Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Montując to wszystko razem jest bardzo duze ryzyko uszkodzenia simeringu.

Nie uszkodzi się uszczelniacza, najlepiej jak dwóch podniesie zwolnicę na rurce, a trzeci celuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    8

@kundys odkręć pompkę i wkręć koniec popychający tłoczek pompy.

 

zrobilem juz wcześniej tak, panowie z tego co widze poprostu krótka pompa jest do wymiany, z tego co dobrze pamiętam to właśnie lewy pierwszy przestał hamować, a poza tym jak lekko podpompuje i szybko nacisnę lewy to mrugnie stop, jak obydwa nacisne jest podobnie, i mruga jak jest przy końcu, a jak dociskam bardziej to gaśnie, a czujnik dobry bo sprawdzałem, pedał lewy się poddaje, a prawy nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

noxes    0

@seweryn20, chodziło mi o to czy da się oddzielić pochwę(wałek z wielowypustem będen szczęki i cylinderek) od zwolnicy. Całość jest dosyć ciężka i jest to kłopotliwe w zamontowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
noxes    0

Trudno dam radę :) Ale nareszcie będę miał dobre hamulce. Zostanie jeszcze sprzęgo do zrobienia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

He he dokładnie. Kretynina? Kreatyna? Jak to się nazywa dla sterydów? Wora zjedz i założysz ale ogólnie polecam użyć głowy. Tylko w całości się da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Kurczak,ryż i kreatyna zrobi z ciebie.... No kto zgadnie ? :)

 

A nawiązując do tematu...To da się założyć taśmę od ręcznego nie zdejmując zwolnicy? bo ja na prawym kole ręcznego nie mam.A u mnie wszystko musi działać. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Ja mam przerobiony ten dekielek styłu i

kiedyś rozebrałem aby założyć nowe cięgno do blokady

i potem aby założyć taśme przerobiłem ten dekielek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

da sie

jak bedziesz mial szczescie t ouda Ci sie w godzine, jak nie to sie zdenerwujesz i dasz sobie spokoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291
:) Ok dzięki za odpowiedź.Ale i tak raczej zdejmę kiedyś tam zwolnice bo blokadę też zrobię i uszczelniacz wymienię bo mi trochę cieknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    8

Panowie ciągnik sam nabija butlew miarę szybko, nawet na wolnych obrotach, a gdy podłącze go do przyczepy to strasznie opornie dobija to powietrze, a układ w przyczepie jest szczelny, czyściłem zawór sterujący i nie wygląda aby coś było nie tak, jak już nabije tą butle to hamuje... jak sprawdzić czy sprężarka dobrze "bije"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

Kompresor w 60-ce nie jest specjalnie wydajny. Najprościej było by porównać z innym ciągnikiem. Ale możesz zrobić inaczej żeby sprawdzić drożność od zaworu hamulcowego do bani przyczepy. Podłącz przyczepę, zaciąg ręczny i nabij ciśnienie do butli ciągnika. jak spuścisz ręczny powietrze ma ruszyć do butli przyczepy. i to dość szybko. Jeśli się tak nie stanie coś stawia opór.

Ale raczej wydaje mi się że kończy się sprężarka. Łokropnie rzyga wtedy olejem w stronę butli jak padły pierścionki. Jak nieszczelne są zaworki w głowicy też spada wydajność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    8

na pewno sprężarka, bo wg instrukcji pompuje 90l\min u mnie w życiu tak nie pójdzie drożność jest na pewno ok bo ucieka moment powietrza. Od czego zacząć wymianę?same pierścienie by były czy szkoda próbować? głowica jest ok, przynajmniej jak mam ją rozebraną dmucham powietrze to zamyka zawory i otwiera jak dmucham w drugą stronę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

Zdejmij głowicę sprężarki, wyjmij cylinder i zdejmij pierścienie. Sprawdź wizualnie zużycie. Jeśli na cylindrze jest rowek wymiana wszystkiego, jeśli nie włóż do niego same pierścienie. Luz na zamku większy nić 0,5mm wymiana pierścieni. Skontroluj sworzeń i korbowód. Zaworki sprawdź dokładnie na szczelność. Zaworki zawsze się otwierają ale nie zawsze szczelnie zamykają. W instrukcji napraw są fajnie wymiary opisane.

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    42

Jeśli jest taki minimalny kołnierz na cylku to może to być powodem że słabo nabija powietrze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Chłopaki nie wiecie jakie szybkozłącze mają ciągniki siodłowe?? Mam taki przewód z szybkozłączem od ciągnika siodłowego i nie wiem jakie ono jest miękkie czy twarde. Mam szybkozłącze czerwone.

Edytowano przez Misiaul

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    176

To widać czy jest miękkie czy twarde.

Miękkie jest z zaworem który można wcisnąć a twarde tylko z uszczelką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Mam problem, ponieważ hamulce w lewym kole dobrze mi nie odbijają i co najlepiej zrobić ? Wiem że przy pompce jest śrubka ale nie wiem czy trzeba ją wkręcić czy wykręcić ?

Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

Między bolcem a cylinderkiem pompki ma być luz. Ustaw na 2-3 mm i tyle. O ile to jest powodem to pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez krzys924
      witam... co może być przyczyna tego iż gdy c360 postoi parę dni to gdy go odpalam i wrzucę jaki kol wiek bieg do przodu i puszcze sprzęgło to lewe tylne koło stoi w miejscu a prawe rwie do przodu i nie mogę ruszyć ,dopiero jak wrzucę wsteczny to koło sie odblokowuje? co jest tego powodem??
    • Przez Maciek90
      Jak napełnić zbiornik powietrza w C-360. Próbuję i próbuję, ale jakoś mi to nie wychodzi.
    • Przez tomi81ggd
      witam ,czy moze ktos mi pomoc kupilem i zalozylem nowy czujnik stopu w c-360 i nacisnolem pedal hamulca i nowy czujnik pekl i olej wylecial .dwa nowe czujniki tak rozerwalo jaka jest przyczyna ,dodam ze dwa miesiace temu wymienilem nowe pompki hamulcowe.
    • Przez benyk123
      Witam!
      Mam pytanie czy da się przerobić hamulce w Ursusie C-360?
      Myślę nad tym aby wyrzucić wyrównywacz i przewody hamulcowe bezpośrednio połączyć do pompek hamulcowych
      Ogólnie mam problem jedno kolo bierze inne nie,wymieniłem wyrównywacz i dwa razy cylinderki oryginał czeskie,
      mam dość tych hamulców w mojej C-360.
      Mechanik mi znany długo zajmuję się remontami i mówił żeby wypierniczyć ten wyrównywacz.
      Czy da się wkręcić te przewody hamulcowe co idą do cylinderków w miejsce gdzie wkręca się czujnik stopu
       
      Z góry dziękuję liczę na rady,
      dodam że mam dwie krótkie pompki, a przewody dałoby chyba radę wygiąć
    • Przez peter779
      Witam mam takie pytanie posiadam traktor sam z silnikiem andoria  i dyfrem ze stara razem z kolami. Miąłem problem z hamulcami ponieważ było trzeba 2 razy naciskać na pedla żeby cos zaczęło hamować   pompka jest z c360 , w zbiorniczku z plynem hamulcowym był jakiś dziwny płyn bo pachniał spirytusem wlałem nowy płyn dot 4 ale teraz niema wcale hamulca jaka może być przyczyna???
×