Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
piotr301976

problem z przedmuchem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotr301976    0

Witam mam problem z przedmuchem przez klawiaturę w mf 255, wymieniłem komplet naprawczy krotoszyn przedmuch był nadal więc dałem głowicę do regeneracji problem pozostal myślałem że to może błąd przy regeneracji więc kupiłem nową głowice i przedmuch jest nadal myślałem że może sprężarka pompuje do oleju ale przy wyłączonej jest to samo ,skończyły mi się pomysły proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    0

czy nie spotkaliście się nigdy z taką sytuacją bardzo proszę o pomoc może był taki problem w innym traktorze lub macie kontakt z kims to miał coś takiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zx9r    0

z tego co opisujesz problemem może byc pęknęty blok między cylindrami na górze lub któryś z cylindrów,ale jeszcze jakbyś blok splanował to tez moze by pomogło niekoniecznie musi byc pękniety ten blok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotr301976    0

nie wiem czy blok ma coś do rzeczy przecież tuleje w mf są suche a ponadto z głowicą styka się tylko tuleja przez uszczelkę blok jest niżej i żeby dmuchało przez blok najpierw musiała by być pęknięta tuleja a są wstawione nowe gdyby nawet to dmuchało by do wody a tam jest spokój dzięki za podpowiedź i czekam na dalsze spostrzeżenia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    6

Dokładnie nie wiem o co chodzi ale zaproponuję małą sztuczkę z uszczelką pod głowicę weź ją nasącz olejem silnikowym (tak od serca) z obydwóch stron i wtedy załóż i gwarantuje Ci że jeśli to jest wina uszczelki to przedmuchy znikną. U mnie spaliny przechodziły do wody nawet po kapitalce głowicy ( ursus 912) a w drugim przypadku wyrzucało mi olej spod uszczelki (c 360) i po tym zabiegu problemy sie skończyły. Kup zwykłą uszczelkę bez żadnych sylikonów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    0

może spróbuje ale nie mam przedmuchu przez uszczelkę bo sprawdzałem i nie ma śladu przedmuchu na uszczelce chodzi o to że wszystko jest ok a przez klawiaturę dmucha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

piotr301976 może masz zle ustawione zawory wydechowe albo peknieta sprężynkę na zaworze i wtedy zawór wydechowy się nie domyka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    0

zawory są ustawiane szczelinomierzem a głowica jest nowa więc wykluczam pęknięcie sprężynki , nie bardzo rozumiem o co ci chodzi z zaworami wydechowymi gdyby nie domykał to zasysał by powietrze gdyby nie domykał ssący to dmuchało by do kolektora ssącego a tam spokój ,głowica jest nowa poza tym sprawdzałem szczelność zaworów i wszystko jest ok . Na prawdę mam nie zły problem i nikt nie może pomóc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

Jeśli przedmuchy są naprawdę duże to problem jest w tulejach lub tłokach. Może któraś tuleja pękła przy montażu, trzeba się dobrze przyjrzeć, nie zawsze pęknięcie jest dobrze widoczne. Rozumiem, że kupiłeś zestaw z honowanymi tulejami, niestety lepszy efekt jest przy zastosowaniu surowych i obróbce zamontowanych w bloku...

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    0

tuleje wstawiał zawodowiec za pomocą specjalnego ściągacza więc nie biorę tego pod uwagą a stare tuleje też nie były pęknięte tylko miały znaczne rysy i dlatego poszedł nowy komplet naprawczy po pracach jesiennych umówiłem się z mechanikiem i mamy go rozebrać "do śrubki" to inicjatywa mechanika bo w swojej wieloletniej karierze nie spotkał się z takim przypadkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    0

Witam ja zrobiłem remont jeszcze raz tylko nie sam ale u dobrego mechanika i przyczyna okazała się w sumie prozaiczna ale bardzo kosztowna a mianowicie : szpilki które są przy cylindrach i pomiędzy nimi zostały wymienione na nowe ale nie były wyczyszczone otwory i nowe szpilki rozepchnęły minimalnie w tych miejscach blok powstały małe wybrzuszenia które później przeniosły się na tuleje które jak wiemy sa bardzo cienkie , na pierwszy rzut oka wszystko wydawało się w porzątku ale przedmuch nie zginął bo w tym miejscu gdzie był rozepchnięty blok a tym samym później tuleja nie było szczelności i następował przedmuch.Ja u siebie jeździłem przez kilka miesięcy bo mam tylko jeden traktor i doszło do tego ze nie chciał mi zapalac bo tuleje się wytarły w tych miejscach i nie trzymał kompresji . Zakończyło sie ponownym remontem tylko teraz wymieniłem blok na nowy choć stary można było zdaniem mechanika naprawic tzn. zeszlifowac wybrzuszenia tylko ze nie było gwarancji że szpilki będą należycie trzymały i postanowiłem zainwestować w nowy blok 1460 zł i tym sposobem stary został tylko wał bo był nomnalny i poszedł do szlifu, mam nadzieje ze coś pomogłem pozdrawiam Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×