Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ma problem z silnikiem w swojej 60tce Gdy dam jej gazu do 1500obrotów to silnik mi nie równo chodzi jest troche zmulona jkby jej brakowąło paliwa, na jednym wtrysku chyba nie pracuje gdzy poluzowałem rurke wtryskową to ciągnik wogule nie przygasał chodził na wolnych obrotach

 

 

Prosze o szybkie odpowiedzi i zgóry diękuje Pozdrawiam adeq15

Opublikowano (edytowane)

Ale skoro poluzowałeś jeden przewód od wtrysku to w tedy na pewno chodził na 3 garach. Może masz zapowietrzony układ paliwa. Nie dużo ale jednak i ujawnia się to przy większych obrotach bo w tedy brakuje mu paliwa aby się na nie wkręcić.

Kąt wtrysku skoro nie ruszał to powinien być dobry. Zruszy i dopiero będzie kicha.

A jak z filtrami paliwa zmieniane?

 

Jak go odpalisz to pompuj ręczną pompką. No i daj znać jak poszło.

 

Kąt wtrysku zmienia się przestawiając pompę w mocowaniach do bloku. Pompa ma jajowate otwory, luzujesz śrubki i przestawiasz pompę bliżej bloku lub od bloku. W ten sposób przyśpieszasz lub opóźniasz wtrysk paliwa.

Jeśli pompy nie ruszałeś to i nie ruszaj na razie bo jest wiele przyczyn które mogą wywołać takie objawy jak u ciebie i trzeba zacząć od najprostszych najmniej ingerujących w silnik, aby niepotrzebnie czegoś nie zwalić.

Edytowane przez mtracz
Opublikowano

filtry sa nowe załozone

 

a pompowanie pompka nic nie dało wlasnei wruciłem od ciągnika

 

 

 

nie pisz posta pod postem, edytuj go jeśli chcesz coś dodac

Opublikowano

Czsem warto po prau Mth ponownie sprawdzic ustawienie zaworów. Ale to jednak bardziej wyglada na układ paliwowy.

 

A ta usterka stała sie nagle??

Który wtryskiwacz odpiołes od pompy?? Paliwo z tej rurki tryskało?? Jak w tedy wszedł na obroty??

Opublikowano

popoluzowaniu jednego z wtryskwaczy powinien silnik odczuć róznice. jak chcesz sprawdzić króre wtryski nie pracują to odpal silnik i ustaw na okolo 650 obr. zacznij poluzowywać po kolej wtryskiwacze i zpowroten do dokrecać jeli nie ma reakcji na odkrecenie wtryskiwacza to znaczy że on nie pracuje .zacznij spprawdzanie od strony chłodnicy i tak z każdym wtryskiwaczem. prawdobodobnie dostała se woda do paliwa i pompa podała ja do wtryskiwacza przez to zapiekł sie któryś i silnik nie ma mocy.

Opublikowano
popoluzowaniu jednego z wtryskwaczy powinien silnik odczuć róznice. jak chcesz sprawdzić króre wtryski nie pracują to odpal silnik i ustaw na okolo 650 obr. zacznij poluzowywać po kolej wtryskiwacze i zpowroten do dokrecać jeli nie ma reakcji na odkrecenie wtryskiwacza to znaczy że on nie pracuje .zacznij spprawdzanie od strony chłodnicy i tak z każdym wtryskiwaczem. prawdobodobnie dostała se woda do paliwa i pompa podała ja do wtryskiwacza przez to zapiekł sie któryś i silnik nie ma mocy.

 

 

Tak wałśnie robiłem ciągnik miałem odpalony na wolnych obrotach i odkręcałem po kolei i wygląda tak ze drugi wtrysk od chłodnicy mi nei pracuje a co do dostania sie wody do zbiornika juz z rok jezdze bez gurnej pokrywy maski i pare razy ciągnik stał na dworze to mogła by sie gdzies dostac woda do zbiornika jak padał deszcz??

Opublikowano

A teraz zrób próbę i podmień wtryskiwacze , będzie wiadomo czy wtryskiwacz, czy sekcja w pompie. Zakładam, że wtryskiwacz, więc bierz go w kieszeń i do mechanika który wymienia końcówki i reguluje wtryskiwacze.

Opublikowano

ja tez raczej bym stawiał na wtryski bo pompe miałem nie dawno robioną ale hyba zdało by sie zwiększyc troszke dawke paliwa bo troszke mułowaty jest

Opublikowano

Wyciągaj wtryski i sprawdz wszystkie. Koszt nie wielki za ustawienie od sztuki 5zł. A bedziesz na 100% pewny że sa ok.

Jesli wtryski a przynajmniej jeden nie domaga to juz odczujesz sapadek mocy bo nie chodzi na 4 tylko 3 gary, Przez to jest mułowaty. Więc dawka paliwa może byc dobra.

Opublikowano

mam problem po wymianie pierścieni były robione również głowice i ustawiane wtryskiwacze silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach dopiero przy około 1600 obr. pracuje normalnie. jaka może być przyczyna?

Opublikowano

zostały zmienine wtryskiwacze więc i ciśnienie na nich jest inne ja w starych, no i pierścienie co spowodowało uszczelnieniem komory spalania i wyczuliło silnik na różnice w ilości (czasie) podawanego paliwa

Opublikowano

Najlepiej pompę do regeneracji albo przynajmniej do sprawdzenia, ale na pewno pompa nie daje rady bo wtryskiwacze są szczelniejsze i potrzebują większego ciśnienia

Opublikowano

1. Podparte zawory(za mały luz).

2. Lejące, bądź zapieczone wtryskiwacze.

3. Wypracowane elementy robocze pompy wtryskowej(ale wtedy raczej jest słaby silnik).

4. Luz na kołach rozrządu.

5. Na sekcjach ustawione za małe ciśnienie w stosunku do wtryskiwaczy, by je "przebić", ale to raczej się troszkę inaczej objawia.

Opublikowano

Nie da się w 60 zmieniać ciśnienia na sekcjach. do tego służą wtryskiwacze. jeśli wszystko ma dobrze ustawione ( zawory, wtrysk paliwa, wtryskiwacze) to wina będzie leżała w pompie lub regulatorze obrotów.może to być w pompie różnica w dawkach paliwa między sekcjami spowodowany złą regulacją pompy lub zużyciem.Nieszczelne zaworki powrotne nad sekcjami. ale ja stawiał bym na zużyty regulator obrotów. takie objawy miałem w swojej 60. pompa do remontu. wymiana sekcji, naprawa i regulacja regulatora. Pomogło. kosztowało 370 zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v