Skocz do zawartości
zwc18

JUMZ Problem z WOM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Jumz
zwc18    1

Witam 

Panowie mam problem a mianowicie zablokowała mi się dźwignia od załączania WOM-u :/ 

Przy próbie załączenia słychać delikatny zgrzyt i nic z tego 

Proszę o pomoc sugestie 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SajzPL    27

A próbowałeś włączyć wom na wyłączonym silniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zwc18    1

Tak próbowałem i nic z tego a z tym sprzęgłem to mnie załamałeś bo to koparka 
Dodam iż mam ją może z tydzień i nic nią jeszcze nie robiłem lecz podczas testowania normalnie załączał i rozłączał uprzedni właściciel bo były problemy z paleniem 
Tu wina leżała po stronie rozrusznika który wczoraj wymieniłem na szybkoobrotowy i jak to kolega powiedział jeden problem z głowy 
Widać zapeszył :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    175

U mnie pomiędzy sprzegłem a drążkiem od biegów Masz jeszcze jeden pedał taki mały i wtedy naciskasz jego jedną nogą a drugą sprzęgło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zwc18    1
(edytowany)

U mnie jest jedynie taki mikrus ale to od regulacji pochylenia kolumny kierownicy 
Jedyne co mnie tam zastanawia to taka mała wajcha przy drążku zmiany biegów a mianowicie do czego służy ? 

Panowie macie może jakiś schemat tego WOMu tzn jak to jest dokładnie poprowadzone bo być może taka sytuacja iż coś zamarzło gdyż w kabinie był dosyć ciepło a mianowicie na tyle iż naniesiony śnieg na butach topniał 

Sam już nie wiem :/ 

Czy da się odkręcić podłogę w kabinie w jakiś magiczny sposób ? tak by nie było konieczności jej zdejmowania w razie wyższej konieczności

Edytowano przez zwc18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zwc18    1
(edytowany)

Wchodzi cały lecz z początku tak jak by był niewładny parę centów tzn dopiero po chwili czuć opór 
Kolega zwrócił na to uwagę iż "jakoś dziwnie chodzi to sprzęgło" a sam miał jumza tyle że budowlanego 

Dzięki wielkie za zainteresowanie panowie problem rozwiązany :)

Okazał się być banalny a mianowicie wystarczyło pokręcić delikatnie rozrusznikiem bez gazu za radą kolegi i wajcha elegancko weszła bez najmniejszego oporu

Można zamykać 

Pozdrawiam załogę 
 

Edytowano przez zwc18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



    • Przez Nikita_Bennet
      Witam ponownie.
      Dopiero co przyszły świece żarowe i miałem się do tego brać ale najpierw chcieliśmy coś z pszenicy zasiać. Skończyliśmy sianie kawałka (jesteśmy w połowie) ale już zjeżdżając z pola (4km) było słychać tak jakby stukanie między silnikiem a skrzynią biegów. Słychać po obu stronach ciągnika, bardziej metalicznie po prawej tam gdzie jest ten element/obudowa w który wchodzi dźwignia załączania przedniego napędu. Najgorsze że ostatnio musieliśmy kończyć talerzowanie MTZ952 a nie Zetorkiem 10145 bo tam padł mi alternator. Wyszło wtedy że trochę słabo napęd w MTZcie ciągnie ale człowiek pomyślał że pewnie tarczki trza dociągnąć.
      Co może być?
      Ogólnie na jutro plan jest taki aby spuścić olej ze skrzyni i zobaczyć czy nie ma opiłków lub śmieci, spróbować przez otwór z lewej strony, ten od smarowania sprzęgła zobaczyć czy coś nie walnęło przy sprzęgle choć tam niewiele widać, zwalić prawe koło i zdjąć tą przystawkę od napędu, sprawdzić czy tarczki są dokręcone bo to i tak muszę zrobić.
      Jakieś inne sugestie??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.