Polecane posty

SipmaZ224    81

Krótka z przodu ciągnika dłuższa z tyłu ciągnika. Patrząc z boku ciągnika. Tak podaje katalog.

 

 

Gdzie znajdę ten katalog?

Mógłbyś jeszcze mi powiedzieć z której strony szczęki okładzina powinna być krótsza? Od tłoczka? Czy od sworznia?

Bo mam założone dwie długie szczęki i nie wiem z której strony ją uciąć,a zapomniałem jak było z przy drugiej stornie :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Katalog znajdziesz w internecie:

-katalog części

-instrukcja obsługi

-instrukcja napraw

Albo w Agromie na 20 zł każdy


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Tylko że w tych w necie nie mogę znaleźć tego zdjęcia z której strony ma być dłuższa okładzina, mógłbyś spojrzeć u siebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

No rzeczywiście nie widać...A nie wiem jak tam powinno być.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Wyczytałem w tym temacie gdzieś na początku, że jest dwie rożne szczęki, współbieżna i przeciwbieżna. A różnią się tylko długością okładziny, jedna z nich powinna mieć krótszą okładzinę od dołu, czyli od sworzni, niestety dowiedziałem się o tym za późno i uciąłem od góry :wacko: z tym, że w nowszej zwolnicy była już założona krótka i długa, a w starszej były dwie długie i nie wiem czy to ktoś przez swój błąd tak założył czy były dwa rożne warianty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

No to możliwe ale teraz montuje się 2 jednakowe tj. na foto wyżej, wiem to stąd że sprzesałem już kilkaset szczęk od różnych producentów i nie spotkałem się jeszcze żeby były krótkie i długie. Teraz wszyscy montują tj. na foto dwie jednakowe i jest wszystko jest ok. sam mam u siebie tak założone i hamulce mam takie że koło stoi w miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master228    0

Ej panowie, kto mi powie jak krok po kroku wymienic szczeki w c 360 ?

Prosze o pomoc jestel lajikiem w tym temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

dokladnie juz nie pamietam, ale z grubsza: zdejmujesz blotnik, zwolnice razem z pochwa

dalej juz sam sie domyslisz, chyba trzeba zdjac jeszcze beben i uchwyt od szczek, wybijasz bolce, zdejmujesz sprezyny, dajesz nowe i skladasz


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy wymiana przewodu hamulcowego jest związana z ryzykiem urwania śruby od strony cylinderka? Czy wtedy pozostaje tylko zrzucenie zwolnicy? Rozumiem, że normalnie wymiana przewodu nie wymaga dostępu do środka pochwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ryzyko urwania śruby przy odkręcaniu zawsze istnieje, jednak przeważnie jak już, to prędzej przewód się ukręci, ale jak jest i tak do wymiany, to nie Masz czym się przejmować. W razie urwania śruby, to zwolnica na bok, bo cylinderka inaczej nie wymieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter1081    0

Mam problem z hamulcami w C-360. Pompki nie pompują ponieważ płyn wraca do zbiorniczka. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wyrobiony uszczelniacz na tłoczku. Wciskając pedał tłoczek zamyka kanał zasilający w płyn i wytwarza ciśnienie. U ciebie pierwszy uszczelniacz jest zużyty i koło niego wraca płyn do zbiorniczka. Z racji ceny pompek nie warte regeneracji. Wymiana.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak nie zrobisz przy braku jednego z pompki się leje a drugiego nie robi ciśnienia. Płyn cofie do zbiorniczka.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraj1982    1

Witam. Mam zamiar przerobić hamulec w C-360 tylko na krótką pompkę, ponieważ i tak nie używam rozpiętego, a hamuje mi nierówno. Czy ktoś mógłby "łopatologicznie" napisać co kupić i jak przerobić. Z góry dziekuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

trojnik

jedz gdzies dorobic, bo raczej takiego czegos nie dostaniesz


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Trójnik nic mu nie da, za mała pompka hamulcowa by skutecznie hamowała ma dwa koła.

Pewnie ma 2 pompki hamulcowe i warto pamiętać, że w tej prawej jest wbudowany korektor siły hamowania.

 

W pierwszej kolejności odpowietrz układ następnie sprawdź działanie obu pompek a jak to nie będzie to ,to sprawdź okładziny hamulcowe. Mogą być zaolejone lub zdarte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraj1982    1

Może niedokładnie opisałem. Obie pompki są oryginalne z 85 r. i juz zaczynają wypuszczać płyn, przez co muszę dolewać. Dodatkowo lewe koło czasem po hamowaniu się blokuje, i muszę nacisnąć sam prawy pedał żeby pusciło. Dlatego postanowiłem zrobić remont i po przeczytaniu prawie wszystkich postów doszedłem do wniosku, że najlepiej zrobić tak jak pisze "seweryn20" i zrobić oba koła na jednej pompce. Nie uzywam rozpietego hamulca, wiec po co sobie komplikowac. Tym bardziej, ze podobno duzo lepiej sie hamuje. Dlatego prosze o porady co kupic i gdzie zalozyc. Jezeli chodzi o zaolejenie, to wczoraj podciagalem tasmy od recznego i wszystko jest suche. Jutro mam zamiar zakladac alternator, wiec bede w sklepie z czesciami i wszystko bym sobie kupil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na Twoim miejscu wymienił bym obie pompki bo i tak są do wymiany z racji przecieków.

Co do taśm hamulcowych to słusznie zauważyłeś,że korzysta z nich hamulec ręczny tylko i wyłącznie i są na zewnętrznym obwodzie bębna.

Wewnątrz bębnów hamulcowych są szczęki z których korzysta układ hamulcowy nożny.

 

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/8437

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/8436

Razem z płynem hamulcowym zamkniesz się w 150 zł

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

dorob ten trojnik i zostaw/wymien krotka pompke, bedzie lepiej niz na 2, wystarczy poczytac kilka stron wczesniej,

@KRISTOFORn a dalczeg omialaby nie dzialac na oba kola, przeciez w 4011 byla jedna i jakos dzialaly hamolce,


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No tak, była jedna ale większa od tej co jest w C- 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie dotyczącej pompki hamulcowej . Leciała mi pompka hamulcowa stara i wymieniłem ją na nową (dostałem kiedyś taki leżak magazynowy) i widzę , że przepuszcza i tutaj moje pytanie ? Czy warto wymieniać same uszczelnienia czy może wymieniać od razu całą pompkę ? Pompka niby nowa , ale pewnie uszczelnienia szlag trafił  I najlepiej jakiej firmy kupić ?  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj