Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1.Jaka jest przyczyna gdy hamulce są spięte to nie biorą równo?

2 jaka przyczyna jest gdy hamulec jest miękki ,po podpompowaniu jest twardy

3 gdy hamulec trzyma, to odrazu winny jest cylinderek ,czy może być pompka 

Opublikowano

wywal tą pompkę z wyrównywaczem i zrób układ na jednej krótkiej, rozwiąże to większość Twoich problemów
znając jakość części ciężko stwierdzić co może być przyczyną, choć na dzień dobry wypadało by obstawiać cylinderek

  • Thanks 1
Opublikowano
9 godzin temu, Mateusz320 napisał:

1.Jaka jest przyczyna gdy hamulce są spięte to nie biorą równo?

2 jaka przyczyna jest gdy hamulec jest miękki ,po podpompowaniu jest twardy

3 gdy hamulec trzyma, to odrazu winny jest cylinderek ,czy może być pompka 

Napewno są nie odpowietrzone to na dwa pierwsze pytania zaś na trzecie to jeszcze może być wina szczek,  sprężyny,  a nawet kiedyś się spotkałem ze był krzywy ten trzymak cylinderka i też trzymały.

  • Thanks 1
Opublikowano
10 godzin temu, Mateusz320 napisał:

1.Jaka jest przyczyna gdy hamulce są spięte to nie biorą równo?

2 jaka przyczyna jest gdy hamulec jest miękki ,po podpompowaniu jest twardy

3 gdy hamulec trzyma, to odrazu winny jest cylinderek ,czy może być pompka 

Po między pompka a pedałem masz regulacje sprobuj podregulować powinno pomóc w sprawie nie równego brania chamulcow jak i w kwestii że hamulec trzyma, poluzuj śrubkę ta pomiędzy pompa a pedałem odpowiednią do kola które trzyma.

Opublikowano

Witam  czy ktoś ma zdj jak prawidłowo powinna  być zamontowana  taśma hamulca ręcznego , pytam ponieważ rozebrałem ją ,wszystkie sworznie wyczyściłem ,nasmarowałem i po złożeniu i zamontowaniu nie mam pewności czy dobrze złożyłem 

Zdj jak jest teraz 

Bardzo proszę o zdj bo w poniedziałek chciałbym to złożyć 

IMG_20231125_154651.jpg

IMG_20231125_154646.jpg

Opublikowano

Proszę o pomoc, wymieniłem pompki hamulcowe i próbuje odpowietrzyć i w ogóle jakby płynu nie chciało zaciągnąć ,czy pompki same też trzeba odpowietrzyć np. poprzez odkręcenie przewodu żeby zaciąglo?? Pedały caly czas są bez oporu a przecież powinny się robić twarde,dzięki;)

Opublikowano

jak prawidłowo ustawić ten sworzeń/popychacz pompki? czytałem że tam ma być zachowany jakiś luz (jaki?) i jak to zrobić - na czuja czy kręce aż poczuje opór i potem 2-3 obroty do tyłu?mało tam widoczności przez ta osłonkę. może jest gdzieś w instrukcji sposób regulacji? Dzięki!

obraz.png.8f4ceca93fac36a223b0e63d93f77442.png

Opublikowano (edytowane)

A no teraz sie wczytalem w ten temat od poczatku i faktycznie polecacie 1 pompke krotka. Doczytalem tez o trójniku ale jeszcze sie nie dokopalem jak to podlaczyc wszystko + czujnik zeby dzialal. Nie zalezy mi na rozdzielnym hamowaniu kół. Podpowiesz?

Edytowane przez Celownik07
Opublikowano
5 godzin temu, Celownik07 napisał(a):

A no teraz sie wczytalem w ten temat od poczatku i faktycznie polecacie 1 pompke krotka. Doczytalem tez o trójniku ale jeszcze sie nie dokopalem jak to podlaczyc wszystko + czujnik zeby dzialal. Nie zalezy mi na rozdzielnym hamowaniu kół. Podpowiesz?

Do krótkich pompek załóż wyrównywacz od ciężkiej serii Ursusa ;)

Opublikowano
23 godziny temu, Celownik07 napisał(a):

A no teraz sie wczytalem w ten temat od poczatku i faktycznie polecacie 1 pompke krotka. Doczytalem tez o trójniku ale jeszcze sie nie dokopalem jak to podlaczyc wszystko + czujnik zeby dzialal. Nie zalezy mi na rozdzielnym hamowaniu kół. Podpowiesz?

 

Opublikowano (edytowane)
22 godziny temu, macius11157 napisał(a):

Jak jest wszystkie dobrze to pompki cylinderki okładziny bębny hamulce w 360 działają beż zarzutu..

Zgadza się, wszyscy robią jeden podstawowy błąd przy zakładaniu pompek i dlatego nie mogą odpowietrzyć, lub zaraz coś z nimi nie tak, to nie jest wina samych pompek, ja nie mam żadnych problemów z tym, no ale tu są same fachofce", także zmieniajcie dalej pompki.

Edytowane przez Desperado
  • Like 1
Opublikowano
2 godziny temu, izydor6280 napisał(a):

taki mądry to pokaż nam dobre części do tego układu, bo nawet tak polecane słowackie to loteria i czasem NN za połowę ceny wytrzyma kilkanaście lat a nie kilka minut jazdy

Zawsze zakładam słowackie i te 5 lat chodzą  cylinderki. Pompki zmieniane ponad 15 lat temu i chodza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v