Polecane posty

kumarzysta    0

Witajcie, interesują mnie głownie te 3 modele belarusa 952 czyli 2 w metalowej masce, 4 w plastiku oraz 5, ewentualnie 820. Co jest najlepiej zakupić oraz gdzie takowy zakupić, aby była jeszcze ta gwaranacja, ja jestem z pólnocy Polski, okolice Kętrzyna. 

Chciałbym w ciagniku prostotę, czyli rzędowa pompa, 1obwodowa instalacja hamulcowa. 

Jak wyglada kabina wewnątrz, druga osoba się zmieści w niej czy nie za bardzo?  Ciągnik będzie służyć zapewne w turze bo jest gospodarstwo nastawione na bydło mleczne oraz zboża (myślę nad zakupem w hydramet giżycko chyba że są osiągalne tańsze) oraz robić w polu(gruber, pług 4skibowy bo taki aktualnie posiadamale myslę nad 5, bo zapewne pociagnie chodź mam często iły, a lżejsza ziemia to rzadko, 385 z 4 staje dęba, 914 powoli idzie na tej ziemi, a podczas siania jeśli się uda uprawić to często są takie grudki zparę cm, reszta to skała) i transport, do prasy posiadam 385. Czy ten ciagnik podoła w agregacie uprawowo siewnym 3m? jesli tak to jakim? 

Z tego co cztałem należy wziąść z monobloku, szerokim ogumieniem i krzyżakowym moscie. Jakie są zalety, róznice pomiędzy modelami oraz jakieś kontakty posiadacie do firm które to sprzedają na kredyt z gwarancją?  Przepraszam za kiepskie sformułowanie zapytania, niestety humanistą nigdy nie byłem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kumarzysta    0

o miejsce dlapasażera się pytam, bo widuję czasami chłopaków którzy wozą drewno z lasu i jest ich zawsze 2 w kabinie i nie wiem jak tam jest z miejscem dla 2 osoby:) 

brać wersje 952 czy lepiej poprzestać na 820? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    520

Z tyłu jest kanapa, na dwie osoby zarejestrowany jest... my na spokojnie po 4 osoby w kabinie mieściliśmy się, jak masz okazję to bierz 952.5 będzie dobrym koniem, do transportu szybki i ekonomiczny a pracach polowych również, jedyną wadą ich jest ze mają słabe jakości uszczelnień, ale to jest Pikuś... ale jeszcze jak udało by ci sie dostać wersje z rewersem do tura to bajka :D Powodzenia :)
kredyt popytaj u dilera, cóż i części nawet będą tańsze niż do 385, w uprawowym na spokojnie tylko odpowiednie dociazenie trzeba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kumarzysta    0

czym modele 2,4,5 się róznią? z tego co udało mi się dopatrzeć jednak 5 posiada już dodatkowe adblue i inne bajery, a to mi jest potrzebne jak kotu dzwonek:) 

co do delerów znazłem najblizej aktualnie tylko agrogrand z Czarnej Białostockiej, są jeszcze inni gdzieś w Warm-Maz lub okolice województwa? 

Edytowano przez kumarzysta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Delbeta    4

Ja posiadam 952.4 i 820 z 2016 jak ma być do tura to bierz 952 biegi gladziej wchoda bo synchronizowana skrzynia ja mam akurat tura na 820. I czasami nie idzie wbić wstecznego jak się chce szybko przebić .

PS jakis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kumarzysta    0

Kogo polecacie, u kogo zakupić?

 

doszedłem czym róznią się te ciagniki 952.2/3/4/5 

Z tego co czytam monoblock ma pewną przypadłość, że szybko się grzeje na siłowej oraz nie działa opuszczanie, w tematach mało co o tym jest wspominanie, mógłby ktoś rozwinać?

 

Może ktoś ma jeszcze jakieś doświadczenia z 952.4 ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Delbeta    4

Znaczy na monobloku nie masz docisku i z lekka maszyna po prostu wolniej opada a z tym grzaniem to u mnie to nie występuje ale pewnie zacznie się za jakiś czas :P
Ja mam w planach wymianę rozdzielacza na zwykły jak tylko zacznie się jakiś problem z podnoszeniem tak jak i w dwóch pozostałych belarusach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Delbeta    4

Znaczy oralem nim 40 ha i dzień w dzień podnosił pług bomet 5 skibowy z podwyższoną slupica i nic takiego nie mialo miejsca żeby się grzał chodził cały czas tak samo jedynie jeden uszczelniacz wypchnelo na siłowniku ale od początku ciekl wiec musial być w fabryce źle złozony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emergency12    8

Witam. Odświeżam temat. Mam pytanie do użytkowników belarusów z serii 952. mieliście problemy z wałkiem? chodzi o taśmy przekazujące moc. Podobno długo nie wytrzyma pracując przy belownicy czy rozrzutniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj