Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Np. po to żeby mieć filtr o odpowiedniej przepustowości, zeby pompa cały czas miała odpowiednią ilość oleju a nie chodziła na pusto bo filtr więcej nie puszcza. Tak samo jakbyś jeździł z zapchanym filtrem powietrza. Silnik będzie pracował tylko jaka będzie miał "moc" i jak długo tak pociągnie. Identycznie jest z tym filtrem i pompą. Poza tym czy przypadkiem filtr od dafa nie jest silnikowy?? W środku jest papierowy czy metalowy? Zaoszczędzisz 100 zł na filtrze a później wydasz 10 razy tyle na nowa pompę. ciekawe jeszcze jak wyglada wydajność pompy na tym filtrze?? pewnie nie da się osiągnąć tych 55l/min.

 

Sprawdził ktoś to wszystko?? czy może dzieje się to na zasadzie: pasuje od dafa i jest tańszy kilka zł to zakładamy bo teraz wszystko jakoś się kręci. Ciekawe co będzie za ten 1000 czy 2000 mth.? Wtedy może się okazać że zaoszczędzone na filtrze pieniądze nie wystarczą na paliwo żeby jeździć po części do skrzyni...

Edytowane przez rafik256
Opublikowano

W sumie na dluższą metę to napewno sie nie nadaje ten filtr, ale w moim przypadku to jest potrzebny tylko do rozgrzania oleju w skrzyni, zeby dobrze spuscic z brudem jaki sie znajduje na dnie.

Ostatnio po dluzszym postoju odpalilem ciagnik i po 10min zapchal sie filtr kontrolka sie zapalila+cala hydra przestala dzialac. Spuscilem olej, odkrecilem rowniez pokrywe z filtrem zobaczyc co sie dzieje, przy okazji dostrzeglem dosc duzo brudu na dnie a najwiecej w pokrywie od walka przedniego napedu gdzie umieszczony jest waz ssawny pompy.

 

Przy okazji mam jeszcze pytanie do tych co widzieli nowe tarczki hamulcow, jakiej sa grubosci okladziny? Mam teraz dobry dostep do nich i tak mniej wiecej widze w jaki stanie sa, przynajmniej na krawedzi zewnetrzenj i wygladaja na dosc cienkie moze milimetr okladziny ktora podobna jest do miedzi.

 

Moge wrzucic dosc dobre zdjecie jesli ktos bylby w stanie +/- ocenic zuzycie.

Opublikowano

Witam! jak najlepiej sprawdzić grubość tarcz hamulcowych? jest do tego jakaś specjalna pokrywa? czy trzeba sie dobierac od strony koła i to wszystko odkręcać?

Opublikowano

Najlepiej to zaczac od odkrecenia kola i skonczyc na tarczy ;) a tak powaznie nie sprawdzisz grubosci okladziny bez rozkrecania, z reszta okladzina raczej sie nie sciera, tylko po jakims czasie odkleja od tarczy :rolleyes:

Opublikowano

to u mnie już się chyba odkleiła. Filtr cały czas się zapycha i widać w nim kawałki takiej okładzin. Bedzie trzeba sie za to zabrac...

Opublikowano

U mnie tez tak bylo, filtr caly czas sie zapychal i byly kawalki okladziny, chyba czeka Cie wymiana tarcz ;) pewnie i docisk trzeba bedzie wyrownac :rolleyes:

Opublikowano

Ja wiem czy duzo, z ojcem robilismy to bodajze niecale dwa dni na spokojnie, najgorzej zwolnice zdemontowac, w koncu to "kawalek zelaza" ;) najbardziej trzeba uwazac na oringi uszczelniajace docisk, o ile bedziesz go wyciagal :rolleyes: Wedlug mnie prosta robota :rolleyes:

Opublikowano

Hamulce będą działać jak tarcze nie będą miały okładzin jedyny dodatek do działających hamulców do będzie zgrzyt przy ostrym hamowaniu z dużej prędkości i wspomniane opiłki a te z kolei bezszelestnie zaczną wykańczać pompę zatykać elektrozawory i dopiero jak to będzie uciążliwe zaczniesz na poważnie szukać ale wtedy bedzie za późno na uratowanie pompy, albo nawet na jednej się nie skończy

Opublikowano

Tarcze hamulcowe są dobre bo wczoraj i dzisiaj zdejmowałem zwolnice żeby tam zajrzeć, do ręcznego też zajrzałem i tarcze wyglądają na dobre, jutro zajrzę jeszcze do tylnego mostu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v