Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@ locke

Ba, to nawet niekoniecznie 700zl wyjdzie. JA u siebie musiałem zmieniac sekcje w pompie, bo od nowości przez 7000h jeszcze nic nie było ruszane. Jeśłi natomiast sekcje byłyby jeszcze w przyzwoitym stanie, to za samą regulację pompy zapłąciłbym 150, a nie 500, więc zdecydowanie mniej. Tak czy owak zdecydowanie warto.

 

Dokładnie.Ja muszę teraz w zimę wymontować pompę w 904 i zawieźć bo muł niesamowity.Sekcje są ok, tylko regulator obrotów jest walnięty i nie trzyma niskich obrotów(tylko najmniej 1000) zapłaci wujas 150-200zł i każdy będzie zadowolony :)

 

Ale nie ma tu porównywać takiego ciągnikia do jakiegoś tam 5340.Dwa odrębne projekty.Jeden do ciężkiej roboty, drugi do podjechania tu i tam.

Opublikowano

@ locke

Ba, to nawet niekoniecznie 700zl wyjdzie. JA u siebie musiałem zmieniac sekcje w pompie, bo od nowości przez 7000h jeszcze nic nie było ruszane. Jeśłi natomiast sekcje byłyby jeszcze w przyzwoitym stanie, to za samą regulację pompy zapłąciłbym 150, a nie 500, więc zdecydowanie mniej. Tak czy owak zdecydowanie warto.

Potwierdzam u mnie (c-385 z turbo) po regeneracji pompy spalanie drastycznie spadło. Też żałowałem, że nie zrobiłem tego wcześniej, no ale mądry człowiek po szkodzie.

Opublikowano

Zetor ma żwawszy silnik i jest bardziej "waleczny". Ursusowi brakuje momentu obrotowego przez co jest mułem niesamowitym. Co z tego że dam pompe do regeneracji skoro taka jest jego charakterystyka silnika? Widzę że tu sami "fani" ursusów :wacko:

 

A może napisz czym silnik w zetorze różni się od Ursusa, ale chodzi mi i te ciagniki ciężkiej seri, bo o tych tu mowa, ponad 80 km , czyli 8011 i 385.

Bo nawet tabliczkami nie różnią się, oba mają ZTS.

Opublikowano

Ciągniki ciężkiej serii z zetorów i ursusów nie różnią się niczym, może jedynie w miarę unowocześniania były jakieś drobne różnice w filtrach itp. Porównałem tu owego ursusa 914 do zetora 5340. W nie tylko moim odczuciu zetor szybciej wkręca się na obroty, trudniej go zadusić a i w uciągu też nie ma jakieś kolosalnej różnicy (zetor dociążony, zbliżony do wagi 914).

Opublikowano (edytowane)

Zamulony eko zetor serii 53xx wkręca się lepiej i trudniej go zdusić od niezamulonego silnika takiego jak w zetorze 81xx ?? :blink: ciekawa ciekawość.

 

Może trafiliście na padakę 914? mi 914 kojarzy się z żwawym sprytem silnika, po za tym kilka wad, ale eko zetorowi daleko powinno byc do tego silnika.

Edytowane przez bobytempelton
  • Like 1
Opublikowano

Rzeczywiscie te nowe zetorki mają taką prace jak osobówki .

Ale nie mówcie mi że motor z 912 nie ma pary , osobiście wolę 912/914 niż 1224 którym jeździ sie jak krążownikiem skręcić nie można dla mnie katastrofa

Opublikowano

Rzeczywiscie te nowe zetorki mają taką prace jak osobówki .

Ale nie mówcie mi że motor z 912 nie ma pary , osobiście wolę 912/914 niż 1224 którym jeździ sie jak krążownikiem skręcić nie można dla mnie katastrofa

912 nie ma pary, to jest mół totalny, niekiedy 360 go minie.zwłaszcza w transporcie.

912 do 1224 nie można porównać w żadnym razie, bardziej 914, która jest raptem 30 cm krótsza i wcale nie mniejszym krążownikiem jest, , ale 1224 ma parę i w polu spali dużo mniej jak 912

Moja 1224 paliła na 2 klasie 13 l/ha w orce.

Opublikowano

witam jak mogę zmniejszyć dawkę paliwa na pompie paliwowej w c385 pompa czeska o nr 4M 3138 Zv 0061 z wyglądu jest bardzo podobna do pompy od zetora 7211 proszę o pomoc ponieważ montuje tom pompę do zetora 6711 wszystko pasuje tylko obawiam się własnie że będzie miał z dużą dawkę paliwa .

Opublikowano (edytowane)

Zdjąłem dziś ten dekielek z tyłu i tam są trzy śruby . pierwsza jest na samej górze na środku śruba m 6 ,druga jest niżej po lewej stronie m5 a trzecia jest na tym całym mechanizmie od regulatora i jest to śruba m 6 . Oczywiście wszystkie są za kontrowane nakrętkami .Moje pytanie brzmi którą śrubę wykręcić lub wkręcić aby zmniejszyć dawkę paliwa ..

Edytowane przez sebastian84
Opublikowano

Kolego spalanie na pewno niższe jak w teraźniejszych konstrukcjach a czy ci pług pociągnie? Zależy na jakiej ziemi. Jest film gdzie gość ciąga pług o szerokości 5 metrów.

Na glinie będzie ciężko.

Opublikowano

Korbowody wychodzą od prędkości obrotowej silnika.Dawkę możesz zwiększyć odkręcając dekielek na pompie i przykręcając śrubkę.Na razie o 1/4 obrotu.Było o tym już na forum,poczytaj.

Opublikowano

A w którą stronę kręcić tą śrubką , wkręcać ją czy wykręcać bo czytałem że w Ursusie 914 aby zwiększyć dawkę należy wkręcić tą śrubkę a w Ursusie 1634 trzeba ją wykręcać i nie wiem gdzie jest prawda.

Opublikowano

Dawkę możesz zwiększyć odkręcając dekielek na pompie i przykręcając śrubkę.Na razie o 1/4 obrotu.Było o tym już na forum,poczytaj.

 

 

tam są 3 śrubki o ile sie nie myle.

 

I szczerze, to nie polecam bawic sie z tym samemu.

Owszem eksperymentowałem i to z każdą z tych śrubek. Traktor palił sporo, kopcił, a mocy jakos wiele nie przybyło.

 

Aż w końcu oddałem pompe do profesjonalnej regeneracji. wymieniono mi sekcje, ustawiono jak sie należy i nie dość, ze traktor pali wyraźnie miej, to jest zdecydowanie mocniejszy niż przy każdym z moich eksperymentów. te 6 stów ktore załaciłem w ciągu paru dni pracy sie zwróciły w zaoszczedzonym paliwie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v