Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie ze skrzynią nie miałem problemu ale miałem problem z komputerem rozlutował się pin,problem zdiagnozowany dzięki koledze @rafik256,wysłałem komp do Siedlec i tam został naprawiony za 2tyś.ale nie żałuje że mam ten ciągnik. Olej w skrzyni wymieniłem razem z filtrem koszt około 1000zł, i więcej problemów nie miałem w skrzyni nic nie grzebałem nie było potrzeby. Trafic na zadbany egzemplaż to długo posłuży, mój jest z 94r i mam na liczniku 7200mtg, myśle że to prawdziwy przebieg sądząc po wyglądzie w kabinie siedzenie całe nie powyżerane jak niektóre modele na allegro młodsze i "niby" z mniejszym przebiegiem,może się myle ale i tak jestem zadowolony.

Opublikowano

Hmm, moje skromne zdanie ; )

Ja osobiście polecam Ci:

Ursus C-385/C-385A - Ciągnik silny,duży uciąg, łatwy w obłudze, Pali tyle ile zrobi, jak każdy ciągnik, łatwy i tani w obsłudzę ; )

MTZ 82 - Ciągnik w miarę silny + 4x4 napęd, Do skrzyni idzie się przyzwyczaić, spali trochę więcej niż 60-tka, Wytrzymały bardzo ciągnik, tak samo jak C-385.

Zetor 7745 - Ciągnik lekki, trochę więcej spali ale jest wygoda. Wygodny, cichy, 4x4, trochę drogi ; / ale ciągnik bd dobrze się sprawuje.

MF 3060 - Ciągnik silny, wygodny, cichy, dużo osób go w mojej okolicy chwali, 4x4, Ze spalaniem nie wiem, ale słyszałem że tak samo jak MTZ 82.

 

 

Takie z grubsza moje zdanie ; )

Myślę ze Ci pomogłem w wyborze.

 

Sorka że post pod postem.

Ogólnie renualt są dobre, wytrzymałe i mało palą jak słyszałem ; ) Więc za te pieniądze też się go opłaca kupić ; )

Opublikowano

Ja polecam MFa 3060 lub większego brata 3080 super ciągniki jak za tę kase, tylko trzeba uchodzić dobry egzemplarz a nie brać pierwsz lepszy. Mój sąsiad użytkuje 3060 4 lata i nic nie nawaliło. ja tez takiego sobie zafunduje w przszłym roku bo teraz troche mało funduszy.

Opublikowano

taka pobieżna opinia propos serii MF30x0 -sąsiad już trzy razy regenerował hydromotor przedniego napędu, kosztowało razem koło 10k, do tego jakieś inne naprawy, chce sie go pozbyć. obecnie jest na tyle zdesperowany z tym hydromotorem ze uprawia na 2WD a przód włączaa tylko w skarjnych przypadkach...

Opublikowano

no i sądząc po waszych doświadczeniach są egzemplarze bardzo dobre i bardzo kiepskie i weź bądź tu mądry wiadomo żeby trafić na zadbany to byłoby super tylko weź go znajdź. W każdym ogłoszeniu pisze że zadbany bezawaryjny itp sami wiecie ale jak naprawdę będzie to nie wiadomo. Trzeba było by poszukać dobrego fachowca od MF tylko ja takich nie znam i zresztą nie wiadomo czy ten fachowiec na wiele się zda.

Opublikowano

Renault lepsze. Zn nie wiem jak valtra ale żaden ursus, zetor z tych większych nie ma szans do renault, belarus tym bardziej. W reno masz silnik fendta skrzynię ZF chyba, podnośnik mocny, rewers. Potem ci przyślę dobre ciągniki.

Opublikowano (edytowane)

Nie Fendta tylko MWM :P a poza tym Perkinsa, Deutza, Iveco i DPS ;) skrzynie to też nie tylko ZF ale i SDF oraz Gima

Co do rewersu Valemet ma taki sam jak Renault czyli Mechaniczny :P

Edytowane przez MgrLukash
Opublikowano

lepiej sie nie spieszyći jeździc w poblisku-w kramiku masz co wtorek swieze ogłoszonka, a jak zaczniesz sie krecić po świecie to zrobisz pare kursów, a i tak w koncu kupisz pod nosem załując ze wydałeś na każdą z dalszych wycieczek po 3-4 stówki...;]

Opublikowano

powiem jeszcze to jeździłem tydzień temu do komisu w miejscowośći Dobrzyniewo Duże myślałem że znajdę coś ciekawego ale niestety ceny były zbyt wysokie ale zainteresował mnie MF 3060 z turem spytałem się ile kosztuje powiedzieli ze 49tys więc spytałem czy byłaby możliwość zdjęcia tura (choć przyznam że bardzo przydałby sie tur ale wiadomo fundusze nie pozwalają) no i oni na to że nie! Myślę ok. Najśmieszniejsze jest to że 2dni po mojej wizycie przeglądam ogłoszenia i patrze że cena z 49 zmieniła się na 56tys. normalnie się mocno zdziwiłem rozumiem żeby zmniejszyć cenę ale zwięszyć? ;| to jest trochę dla mnie dziwne;| a oto dowód http://otomoto.pl/massey-ferguson-3060-mf-nie-fendt-zetor-ursus-same-deutz-renault-A121602.html

Opublikowano (edytowane)

dobre 56tys. ciekawe skąd oni biorą te ceny ja za swojego co prawda jakieś 5lat temu a z roku na rok latek przychodzi dałem 52tys. szerokie kola z przodu opony 80% bierznika, tył nówki, cbm i oczywiscie wszystkie szyby plastki i minimalna korozja, w Zbuczynie(kolo Siedlec) i okolicach jest dużo firm

Edytowane przez Massey1993
Opublikowano

Massey1993 5 lat temu wszystko było tansze :D

 

ja u nich kupiłem moją Renatke 110-54 i z ceny zeszli 6tys trzeba tylko umiec gadac a nie odrazu płakac drogo drogo :)

 

Powodzenia życze w poszukiwaniach :D żeby był 2013 rok :D:D za 50tys hehe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v