Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie mam ochoty zbyt dużej, inwestować w to gospodarstwo... Lecę po taniości najpotrzebniejsze maszyny żeby nikogo się o pomoc nie prosić co i tak jest u nas na wiosce mało realne... C-360 wyjdzie najtaniej a jednocześnie bez kabiny będę mógł jeździć po oborze... Wiem że C-360 to nie jest cud techniki ale ma jeden zasadniczy plus... jest tani a zawsze można dodatkową pompę dołożyć i już mamy większy udźwig... Za takie pieniądze nic innego się nie kupi a tu za 10 tys mam ciągnik z ładowaczem... 

Edytowane przez Luke16
Opublikowano

Kolego Landini raczej nie kupisz za 10 tyś z turem, Luke16@ chce wyrwać coś w małych pieniądzach.

Kumpel 2 lata temu kupił  c 355 z turem na linkę za 11 koła założył od Lublina wspomaganie i zapie...la aż miło.

Opublikowano

Kupiłem dzisiaj C-360 z turem dwusekcyjnym za 12 tyś zł... Ciagnik od drugiego właściciela (niestety zmarłego), po generalnym remoncie silnika i skrzyni... Ta za 6 tyś zł okazała się być bez papierów, niby do odzyskania ale po co kombinować...

Opublikowano

Kupiłem dzisiaj C-360 z turem dwusekcyjnym za 12 tyś zł... Ciagnik od drugiego właściciela (niestety zmarłego), po generalnym remoncie silnika i skrzyni... Ta za 6 tyś zł okazała się być bez papierów, niby do odzyskania ale po co kombinować...

 

To po taniości jeżeli faktycznie po remoncie silnika i skrzyni i w dodatku tur, tylko pogratulować zakupu i niech się dobrze sprawuje.

Opublikowano

Dzisiaj postaram się wrzucić jakieś foto. Ciągnik ma wszystkie dokumenty. Tyle tylko że jest po zmarłym gospodarzu. Była sprawa spadkowa więc jest formalnie żony i córki...

Opublikowano (edytowane)

Ludzie to są jacyś nie normalni... zaliczka dana, wczoraj mieliśmy ją odebrać, podpisać kwity... wszystko uzgodnione... okazało się że trzeba jeszcze miesiąc poczekać bo ileś tam czasu musi upłynąć żeby oni podatku nie płacili. Wytlumaczylem co i jak tym bardziej że się znamy a oni że dopiero za miesiąc. Wkurzylem się zabrałem zadatek i szukam dalej... ehh Ci ludzie a raczej dwie kobiety... nie obrazajac ale nie znają się na rolnictwie a szaleją... jestem mega zły za takie zachowanie...

Edytowane przez Luke16
Opublikowano

Ludzie to są jacyś nie normalni... zaliczka dana, wczoraj mieliśmy ją odebrać, podpisać kwity... wszystko uzgodnione... okazało się że trzeba jeszcze miesiąc poczekać bo ileś tam czasu musi upłynąć żeby oni podatku nie płacili. Wytlumaczylem co i jak tym bardziej że się znamy a oni że dopiero za miesiąc. Wkurzylem się zabrałem zadatek i szukam dalej... ehh Ci ludzie a raczej dwie kobiety... nie obrazajac ale nie znają się na rolnictwie a szaleją... jestem mega zły za takie zachowanie...

Trzeba było wpisać na umowie datę miesiąc do przodu i tyle, ty masz traktor do roboty, oni maja pieniądze i czyste konto w us
Opublikowano

bratrolnika myślisz że nie proponowałem tego? Nie i koniec... ciągnik potrzebny jak diabli a tu takie "wielkie" problemy... blondynek potrzebny mi ciagnik do obory bez kabiny...

Opublikowano

bratrolnika myślisz że nie proponowałem tego? Nie i koniec... ciągnik potrzebny jak diabli a tu takie "wielkie" problemy... blondynek potrzebny mi ciagnik do obory bez kabiny...

czyli szukaj dalej, a jak przez miesiąc się nic nie trafi to musisz z powrotem do tego wrócić.
Opublikowano (edytowane)

Pewnie nikt by nie wrócił, bo każdy swój honor i rozum ma, ale jak traktorów pasujących brak, a robota stoi, to lepiej czasem honor i dumę do kieszeni schować, bo tym w polu nie porobisz , i kiszonki zamiast ciebie na taczkach nie przywiezie

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano

Ogólnie to bierzemy od nich jeszcze sianokiszonkę w balotach bo mają ładną i pszenżyto dla krów...Jutro jeszcze postaram się porozmawiać bo nie ukrywam odpadają koszty transportu bo blisko (7km) i ciągnik z pewnej ręki... Mam jeszcze jeden plan jak nie wypali to trudno rezygnuje... Na C-360 nie ma zbytnio chętnych... był u nich jakiś handlarz to proponował 8tys zł... nikogo nie interesuje czy ciągnik po remoncie bo obca osoba tego nie będzie wiedziała, ja uwierzę na słowo bo robił to mojego taty kolega... a nie ukrywajmy to tylko C-360, jeszcze 3P jakoś się sprzedają tak zwykłe bardzo średnio... Każdy woli teraz coś bardziej komfortowego... 

Opublikowano (edytowane)

Nie ma się co oszukiwać, teraz najczęściej kupujący c360 mają dla niej tylko jedno z zastosowań, albo zostanie przyspawana do paszowozu , albo resztę życia będzie się kręcić pomiędzy obora a kiszonka i płyta obornikowa, ewentualnie w większych gospodarstwach zapna ja do opryskiwacza 2000litrow i tak do końca będzie stala

Edytowane przez bratrolnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v