale nie wzięli pod uwagę że to nie stary Ursus gdzie lejesz paliwo, olej i jazda. Tu trzeba bulić systematycznie kasę na przeglądy i serwisy. W moich okolicach wśród znajomych jest tak samo. Jeden wydał 1,2 mln na maszyny a tylko kiedy go widzę to płacz ze musi tyle płacić za sewis i części ze jak miał Ursusy i bizony to było tanio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba5r    16

Zazdrość tyłek ściska? Sobie wsiadajcie na swoje bizony i się męczcie, wasza sprawa. Autor tematu ma problem to zapytał na forum, całe g nas obchodzą wasze poglądy czy opowieści kto co kupił, za ile i ile teraz wydaje na serwis. Po co pisać takie bzdety?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    1091

Jak Ci przszkadza to nie czytaj. Ja piszę i ogólnym zjawisku kosztownego serwisu i utrzymania nowych maszyn rolniczych naszpikowanych do granic możliwości zbedną elektronika ale twój pusty łeb tego nie ogarnia. Jak niby ma mu ktoś pomóc przez te forum?Połączy się przez satelitę i skazuje błąd w systemie kombajnu? Czy wyśle smsa za 500+VAT z hasłem POMAGAM? Dzieci ogarnijcie się trochę-jeżeli miałeś pół bańki na kombajn wydaj 1,5 tyś na nowy czujnik Adblue i na serwis. A jak chcesz pozbyc sie ustrojstwa to dzwon do firmy to wywalą ci to na stałe i zmienia oprogramowanie silnika. To nie używany 25letni germaniec za 50tyś gdzie kilkadziesiąt kabelków, parę czujników a i tak jak coś nie działa to jedziesz dalej. Teraz nawsadzaną setki czujników, kilometry kabli i ch... wie co jeszcze.Jak zatnie się czujnik zamkniecia drzwi w kabinie to nie można silnika odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Nikt nikomu nie zazdrości.Stać na maszynę to i stać na serwis.To są maszyny jak kolega pisze nasrane bajerami które wydają się bardzo potrzebne i ważne przy zakupie a potem pada czujnik i d*pa bo serwis ma 14 dni na naprawę a tu żniwa nie trwają 14 dni a stare gruchoty i tu nie pisze o bizonach tylko o innych czujnik siada a gruchot jedzie dalej.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba5r    16

Pusty łeb... Inteligent się odezwał, przeczytaj sobie jeszcze raz pierwszy post w tym temacie. Człowiek ma problem, może ktoś miał podobny i mógł by mu jakoś pomóc, wytłumaczyć, od tego jest forum. Na pewno nie pomogą mu wasze wywody... Może i macie racje co do maszyn usranych elektroniką, zróbcie sobie inny temat i tam wylewajcie swoje żale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Libero    16

Problemem może być jeden z czujników Ad-Blue sprawdzający jakość spalin. Często potrafi sie "zaszronić" i wtedy przekłamywać wyniku testu. Wystarczy go przepłukać czystą wodą i maszyna będzie chodzić dalej. 

 

pozdrawiam


Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych

Politechnika Warszawska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AdGraPL    0

Problemem może być jeden z czujników Ad-Blue sprawdzający jakość spalin. Często potrafi sie "zaszronić" i wtedy przekłamywać wyniku testu. Wystarczy go przepłukać czystą wodą i maszyna będzie chodzić dalej. 

 

pozdrawiam

To jest w starym typie ja mam nowy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    709

Serwis sprawdzał Adblue i wykasował błąd i do pewnego momentu wszystko było ok. Ten problem nie występuje tylko u mnie. Ma ktoś podobny problem ?

 

Tak właśnie jest serwis kasuje błąd i właściciela z kasy ale nie usuwa przyczyny błędu (dlatego bo  właściciel szuka po taniości, lub serwis nie potrafi poprawnie zinterpretować usterki i najłatwiej jest usunąć błąd).

 

Jakość każdego serwisu nie jest zależna od posiadanego sprzętu diagnostycznego tylko od profesjonalizmu załogi.

 

Kasowanie błędu to tak jak branie tabletki przeciwbólowej, nic nie dzieje się bez przyczyny.

 

To jest tak jak u znajomego w ciężarówce wyświetliło błąd AIR (powietrza) serwis wymienił osuszacz  i wykasował błąd za bagatela 800 zł  (błąd pojawił się ponownie po przejechaniu ok 1300 km), ale dorzucił też aby było dobrze wymienić sprężarkę i zawór APM (zawór główny zintegrowany z podstawą osuszacza) za kolejne 7000 zł/netto, zaryzykowaliśmy rozebraniem zaworu i wyczyszczeniem auto zrobiło już kilkadziesiąt tysięcy i błędu brak.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AdGraPL    0

Tak właśnie jest serwis kasuje błąd i właściciela z kasy ale nie usuwa przyczyny błędu (dlatego bo  właściciel szuka po taniości, lub serwis nie potrafi poprawnie zinterpretować usterki i najłatwiej jest usunąć błąd).

 

Jakość każdego serwisu nie jest zależna od posiadanego sprzętu diagnostycznego tylko od profesjonalizmu załogi.

 

Kasowanie błędu to tak jak branie tabletki przeciwbólowej, nic nie dzieje się bez przyczyny.

 

To jest tak jak u znajomego w ciężarówce wyświetliło błąd AIR (powietrza) serwis wymienił osuszacz  i wykasował błąd za bagatela 800 zł  (błąd pojawił się ponownie po przejechaniu ok 1300 km), ale dorzucił też aby było dobrze wymienić sprężarkę i zawór APM (zawór główny zintegrowany z podstawą osuszacza) za kolejne 7000 zł/netto, zaryzykowaliśmy rozebraniem zaworu i wyczyszczeniem auto zrobiło już kilkadziesiąt tysięcy i błędu brak.

To co trzeba zrobić w kombajnie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    641

ja bym opróżniał zbiornik ad blue na zimowo wiosenny przestój...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    87

Czy cebis sygnalizuje ty;lko złą jakość mocznika czy następuje obniżenie mocy silnika lub w następstwie przerwanie pracy silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niepokorny    3

Znajomy miał problem z jakością ad blue wszędzie było 28 % a tucano chce o ile pamiętam 32 %. Silnik osłab do tego stopnia że ledwo wrócił na bazę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin9908
      Witam, posiadam ciągnik CLAAS AXOS 340 CX. Jest w nim płyn chłodzący CLAAS Agri-cool. Czy można zmieszać go z innym płynem, np. K2 Kuler lub innym. Jest on zielony i czy przy wyborze brać to pod uwagę?. Z góry dziękuję za odpowiedzi
    • Przez LukmenTV
      chciałbym się dowiedzieć jak ustawić CIS w claasie arion 630 aby spowrotem po zatrzymaniu sie wracał do zadanego biegu. ustawiłem podstawowy bieg C2, jadę przełączam biegi az do D6 i po zatrzymaniu wraca mi tylko do D1 a nie C2. z D1 ciężko jest ruszyć i za kazdym razem musze klikać biegami w dół. nie mam pojęcia juz jak to ustawić. wchodziłem w kazdy folder na wyświetlaczu i nigdzie nie ma nic aby to ustawić.
    • Przez Miro010
      kupię klamkę drzwi lub samą wkładkę zamka do claas ares pozdro
    • Przez ChiquitaB
      Witam. Mam problem z mechanizmem siatki, otóz wałek ten gumowy ciągle się kręci i podaje siatkę, te pręty które ja naciągaja ciagle chodza góra dól i nawet nie chcą jej pociagnac tylko kreci sie sam mechanizm caly. Na jesieni nie bylo tego problemu. I jeszcze jedno pytanko, ten sierp ktory ustala ilosc owiniec siatka nie chce wskakiwac do konca i staje na malej ilosci owiniec, jak dam obroty na 2.5tys to przewaznie doskoczy do zadanej ilosci owiniec.
      Pomoze ktos cos?
    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam wszystkich!! Stoję przed trudnym wyborem, Kombajnu. Mam do wyboru claasa dominatora 98 i new Hollanda tx32. Znacie jakieś opinie ,wady i zalety tych kombajnów ?? Tyle co wiem to Claasy z dostępem do części nie ma problemu , ale znowu ten silnik za kabiną i widać dużo spalonych. new Holland znowu gorzej z częściami, I to by było na tyle co wiem o tych kombajnch. Kombajn będzie pracował na powierzchni minimum 30ha wciąż ze stałym wzrostem. Puki co posiadam mdw fortschritt e514 i szczerze nie polecam tego kombajnu
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj