Zaloguj się, aby obserwować  
piotr301976

problem z przedmuchem

Polecane posty

piotr301976    1

Witam mam problem z przedmuchem przez klawiaturę w mf 255, wymieniłem komplet naprawczy krotoszyn przedmuch był nadal więc dałem głowicę do regeneracji problem pozostal myślałem że to może błąd przy regeneracji więc kupiłem nową głowice i przedmuch jest nadal myślałem że może sprężarka pompuje do oleju ale przy wyłączonej jest to samo ,skończyły mi się pomysły proszę o pomoc


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    1

czy nie spotkaliście się nigdy z taką sytuacją bardzo proszę o pomoc może był taki problem w innym traktorze lub macie kontakt z kims to miał coś takiego


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zx9r    0

z tego co opisujesz problemem może byc pęknęty blok między cylindrami na górze lub któryś z cylindrów,ale jeszcze jakbyś blok splanował to tez moze by pomogło niekoniecznie musi byc pękniety ten blok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    1

nie wiem czy blok ma coś do rzeczy przecież tuleje w mf są suche a ponadto z głowicą styka się tylko tuleja przez uszczelkę blok jest niżej i żeby dmuchało przez blok najpierw musiała by być pęknięta tuleja a są wstawione nowe gdyby nawet to dmuchało by do wody a tam jest spokój dzięki za podpowiedź i czekam na dalsze spostrzeżenia ;)


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    8

Dokładnie nie wiem o co chodzi ale zaproponuję małą sztuczkę z uszczelką pod głowicę weź ją nasącz olejem silnikowym (tak od serca) z obydwóch stron i wtedy załóż i gwarantuje Ci że jeśli to jest wina uszczelki to przedmuchy znikną. U mnie spaliny przechodziły do wody nawet po kapitalce głowicy ( ursus 912) a w drugim przypadku wyrzucało mi olej spod uszczelki (c 360) i po tym zabiegu problemy sie skończyły. Kup zwykłą uszczelkę bez żadnych sylikonów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    1

może spróbuje ale nie mam przedmuchu przez uszczelkę bo sprawdzałem i nie ma śladu przedmuchu na uszczelce chodzi o to że wszystko jest ok a przez klawiaturę dmucha


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

piotr301976 może masz zle ustawione zawory wydechowe albo peknieta sprężynkę na zaworze i wtedy zawór wydechowy się nie domyka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    1

zawory są ustawiane szczelinomierzem a głowica jest nowa więc wykluczam pęknięcie sprężynki , nie bardzo rozumiem o co ci chodzi z zaworami wydechowymi gdyby nie domykał to zasysał by powietrze gdyby nie domykał ssący to dmuchało by do kolektora ssącego a tam spokój ,głowica jest nowa poza tym sprawdzałem szczelność zaworów i wszystko jest ok . Na prawdę mam nie zły problem i nikt nie może pomóc .


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

Jeśli przedmuchy są naprawdę duże to problem jest w tulejach lub tłokach. Może któraś tuleja pękła przy montażu, trzeba się dobrze przyjrzeć, nie zawsze pęknięcie jest dobrze widoczne. Rozumiem, że kupiłeś zestaw z honowanymi tulejami, niestety lepszy efekt jest przy zastosowaniu surowych i obróbce zamontowanych w bloku...

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    1

tuleje wstawiał zawodowiec za pomocą specjalnego ściągacza więc nie biorę tego pod uwagą a stare tuleje też nie były pęknięte tylko miały znaczne rysy i dlatego poszedł nowy komplet naprawczy po pracach jesiennych umówiłem się z mechanikiem i mamy go rozebrać "do śrubki" to inicjatywa mechanika bo w swojej wieloletniej karierze nie spotkał się z takim przypadkiem


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    1

Witam ja zrobiłem remont jeszcze raz tylko nie sam ale u dobrego mechanika i przyczyna okazała się w sumie prozaiczna ale bardzo kosztowna a mianowicie : szpilki które są przy cylindrach i pomiędzy nimi zostały wymienione na nowe ale nie były wyczyszczone otwory i nowe szpilki rozepchnęły minimalnie w tych miejscach blok powstały małe wybrzuszenia które później przeniosły się na tuleje które jak wiemy sa bardzo cienkie , na pierwszy rzut oka wszystko wydawało się w porzątku ale przedmuch nie zginął bo w tym miejscu gdzie był rozepchnięty blok a tym samym później tuleja nie było szczelności i następował przedmuch.Ja u siebie jeździłem przez kilka miesięcy bo mam tylko jeden traktor i doszło do tego ze nie chciał mi zapalac bo tuleje się wytarły w tych miejscach i nie trzymał kompresji . Zakończyło sie ponownym remontem tylko teraz wymieniłem blok na nowy choć stary można było zdaniem mechanika naprawic tzn. zeszlifowac wybrzuszenia tylko ze nie było gwarancji że szpilki będą należycie trzymały i postanowiłem zainwestować w nowy blok 1460 zł i tym sposobem stary został tylko wał bo był nomnalny i poszedł do szlifu, mam nadzieje ze coś pomogłem pozdrawiam Piotr


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez 6465
      Witam. Mam problem z masseyem 6465,a mianowicie podczas wyłączenia przedniego napędu szarpie kołami. Podczas włączania działa płynnie prawie nieodczuwalnie a jak wyłączam to szarpnie,  dodam że stało się to nagle. 
    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj