kraker

Pneumatyka - instalacja pneumatyczna do przyczep

Polecane posty

trq    1

Witam. A ja mam takie pytanie, jakie ciśnienie powinno być w układzie pneumatyki w MF 255, lub inaczej przy jakim ciśnieniu powinien zadziałać zawór który "spuszcza" powietrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

Panowie odswiezam temat. Mam taka myśl żeby zastosować zwykły zawór kulowy zamykany poprzez linke podłączoną do pedału hamulca. Byłoby prosciej założyć taki zawór niż np od C330. Zdołoby to egzamin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Panowie odswiezam temat. Mam taka myśl żeby zastosować zwykły zawór kulowy zamykany poprzez linke podłączoną do pedału hamulca. Byłoby prosciej założyć taki zawór niż np od C330. Zdołoby to egzamin?

Dlatego że za duży jest przepływ powietrza i nie było by regulacji siły hamowania,hamowała by na full albo wcale.

Otwory wewnątrz oryginalnego zaworu mają średnicę nawet 1mm.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

Witam mógł by ktoś wrzucić mocowanie sprężarki do mf i jaki zawór najlepiej wybrać jakiś typu c 360 czy lepiej hydrauliczno-powietrzny i gdzie go podłączyć ? gdzieś przy pompkach hamulcowych ? ktoś pisał że są jakieś nietypowe rurki miedziane gdzie takie coś kupić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4728

Jeśłi macie układ hamulców hydraulicznych nie porściej kupić dwa siłowniki i trochę węża do przyczepy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Ja sam zrobiłem podstawę pod sprężarkę w 3060 w miejscu gdzie jest sprężarka od klimy. Tak jak kolega wyżej pisze łatwiej zrobić na hydrauliczne niż pneumatykę szczególnie na zaworach od c-360 moja próba zakończyła się brakiem pomysłów na montaż tego zaworu i se odpuściłem a kupno zaworu hydrauliczno-pneumatycznego nie opłaca się przy tak niewielkim stopniu użytkowania przyczepy na publicznych drogach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

Ja sam zrobiłem podstawę pod sprężarkę w 3060 w miejscu gdzie jest sprężarka od klimy.

Jeśli możesz to zrób zdjęcie i wrzuć na af bo będę robił w takim instalacje pneumatyczną i chciał bym zobaczyć jak tam z miejscem wygląda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mat22889    50

witam nie mogę znaleźć ile może kosztować zrobienie całej instalacji pneumatycznej w przyczepie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    48

W przyczepie to od 800zł do 2500zł w zależności jedno czy dwu obwodowa, zamawiasz gotowca czy kombinujesz i czy sam robisz czy zlecasz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Zależy od liczby osi,ładowności,typu zawieszenia pneumatyczne czy resory,czy korektor ma być ręczny czy automatyczny,czy mają być media na drugą przyczepę.

Ceny jak kolega napisał.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Coś mi się wydaje że już weszły jakieś przepisy że takich wynalazków nie rejestrują typu sam bo inaczej bez papieru nie pójdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mat22889    50

chyba że się ją kupiło w kraju gdzie takie przyczepy nie wymagają rejestracji :) to będzie moja druga przyczepa kupiona w holandii :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez lukaszkuc
      Witam jak zmierzyć napięcie na czerwonym kablu podłączonego pod potencjometr rewersu

    • Przez tomaszkom
      Witam.Massey Ferguson 3065  brak prądu kierunkowskazu lewego w gniezdzie przyczepy.Podpowie ktoś gdzie szukać? Może jakiś schemat zdjęcia gdzie wpięta jest wiązka gniazda przyczepy.Pozostałe prądy są.
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
    • Przez lukaszkuc
      Witam mam problem z wbiciem biegów na zapalonym silniku ,a na zgaszonym da się wbić 
      Massey6120
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj