Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
andrzej78 napisał:

O

3 godziny temu, margoo78 napisał:

Firmy regeneryjące pompy nie nalewają tam oleju.

Od sprawdzenia tej kwestii należy zacząć . Jeżeli olej jest to ok , natomiast jeżeli oleju nie ma, to pompa do sprawdzenia . Nie sądzę aby brak oleju spowodował uszkodzenie regulatora , czy listwy , ale zapewne doszło do przytarcia  wałka ( krzywek), lub  też uszkodzenia napędu pompy zasilającej - słabe zasilanie ( jeżeli pompa zasilająca  jest starego typu z rolką  to nawet bardziej możliwe ). 

Po 1 regeneracji w firmie bosch traktor przejeździł 15 motogodzin i olej w pompie był bo sprawdzałem , potem pompa została 2 raz odana do serwisu i został ponownie sprawdzona i ustawiona i przy odbiorze odrazu dostałem informację że olej został uzupełniony przed odpalenie silnika po zamontowaniu sprawdzałem i olej był . wtryski też 2 razy regulowane oczywiści silnik ba dal nie pracuje do tej pory tak ja trzeba na dniach wleci pompa z zetora sąsiada i wszystko wyjdzie czy to pompa czy to coś innego .


Stodoła napisał:

Jakie zestawy włożyłeś. Wygląda że pierścionki popękane 

zestaw zetor 95mm dedykowany do c360 , tłoki były wyciągane pierścienie całe wszystkie , tuleje normalnie lustro bez rys , oleju zalany przed powerwszym uruchomieniem pracował na nim 20 motogodzin i cały czas był po między min a max poziom był po prostu taki sam . 20 motogodzinch zalałem nowy olej I ruwinież nie bierze oleju oraz ani.trochę mgiełki z korak nawet otwarłem korek i dałem mu gazu pod 2000 obr i z korka nic się nie wydostaje zero a ma 40 motogodzin.

Opublikowano
10 minut temu, KrzysztofT123 napisał:

Po 1 regeneracji w firmie bosch traktor przejeździł 15 motogodzin i olej w pompie był bo sprawdzałem , potem pompa została 2 raz odana do serwisu i został ponownie sprawdzona i ustawiona i przy odbiorze odrazu dostałem informację że olej został uzupełniony przed odpalenie silnika po zamontowaniu sprawdzałem i olej był . wtryski też 2 razy regulowane oczywiści silnik ba dal nie pracuje do tej pory tak ja trzeba na dniach wleci pompa z zetora sąsiada i wszystko wyjdzie czy to pompa czy to coś innego .

 

zestaw zetor 95mm dedykowany do c360 , tłoki były wyciągane pierścienie całe wszystkie , tuleje normalnie lustro bez rys , oleju zalany przed powerwszym uruchomieniem pracował na nim 20 motogodzin i cały czas był po między min a max poziom był po prostu taki sam . 20 motogodzinch zalałem nowy olej I ruwinież nie bierze oleju oraz ani.trochę mgiełki z korak nawet otwarłem korek i dałem mu gazu pod 2000 obr i z korka nic się nie wydostaje zero a ma 40 motogodzin.

 

Daj znać co będzie jak zamienisz pompy. Ja mam wrażenie, że to jednak gdzieś przytkany układ paliwowy. Wydaje mi się, że coś częściowo zmniejsza przepływ paliwa i pompa przy niższych obrotach nie jest w stanie tego przeciągnąć a przy wyższych daje radę. Skoro pompa zrobiona a potem drugi raz sprawdzona to pewnie jest dobra. W pierścienie nie wierzę po 40 godzinach. Ale fachowcem nie jestem

Opublikowano

U mnie po kapitalce w 4011 była taka sytuacja, że jak się silnik zagrzał to gasł i się blokował. Okazało się, że szlif wału był zbyt ciasny, pod stopy zostało podłożone sreberko i po problemie.

Opublikowano
11 godzin temu, KrzysztofT123 napisał:

jeszcze mogą być głowicę

dokładnie, sprawdź jeszcze luzy zaworowe.

2 godziny temu, Qwazi napisał:

Dla mnie to też nie bardzo. Nagle by się ona pojawiła po 5godz pracy?

Oczywiście

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, Qwazi napisał:

A jaki one mogą mieć na to wpływ?

Może puszczać, gdzieś trochę płynu ( nawet przy  śmiesznym ubytku obiawy już widać w pracy silnika) , może się zawór w prowadnicy wieszać, mogą być osadzone nierówno wtryskiwacze ( było kilka przypadków na forum z źle wykonanymi gniazdami pod wtryskiwacze w nowych głowicach), może któraś głowica miała jakaś wadę odlewu, albo uszczelka puszcza.   Przyczyn może być wiele.

46 minut temu, margoo78 napisał:

U mnie po kapitalce w 4011 była taka sytuacja, że jak się silnik zagrzał to gasł i się blokował. Okazało się, że szlif wału był zbyt ciasny, pod stopy zostało podłożone sreberko i po problemie.

Nie lepiej było oddać źle wykonany szlif na reklamację? + Pomierzyć pasowania.

Może każda panewka miała inne pasowanie, albo pasowanie dobre , tylko wał źle wycentrowany przy szlifowaniu i dostał bicie?

46 minut temu, margoo78 napisał:

 

 

Edytowane przez Alchemik
Opublikowano
3 godziny temu, margoo78 napisał:

U mnie po kapitalce w 4011 była taka sytuacja, że jak się silnik zagrzał to gasł i się blokował. Okazało się, że szlif wału był zbyt ciasny, pod stopy zostało podłożone sreberko i po problemie.

Bez obrazy ale takie coś na pewno można było wyłapać przy montażu wału z łożyskami 

 

Tam może być wiele przyczyn a bez elementarnej wiedzy i doświadczenie znowu na darmo rozbierze silnik co nic mu nie dało.

Opublikowano
5 godzin temu, Alchemik napisał:

Może puszczać, gdzieś trochę płynu ( nawet przy  śmiesznym ubytku obiawy już widać w pracy silnika) , może się zawór w prowadnicy wieszać, mogą być osadzone nierówno wtryskiwacze ( było kilka przypadków na forum z źle wykonanymi gniazdami pod wtryskiwacze w nowych głowicach), może któraś głowica miała jakaś wadę odlewu, albo uszczelka puszcza.  

 

Masz rację, ale przez 5 godz pracował normalnie. Głowice są nowe, więc przy takich wadach raczej powinien od pierwszego odpalenia dawać objawy. Ja nadal mam nieodparte wrażenie, że to przytkany częściowo układ paliwowy

Opublikowano
margoo78 napisał:

U mnie po kapitalce w 4011 była taka sytuacja, że jak się silnik zagrzał to gasł i się blokował. Okazało się, że szlif wału był zbyt ciasny, pod stopy zostało podłożone sreberko i po problemie.

eee panie u mnie wał jak został przykręcony do bloku to ręką kręciłeś bez żadnych zacięć.


Qwazi napisał:

5 godzin temu, Alchemik napisał:

Może puszczać, gdzieś trochę płynu ( nawet przy  śmiesznym ubytku obiawy już widać w pracy silnika) , może się zawór w prowadnicy wieszać, mogą być osadzone nierówno wtryskiwacze ( było kilka przypadków na forum z źle wykonanymi gniazdami pod wtryskiwacze w nowych głowicach), może któraś głowica miała jakaś wadę odlewu, albo uszczelka puszcza.  

 

Masz rację, ale przez 5 godz pracował normalnie. Głowice są nowe, więc przy takich wadach raczej powinien od pierwszego odpalenia dawać objawy. Ja nadal mam nieodparte wrażenie, że to przytkany częściowo układ paliwowy

przydany układ nie widzi mi się to bo było sprawdzane a po drugie ten ciągnik był rozkręcony co do najmiejszej śrubki więc nie dziadowaliśmy i wężyki , zaworek nowy bak płukany bardzo dokładnie.


Kam78245 napisał:

Witam 

Kiedy zmieniałeś filtry paliwa+ czyszczenie odstojnika?

traktor był rozkręcony co do śubki układ paliwa cały nowy jak węże itd . ale mimo to filtry , odstojnik został sparwdony na pierwszy szczał .


akmaly napisał:

O panie ile rad dostałeś :D

Dam Ci najlepszą - poszukaj dobrego mechanika :P

panie o to się nie musisz martwić mechanik będzie w środę hah

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v