kazik189

Members
  • Ilość treści

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

2 obserwujących

O kazik189

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No tak to jesli w speed shifcie zamienione zebatki to pytanie jak dziala wlacznik reduktora czy jak zwał tzn jesli odwrotnie jak bylo przed naprawą to tezy sie potwierdzą o zamianie.
  2. Witam. Co do spalania to oczywiscie potwierdzam co napisal kolega wyzej. Jak kupisz to bedziesz milo zaskoczony jak na 6 to naprawde dobre osiagi przy rozsadnych obrotach 1500-1700 w zaleznosci od obciazenia od 8 do 12 litrow wychodzi w pracach polowych. Posiadam wlasnie ten model 3125 od 4lat i nie ma zadnych wiekszych problemow. Oczywiscie olej na czas i ogolnie obslugiwac z glowa to bedzie dobrze skrzyia 16x16
  3. przyczyn moze byc kilka zaczynajac od tych dzwigienek zewnetrznych zle wyregulowane widelec synchronuizatora zdarty na skutek np przetrzymania i nie dociaga do konca pierscienia, lub sam synchronizator a ja mam pytanie odnosnie tego widelca(widelek) synchronizatora czym sa pokryte koncowki co opieraja sie na pierscieniu??? Chodzi mi o to czy mozna kupic taka powloke, cos co bardzo przypomina plastik(czarne), poniewaz u mnie przedarlo tą powloke i teraz drze metal-metal a 7stow to nie tak malo na nowy wydac jak macie pomysly to piszcie
  4. przepalony zawiera siarke a nie przepalony-malo uzywany tez zawiera siarke?? wg mnie to raczej nie zawiera
  5. W sumie na dluższą metę to napewno sie nie nadaje ten filtr, ale w moim przypadku to jest potrzebny tylko do rozgrzania oleju w skrzyni, zeby dobrze spuscic z brudem jaki sie znajduje na dnie. Ostatnio po dluzszym postoju odpalilem ciagnik i po 10min zapchal sie filtr kontrolka sie zapalila+cala hydra przestala dzialac. Spuscilem olej, odkrecilem rowniez pokrywe z filtrem zobaczyc co sie dzieje, przy okazji dostrzeglem dosc duzo brudu na dnie a najwiecej w pokrywie od walka przedniego napedu gdzie umieszczony jest waz ssawny pompy. Przy okazji mam jeszcze pytanie do tych co widzieli nowe tarczki hamulcow, jakiej sa grubosci okladziny? Mam teraz dobry dostep do nich i tak mniej wiecej widze w jaki stanie sa, przynajmniej na krawedzi zewnetrzenj i wygladaja na dosc cienkie moze milimetr okladziny ktora podobna jest do miedzi. Moge wrzucic dosc dobre zdjecie jesli ktos bylby w stanie +/- ocenic zuzycie.
  6. pytanie do jezdzacych na tych filtrach z Dafa, jak one sie sprawuja w porownaniu do oryginalow?
  7. Witam, mam pytanie czy jest potrzeba zmieniac filtr bez wymiany oleju?
  8. tak czytam te posty i wnioskuje ze ci co tak narzekaja na awaryjnosc i niska jakosc wykonania(w kabinie)itp. to raczej nie posiadaja tej maszyny. Jak ktos slusznie napisal wyzej jesli jest kasa to mozna "zaszalec" i kupic zachodni JD itp. Jak wiadomo jest to sprzet mozna powiedzic luksusowy. Tylko za ten bajer niestety trzeba drogo placic, bardzo drogo.. Jesli ktos do tej pory uzywal urusow czy zetorow i zastanawia sie nad wyborem nowego ciagnika to predko doswiadczy jesli wybierze zachodi z czym to sie liczy. Nawet sama eksploataja zachodnich(bez napraw) to sa duze koszty, np olej do skrzyni musi byc najwyzszej polki+filtr org +/-1000zl. A juz o kosztach czesci to chyba nie ma co mowic do zachodnich(wejsc na korbankow i zobaczyc dla niewierzacych) dla przykladu glupi wlacznik swiatel z sygnalem i kierunkami do fergusona kosztuje okolo 700zl a belarusa okolo 30zl. prawie tak samo wyglada.Albo za jedna zebatke z zachodniego mozna kupic calą kompletna skrzynie biegow do bielarusa.,czy glupia szyba jw. co wcale nie bedzie wada tylko nieuwagą. Blok silnika okolo 2tys. na allegro to nawet do c-360 wiecej kosztuje. Sa to kolosalne roznice ktore w przyszlosci napewno sie odbija. Napewno zalezy od rentownosci gospodarstwa wybor ciagnika, jesli gospodarstwo jest bardzo duze i przynosi wielkie korzysci to oczywiscie bez wachania mozna kupic zachodni(przy duzych arealach jednak rzadzi komfort oraz niezawodnosc). A np przy 20-30ha(wystarczajaca moc na ten areal 80-90km)+sredniej klasy gleby oraz rozbite na wiele kawalkow to napewno rentownosc nie bedzie rewelacyjna-jak wiekszosc polskich gospodarstw. Takze nie ma co tak wybredzac i mozna powiedziec ze belarus to bedzie najkorzystniejszy zakup dla przecietnego polskiego rolnika. Moze lepiej kupic tanszy belarus ale lepiej o niego zadbac, tzn dobrze dotrzec, te oleje jednak wymieniac czesciej oraz na lepszej jakosci, filtry itp to podstawa. Pierdoly napewno moga sie psuc, ale gruntownie ten ciagnik nie jest napewno najgorszy, a nawet niektore egrzemplarze dobrze utrzymane sa tuz za zachodnimi jesli chodzi o zywtnosc silnika. Wg mnie to tylko ta kabina(wew.) odstrasza wg zachodnich a z zew. to nie jest az tak zle. Tanie plastiki oraz nie trwala tapicerka ale przeciez to tylko ciagnik, wnetrze kabiny moze miec tylko wplyw na samopoczucie, komfort pracy ale napewno nie na wytrzymalosc jednostki co jest najwazniejsze. A jak kiedys wiekszosc jezdzila C-360 itp i nikt nie narzekal, jak ktos przeszedl ze zwyklego konia to przeciez byla rewelacja(teraz oczywiscie inne czasy, ale i oplacalnosc inna a wlasciwie jej brak:( ). Jeszcze raz powtarzam jak na polskie realia to naprawde ciagnik godny uwagi. Jak widac w polskim rolnictwie nie ma zadnej stabilizacji dochodowej, jedynie te doplaty jakos nas trzymaja ale jak dlugo to potrwa? Jesli sie skoncza a oplacalnosc za duzo nie wzrosnie to zachodnie maszyny bedzie bardzo ciezko utrzymac nawet dla wiekszych gospodarstw. Ale kazdy wyboru dokona sam adekwatnie do swojej sytuacji. pozdrawiam wszytkich
  9. Panowie mozecie powiedziec cos wiecej na temat tej maszyny?? tzn bardziej szczegolowe dane np o spalaniu w orce, w lekkiej pracy itp Czy jest duza roznica w spalaniu od tej podstawojej jednostki napedowej okolo 81konnej? aro pisales ze ekonomiczna maszyna? A np ma ktos moze z rewersem, jak to sie sprawuje? Jak wyciszenie w kabinie?
  10. Bamboocha ja np. mam dlugie kawalki i jak orze to zdazaja sie rozne rodzaje gleb, np glina, torf a plug mam polzawieszany na 2 kolkach. To jesli ustawie na kolku to wtedy idzie na bardzo zroznicowanej gleboksci, szczegolnie na torfie sie zaglebia a na glinie plycej, ale jak ustawie na ciagnik(kolko max do gory) to wtedy mnej wiecej idzie rowno. Zgadzam sie z MEchanizatorem ze mniej pali bez kolka. Oczywiscie przy polzawieszanym-ciaganym ostatnie kolko idzie caly czas normalnie, tylko pierwsze moge max do gory, ale to duzo daje nawet przy samym uciagu. pozdrawiam
  11. Dzialki sprawdzaja dokladnie -to prawda. Ja mialem np. problem ze kilka arow pod droge kiedys zabrali i nie wpisali do ksiag wieczystych dzialka zostala podzielona na 2. Ale juz wszystko zalatwilem, rozne problemy ludzie z tymi dzialkami maja, pozostaje tylko czekac, co bedzie to bedzie. pozdrawiam
  12. My tym spokoju zmarlych nie zaklocamy, tylko sprawy takiej rangi trzeba doprowadzic do konca.
  13. to fajna sprawa, tylko co z tym zrobia, raczej nic,...
  14. tylko ze te "podobno" to ma jakies znaczenie, skoro ktos rozwaza taka ewentualnosc cos w tym jest, A druga sprawa to czytalem duzo wczesniej z dobrego zrodla w necie ze analizowali ten film i byli prawie pewni co do tych strzalow tylko ze nie mogli w 100% stwierdzic poniewaz material nagrania byl kilka razy konwerotwany-zmieniany format zapisu!!!! To byly slowa komisji sledczej tylko to bylo w granicach maja jak dobrze pamietam. Teraz druga sprawa ze nie podjeli zadnego trudu aby odnalezc autora, i na tym sie skonczylo. To czy to nie jest dziwna sprawa ze strony prokuratury polskiej??
  15. mysle ze tego sie nie doczekamy...
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.