Marcin

Zamiennik oleju Ambra Multi G

Polecane posty

Mario35    2

Witam. Co sadzicie o oleju Total dynatrans mpv czy będzie można zalać nim skrzynie w NH t5050. Pytam może ktoś ma zalany taki olej i się wypowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

To dobry olej, jest to to samo co claas agrishift, podejdzie do wszystkich skrzyń z mokrymi sprzęgłami, sam stosuje go w case powershift i spełnia on normy fabryczne case, jest jeszcze masa innych odpowiedników każdej firmy np. mobil fluid 424.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    37

Ja do swojego TD90 zalałem do skrzyni i przedniego mostu oraz piast olej Akcela HY-Tran. Mam jeszcze ciągnik case obie maszyny będą pracowały z tymi samymi maszynami wiec olej z hydrauliki i tak by się zmieszal.
Ja do swojego TD90 zalałem do skrzyni i przedniego mostu oraz piast olej Akcela HY-Tran. Mam jeszcze ciągnik case obie maszyny będą pracowały z tymi samymi maszynami wiec olej z hydrauliki i tak by się zmieszal.


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    37

W instrukcji miałem napisane ze w moscie i piastach z przodu nalezy zalac olej Ambra Multi G, czyli taki sam jak w skrzyni


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    37

W Case w piasty i oś oczywiscie zalałem 80W90 oryginał akcela. Myśle ze w NH Hy-Tran w skrzyni nie zaszkodzi. Oba oleje sa bardzo dobre jakosciowo

Edytowano przez Lukas85

Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chleb0    0

Witam, po zakupie TS 135A miałem ubytek oleju, nie mam pojęcia jaki tam jest wlany, wiec zakładając że orginał , pokazałem specyfikacje w Grene i polecili mi fuchs stou mc 10w40 taki też zakupiłem, po teście w małej bańce zmieszaniu tego co mam w ciągniku i nowego zmiksowaniu, nic się nie pieni ani nie zważyło się tylko wymieszało. Co sądzicie o tym oleju do NH ? Sprzedawca mi mówił że mogę go i do skrzyni i do silnika lać bo to jakiś uniwersalny, tani nie był ponad 100 5 litrów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alvaroalvaro78    141
Napisano (edytowany)

"Co jest do wszystkiego..." to wg. mnie jest olej do skrzyni, do silnika bym go nie lał. Kolejna sprawa to to że do Twojego instrukcja przewiduje 15 a nie 10tkę nie wspominając już o tym że masz sporo mth tym bardziej mineral a nie pół syntetyk...

Edytowano przez alvaroalvaro78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chleb0    0

Dzięki, więc tylko do skrzyni i wleje go teraz na dolewkę, przy wymianie, wszystko na ambra takie jak zaleca instrukcja. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    37

Moim zdaniem dobra zasada po zakupie to wymiana wszystkich olei. Nie wierze w to jak w jakichś ogłoszeniach widziałem "po wymianie płynów" szczególnie jeżeli sprzedaje handlarz. Za oleje do swojego Case zapłaciłem około 3 tys  wątpie czy jakis handlarz dołoży tyle do przedawanej maszyny, chyba że wleje byle co oby tylko na miarce był poziom


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

Witam mam NH T5060 i będe zmieniał olej w skrzyni, obecnie mam zalany ambra multi g, mam dwa inne ciągniki zalane olejem JD hy -gard.czy te oleje mogą się mieszać, NH jest z turem i jak bym chciał zmienić na inny np hy-gard to musze wszystki olej z tura również pospuszczać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Olej Hygard spełnia normę koncernu CNH MAT3525 więc nie powinno być problemu. Zamiast Hygarda warto zainteresować się tańszym Shellem S4 TXM, który to prawdopodobnie produkowany dla JD pod nazwą Hygard.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzesiekc
      Witam czy ma ktoś schemat lub wie jak złożyć membranę zaworu wabco od pneumatyki ? 

    • Przez ppiotr
      Po rozgrzaniu ciągnika zanikają hamulce, pedał wpada w podłogę a następnego dnia  hamulce już są, i tak codziennie, może ktoś miał tak w T4 ?
    • Przez adam1968z
      Witam mam pytanie czy w NH 8260 można jakoś obejść zmostkować czy coś podobnego sworznie siły uciągu bo wywala błąd nr 14 i nie działa EHR. Proszę o podpowiedzi.
    • Przez Morela15
      Witam 
      Dziś podczas pracy z wozem asenizacyjnym wyświetlił mi się błąd 5034 i obrazek ciągnika z wałkiem, wom nje da sie włączyć. Ciągnik to t5.110 z tego roku 
      Mial ktoś taki błąd?
    • Przez Paweł95
      Witam.Jestem nowy na forum mam problem z new holland td5.85 ciągnik nie chce grzać a temperatura skacze raz w gore raz w dół.Wie ktoś może jaka jest przyczyna??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj