Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no na allegro zdarzaja sie ciapki co maja nowe opny i kabine, wiec powiedzmy ze moze koszty opon mozna odliczyc. tez mi sie wydaje ze 2,5 tys za remont sinika to troche duzo, zalezy co tam trzeba zrobic zestaw naprawczy kosztuje kosztuje 170 zl, wiec 340 zl , wal może trzeba bedzie szlifnac, niewiadomo, wszystko zalezy od stanu. Ktos bedzie pisal ze byl remont generalny, a np co podlozyl pod panewki, albo kupil zesta naprawczy ten tanszy, remont lepiej zrobic samemu, bo jak ktos robi remont zeby ciagnik sprzedac to chyba nie mozna nazwac tego remontem tylko poprostu odpicowaniem do sprzedaży

Opublikowano

dokladnie szybko odpicowac i na handel.wszedzie masa silikonu i farba ... remont pewnie ze samemu lepiej zrobic... tylko uwazajcie jakie czesci bo teraz jest pelno bubli typu produkcja indyjska...zawsze lepiej kupic oryginal niz tanszy o polowe zamiennik...

Opublikowano (edytowane)

A, ja mimo iż mam taki ciągnik nie pchał bym się w tak stary technologicznie i słaby ciągnik. Za podobne pieniążki, nie lepiej kupić MF 255? Czy już nawet MF 235 jak ma być do bardzo lekkiej pracy.

Edytowane przez michal009
Opublikowano (edytowane)

Praktycznie wszystkim:)

inny silnik (wał, uleje + tłoki_

sprzęgło w 325 na drobny frez (328 jak w 30 gruby) a co za tym idzie to i skrzynia biegów,inne gwinty szpilek kół.......,

w 325 brak wyjścia hydrauliki zewnętrzej,brak układu pneumatycznego.

Edytowane przez stojar
Opublikowano (edytowane)

ehh m-ka ma na tłoku komore zawirowania ale zawory ma schowane i tłok jest płaski przez co ma wiecej mocy... jeżeli m-ki miały by skrzynie od zwykłej c330 było by widać różnice w sile. po za tym moja m-ka ma teraz 19 lat i dopiero była kapitalka robiona

Edytowane przez walusls
Opublikowano

Początkowo przez chyba 2 lub 3 lata m-ki miały tradycyjne tłoki i głowice a moc jest ta sama ,w mojej okolicy jest c-330 z silnikiem 2,4d od mercedesa beczki to dopiero moc ale gdyby nie to że jest z pierwszej serii to już dawno by się rozleciała

Opublikowano

w c 328 nie można założyć tura bo ma za słabą przednią oś, 328 nie ma wyjść do hydrauliki zewnętrznej, z tyłu niektóre miały przystawkę od koła pasowego, c328 ma słabszy silnik o 2 KM, c 328 ma osobno olej w hydraulice i w skrzyni, (330 ma razem skrzynia i hydraulika) w c 328 sprężarka i układ pneumatyczny były montowane tylko pod zamówienie w (330 seryjnie) 328 miał mniejsze opony tylne (nie wiem rozmiaru) C 328 miał kierownice chyba taką jak syrena, ;) w c 328 Brak kabiny tylko daszek z plandeki i przednia panoramiczna szyba B)

Opublikowano

jezeli ktos by szukał bloku do c-28 to mam na zbyciu nie spawany szczelny co najwarzniejsze pare czesci jeszcze bym znalazł za 800zł opyle!! wiecej informacij pod numerem 501233265

 

no i zgadza sie tylko panewki sie roznio 28 a 30

 

Jeśli 28 ka to tylko z silnikiem 30stki do 28 ciężko o części (ile się znajomy naszukał rozrusznika)

z tego co sie orientuje to od starego typu zuka pasuje

Opublikowano

Ja mam ursusa c-330 tylko ma tylni most od c-328. Ale tura mam chociaż nie ma hydrauliki zewnętrznej.. Kupiłem pompę od cyklopa zakładam na przekaźnik i do rozdzielacza idą przewody z olejem a z rozdzielacza do tura i bele siana mi podnosi bez problemu... Ale fakt że mam przedni most od 30-dziestki;) Pozdrawiam.

Opublikowano

wtam. posiadam ciagnik c-328 od miesiaca i mam kilka pytan. jaki olej najepiej wlac do skrzyni biegów i podnosnika? czy skrzynia z hydraulika maja jeden ten sam zbiornik czy osobny?

Opublikowano

tomek30 załóż tylko koniecznie jakiś filtr, ja też mam zrobione wyjście ale olej z "miski" idzie i właśnie przez brak filtra miałem do wymiany tłok cylinder i pompę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v