Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak tylko ze w tej chwili sie zrobilo 2 razy tyle, ogonow jest 50 teraz a planuje zwiekszyc w ciagu roku do 100 ;)

Po drugie rozrzutnik jest uzywany do zwożenia kiszonki z ququ łącznie z 20 ha ( u mnie i brata), do obornika tez mi nie pasuje bo mam ładowarke a ładując obornik z głębokiej ściółki to jest tragedia bo adapter z tyłu chce wylecieć a do tego poziome walce i brak klapy na tyle dyskwalifikują go u mnie niestety;)

Opublikowano

Wszystko ładnie pięknie, ale w takim wypadku gdybym zostawił 5314, a pozbył się 3512, to do nowego musiałbym dołożyć ok. 30 tyś. A to nie mało. Wiadomo, że to ma być ciągnik na lata i lepiej dopłacić, niż potem męczyć się 20 lat. Ale w kredyty nie ma sensu się pchać, a i pierwsze 4 lata na gwarancji będą trochę jeszcze kosztować (serwis, itp.).

A co w ogóle myślicie o MTZ-cie jako głównym ciągniku?

Opublikowano

1134 jest ich malo to popierwsze i wiekszosc to sprowadzone jezeli juz sa z zachodu w stanie roznym.Niczym sie nie rozni poza kabina i blachami od starej seri .Maja ten cholerny dziadowski wzmacniacz mometu ktory dziala w 1 na 10 .1134 jest na kolach wiekszych wyzszych niz stare modele i przez to jest inne przelozenie u mnie na wsi jeden mial ten ciagnik i ciagle o tych kolach mi opowiadal ze traktor na ostatnim biegu nie dawal rady pod gorke na pusto wjechac .Zmiana biegow zgrzyty .Nie kupuj tego dziadostwa to juz nie na te czasy .

Opublikowano

Seria xx34 miała synchronizowane biegi. Jednak czytałem na tym forum, że nie zawsze się to spisywało. Duże koła też nie były we wszystkich tych modelach, szczególnie na naszym rynku.

Opublikowano

Chyba teoretycznie zreszta powiem Ci tak w jednym biegi beda chodzic ladnie a w innym tragedia .Mialem 8111 to malo kiedy nie zgrzytnelo a sasiad w duzo starszej 80 ladnie zmienial .I ten wzmacniacz to badziew straszny.A kola 38 maja wyzszy balon i jest on slabszy od 1014 na kolach 34 .Ja w swoim zetorze mialem org, opony 16.9-34 zmienilem na 18.4-34 i juz byla roznica ogromna w przelozeniu ciezko bylo dobrac biegi na polu .

Opublikowano

1634 jest sporo na rynku a 4 cylindrowych na olx to nie ma w czym wybierac .Sam myslalem zamienic swojego zetora na cos takiego ale pomyslalem potem ze to taki sam zabytek tylko w innej kabinie wiec jaki sens ...lepsza juz stara kanciata forterra a zwlaszcza te 9540 nie do zdarcia .

Opublikowano

no no panowie polskie wynalazki z lat 60tych nie były złe na tamte lata do dziś nie mamy nic lepszego  nawet jak byśmy coś zrobili to nie wytrzyma tego co tamte za dużo klasy wyższej w naszym kraju

silniki skrzynie nie do zdarcia dobrze dobrane materiały trzeba było tylko wprowadzać zmiany ,synchronizacja skrzyni ,przedni napęd w standardzie ,sprzęgło wom i wygląd komfort ale my tego nie potrafimy

Opublikowano

Dokladnie jak mowisz silnik nie do zdarcia blachy mocne .Tylko skrzynie toporne i ten wzmacniacz 100 lat za murzynami .Ja chociaz uzywalem go kiedy mi pasowalo o oralem caly dzien na nim a niektorzy na pare minut przelanczali zeby sie nie zepsul.

Opublikowano

jakoś znajomy w 1014 używa wzmacniacza jak mu pasuje od 20 lat i dopiero zeszły rok mu mikropompka zdechła... wymienił i jedzie dalej a na 100ha sie ten traktor nie nudzi choć sam tego nie obrabia

Opublikowano

Po 90 roku ursus mial spora oferte ciagnikow .Byly od 30 do 155KM seria xx34 tez wygladala ciekawie choc kabina chyba sciagnieta od czechow z 18 .Dalej seria 45 53 do 6014 gdzie byly w komforcie i dostepnym ehr-em w wersi 80 KM .I nagle nowe modele w badziewnych kabinach agro co ono odwalili zamiast .robic lepiej to poszli po kosztach

Opublikowano

kolego jaki za mużynami tak samo jak turbomat hydromat jak by tego nie nazywać to polski stary wózek widłowy miał ,tak samo jak wzmacniacz to to samo co dzisiejsze vario i jak by tego jeszcze nie nazywać  ,a tak na marginesie to miałem namyśli 330 360 to były lata 60te

Opublikowano

ja mu tym nie jeżdzę, chyba że od święta i nigdy mi nie zabronił bawienia sie wzmacniaczem. Są we wsi 4 szt tych traktorów rocznik 97-98 i chodzą... jakoś :) Ja wiem jedno... wrzucić bieg i mieć długie pole to można tym robić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v